Ze zei dat ik te lullig was soms en dat de afstand te groot was....
Ik voel me ergens wel genaaid....dinsdag zei ze nog dat ze me echt nooit kwijt wou....en vanmiddag opeens weer wel...
Het was me 1e meisje in alles...ik heb voor het eerst met haar gezoend, het voor het eerst met haar gedaan....alles, ze was me 1e vriendin....
Vanmiddag toen ik het hoorde was ik een uur even totaal van de kaart, later deze middag ging het weer beter/goed alleen nu zak ik weer in....
iemand goede adviezen zonder drank??
Vrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door syndr0me op 28-03-2003 19:42]
quote:ook nog wat zinnigs te melden ??
Op vrijdag 28 maart 2003 19:41 schreef syndr0me het volgende:
Yes!
quote:Jah, ik edit altijd te laat
Op vrijdag 28 maart 2003 19:42 schreef rolfvp het volgende:[..]
ook nog wat zinnigs te melden ??
quote:suc6 jonge ik heb dit pas ook meegemaakt
Op vrijdag 28 maart 2003 19:40 schreef rolfvp het volgende:
Ik had 9 maanden met een meisje uit Assen, niet zo vreemd op zich...alleen woon ik in Nieuwegein, op zich ging dat een hele lange tijd goed, alleen heeft zij het vanmiddag PER MAIL uitgemaakt...Ze zei dat ik te lullig was soms en dat de afstand te groot was....
Ik voel me ergens wel genaaid....dinsdag zei ze nog dat ze me echt nooit kwijt wou....en vanmiddag opeens weer wel...
Het was me 1e meisje in alles...ik heb voor het eerst met haar gezoend, het voor het eerst met haar gedaan....alles, ze was me 1e vriendin....
Vanmiddag toen ik het hoorde was ik een uur even totaal van de kaart, later deze middag ging het weer beter/goed alleen nu zak ik weer in....
je zult nog wel een dip krijgen om eerlijk te zijn
zet een zielig muziekje op en ga even uithuilen, en veel praten.
sterkte
quote:thnxx!!!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 19:42 schreef Ilsjuhh het volgende:
veel leuke gezellige dingen doen
veel muziek luisteren...
niet je meteen storten op het volgende meisje, zo vergeet je haar niet!!
iig heel veel sterkte...
quote:ja maar ergens ben ik ook wel opgelucht, het ging al een tijdje nie helemaal goed...maar toch was het onverwacht...in een week kan je toch niet gaan van: "Ik wil je nooit meer kwijt" naar "Ik maak het uit"????
Op vrijdag 28 maart 2003 19:42 schreef Kwarkie het volgende:[..]
suc6 jonge ik heb dit pas ook meegemaakt
je zult nog wel een dip krijgen om eerlijk te zijn
zet een zielig muziekje op en ga even uithuilen, en veel praten.
sterkte
quote:me verstand zegd zeker wel dat het zo beter is! Maar me gevoel niet...
Op vrijdag 28 maart 2003 19:44 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja precies uithuilen en praten werkt meestal ook erg goed
enne ga redenen bedenken waarom je beter af bent zonder haar, aan welke dingen ergerde jeje bij haar...maar hemel haar niet teveel op naar andere toe...dan vergeet je haar nooit...want als jij je voor houd dat ze perfect is lukt dat niet, want hoe kun je een perfect meisje nou vergeten...dusse denk ook aan haar negative dingen!
quote:Je tijd gaat NU in!
Op vrijdag 28 maart 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:
Hoe lang duurt dat nou gemiddeld voordat je er totaal overheen bent?
Is toch voor iedereen verschillend, gemiddeldes met dat soort dingen zijn compleet niet relevant.
quote:Oei, das wel kut zeg...wel triest dat ze het over de meel uitmaakt!
