abonnement Unibet Coolblue
pi_630685
maandag 8 januari

ELS VAN KOOS IS BOOS - Een week na de finales van Big Brother en De BUS lijken de sterren uit deze realsoaps alweer in de vergetelheid te raken. Maar ach, Koos heeft zijn 50 mille intussen op de bankrekening staan en daar kunnen hij en zijn vriendin Els lekker van gaan genieten. Hoewel: Els heeft nog, zoals te verwachten, een wrange bijsmaak in de mond van de BB-finale. "Ik was razend toen Big Brother opeens die envelop met 50.000 gulden aanbood voor degene die alsnog vrijwillig Het Huis zou verlaten", vertelt Els aan een familieweek- c.q. roddelblad. "Ze hebben Koos drie maanden lang geobserveerd en wisten precies hoe hij zou reageren. (...) Van Koos begrijp ik het, ik vind dat hij de juiste beslissing heeft genomen. Maar ik vind het oneerlijk van Big Brother. Ze wilden niet dat hij won. Dit had ik zeker niet verwacht!" En Koos, achteraf, waarschijnlijk ook niet...

bron: www.showwereld.nl

pi_630704
Allemaal gelul achteraf. Als koos maar een paar % zou hebben ipv voor te staan was dit gezeik van die els er niet geweest. Laat dat mens d'r kop houden en blij zijn dat ze i.i.g 50 mille hebben.
  maandag 8 januari 2001 @ 03:03:11 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_630720
Ja voor hetzelfde geld had Koos toch niet gewonnen en had hij dus niks gehad.
never play games........
pi_630727
quote:
Op 08 januari 2001 03:03 schreef femfatale het volgende:
Ja voor hetzelfde geld had Koos toch niet gewonnen en had hij dus niks gehad.
Precies!
pi_630735
Sterker nog: Ze hadden Koos sowieso niet laten winnen ivm het VOO imago. Op deze manier heeft ie nog iets, deze op zich misselijke truc leverde hem nog iets op.

Bianca als winnaar uitroepen terwijl wellicht Koos eigenlijk meer stemmen gehad had, zou koos iig veel minder opgeleverd hebben als 50 rooien...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_630804
els heeft wel gelijk.....
pi_630846
Stel je voor dat Koos zou winnen.....
pi_630854
stel je voor dat bianca de meeste stemmen had gehad, brrrr, zieke wereld
pi_630915
Die Els moet gewoon haar grafmuil houden! Het moge duidelijk zijn dat Koos die 250.000 nooit had gekregen. Nou moet ik zeggen dat ik het die lesbo ook niet echt gun, maar toch liever dan die ouwe tang van een Koos die levensmoe is. Loser!!!
pi_630943
Koos , The young one......


hmm wat klopt hier niet

.........
pi_631580
Els is gewoon gefrustreerd omdat ze nu niet 250.000 maar 50.000 gulden op de bank heeft staan.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  maandag 8 januari 2001 @ 14:30:06 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_631827
quote:
Op 08 januari 2001 13:17 schreef DeVuilnisman het volgende:
Els is gewoon gefrustreerd omdat ze nu niet 250.000 maar 50.000 gulden op de bank heeft staan.
En terecht !!! 200.000 gulden door je neus geboord zien worden door die toverkol van Tonnekreek.

Natuurlijk pakte Koos ze zelf aan die 50.000 piek, maar iedere amoebe wist dat hioj dat zou gaan doen. Bovendien werd de spanning die er nog om de finale hing totaal verkloot......

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 8 januari 2001 @ 21:20:48 #13
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_633320
quote:
Op 08 januari 2001 09:21 schreef Boner het volgende:
Die Els moet gewoon haar grafmuil houden! Het moge duidelijk zijn dat Koos die 250.000 nooit had gekregen. Nou moet ik zeggen dat ik het die lesbo ook niet echt gun, maar toch liever dan die ouwe tang van een Koos die levensmoe is. Loser!!!
Gelul, ze heeft recht om pissed te zijn op Big Brother..ik ken Els persoonlijk en denk dat het verhaal niet waar is..
Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
  maandag 8 januari 2001 @ 21:41:53 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_633387
Ik denk dat iedereen wel kwaad zou worden als je zomaar geld door de neus wordt geboord. Koos wist niet dat hij zo hoog stond, want hij ging er telkens van uit dat hij de jongeren nooit zou kunnen verslaan, dus dan is het niet gek dat hij voor die 50.000 piek koos, maar ik kan me zeker voorstellen dat Els hier niet zo blij mee was
never play games........
pi_633407
Toch geloof ik niet dat Koos ooit zou hebben gewonnen, Bianca's percentages waren al een tijdje aan het stijgen en die van Koos aan het zakken dus hij mag nog blij zijn dat 'm de kans werd geboden met ƒ 50.000 naar huis te gaan. Anyway, deze discussie is volgens mij al dagen geleden in een eerder topic gevoerd dusse Els: niet zeuren en kop dicht!
  maandag 8 januari 2001 @ 22:21:18 #16
7188 Flextreem
...uuuuhhhh...
pi_633451
Ik zei toch dat je het snel zou leren, Kari?
Als de kikker groen is zijn de appels van de bomen gevlogen.. toch?
pi_633494
yep, getting the hang of it
  maandag 8 januari 2001 @ 22:43:26 #18
8654 nix2
krijgt een leven
pi_633515
quote:
Op 08 januari 2001 21:50 schreef Kari het volgende:
Toch geloof ik niet dat Koos ooit zou hebben gewonnen, Bianca's percentages waren al een tijdje aan het stijgen en die van Koos aan het zakken dus hij mag nog blij zijn dat 'm de kans werd geboden met ƒ 50.000 naar huis te gaan. Anyway, deze discussie is volgens mij al dagen geleden in een eerder topic gevoerd dusse Els: niet zeuren en kop dicht!
--------------------------------------------
Hoe kom je daarbij? Bij de laatste tussenstand vóór de misselijkmakende interventie van BB (de camera focusde nog op Els: ze hield zich in...) had Koos de achterstand in de vorige tussenstand al ingelopen en lag duidelijk op kop. Bianca heeft bij welgeteld één peiling voorgestaan op Koos.
Don't think of yourself as an organic pain collector racing toward oblivion
  maandag 8 januari 2001 @ 23:34:06 #19
272 R@b
No-nonsens
pi_633618
quote:
Op 08 januari 2001 21:50 schreef Kari het volgende:
dusse Els: niet zeuren en kop dicht!
De bescherming van de vrijheid van meningsuiting zullen we maar niet aan jou overlaten.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_633830
quote:
Op 08 januari 2001 14:30 schreef R@b het volgende:
En terecht !!! 200.000 gulden door je neus geboord zien worden door die toverkol van Tonnekreek.
ik geef toe: ik vind die Hummie ook eens heks. En wat Dirk nu heeft toegevoegd aan het programma??? weer zo'n idee...
maar goed: Els moet niet zeuren over dat geld: haar Koos is iig weer lekker thuis, da's toch veel belangrijker?
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_637730
Wat hebben jullie (bijna) allemaal?! Natuurlijk is Els boos. Koos had moeten winnen en dat heeft Veronica verpest. Ik ben zelfs woedend, laat staan Els. Als ze aan mijn man komen, zijn ze nog niet jarig. Niet eens zozeer om het geld, maar omdat ze hem de overwinning hebben onthouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')