Ik had 9 maanden met een meisje uit Assen, niet zo vreemd op zich...alleen woon ik in Nieuwegein, op zich ging dat een hele lange tijd goed, alleen heeft zij het vanmiddag PER MAIL uitgemaakt...Ze zei dat ik te lullig was soms en dat de afstand te groot was....
Heejoh! ik woon ook in nieuwegein!
quote:Die eerste op wie je gek bent komt altijd hard aan. Alleen... denk eens na over het volgende:
[..]
- Ze maakt het per mail uit. Oke? Dat doe je gewoon niet. Hoe dan ook.
- Ze zei dat je te lullig was? Que? Was je lullig? Zo ja... dan heb je het een beetje aan jezelf te danken.
- Dinsdag zei ze dat ze je nooit meer kwijt wou. Dus nooit is voor haar een tijdsduur van 3 dagen? Dat is best een korte nooit. Onbetrouwbaar dus.
Het kan best zijn dat je iets verkeerds hebt gedaan en dat ze nu enorm beledigd is. Dat weten alleen jij en zij. Bedenk maar of dat zo is en of je iets moet doen wat je zou moeten doen. En anders zou ik er even een tijdje ziek van zijn en dan komt er zo ineens spontaan weer een ander meisje in je leven en ben je Truus1 zo weer vergeten. You'll see!
He... en zónder drank he!
quote:Dat gevoel komt nog wel mee, dat duurt alleen wat langer..
Op vrijdag 28 maart 2003 19:45 schreef rolfvp het volgende:[..]
me verstand zegd zeker wel dat het zo beter is! Maar me gevoel niet...
Sterkte ermee.
quote:ik ben nu 2,5mnd vrijgezel ong enne ik kan zeggen dat het steeds beter met me gaat...
Op vrijdag 28 maart 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:
Hoe lang duurt dat nou gemiddeld voordat je er totaal overheen bent?
Oja nog 1 tip als ze je mist....niet meteen weer naar der toe rennen...dan komt ze er misschien weer achter dat ze toch niet genoeg voor je voelt en heb jij ondertussen weer ongelovelijke hoop en kun je weer overnieuw beginnen met haar uit je hoofd zetten...
en ik weet dat je gevoel en verstand mekaar tegenspreken, maar ik weet zeker dat jij zelf het beste kan beslissen wat het beste voor je is!
Helpt mij ook wel eens
Maarja, tis een kwestie van tijd tot je er helemaal overheen bent. Wees iig blij dat ze ver weg woont. Als je d'r elke dag zou zien, bijv. op school, is het een heel stuk moeilijker... geloof mij
-edit-
Drank werkt ook heel goed alleen voel je je de volgende dag nog 10 keer zo zuur.
[Dit bericht is gewijzigd door timmeeeh op 28-03-2003 19:54]
quote:is bij iedereen verschillend
Op vrijdag 28 maart 2003 19:49 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Je tijd gaat NU in!
Is toch voor iedereen verschillend, gemiddeldes met dat soort dingen zijn compleet niet relevant.
quote:dat wat die collega zegt ben ik het niet mee eens...het ligt eraan hoe gek je op diegene bent!
Op vrijdag 28 maart 2003 19:52 schreef Maaikietje het volgende:[..]
is bij iedereen verschillend
Een collega van mij had gezegt toen het met mijn ex net uit was, dat het net zolang duurt voordat je erover heen bent, als je met dr gehad hebt... (snap je me nog?:{)
quote:das imho ook t beste, met wat mensen om je heen heb je tenminste wat afleiding.. zodra je alleen bent ga je teveel nadenken
Op vrijdag 28 maart 2003 19:44 schreef Djoowey het volgende:
naar vrienden gaan helpt. gewoon gezelligheid zoeken..succes, heb het ook gehad
quote:wat ilsjuhh zegt = true
Op vrijdag 28 maart 2003 19:53 schreef rolfvp het volgende:
dus ik zal er nog 9 maanden last van hebben? Dat hoop ik toch niet!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |