quote:Nee.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:25 schreef Emel het volgende:
kan een jongen(of een meisje) voor een meisje(of een jongen) de ene dag wel liefde voelen en de andere dag niet? Kan dit wel?
quote:misschien als die niet goed weet wat die met zn gevoelens aan moet wel . Maar normaal gesproken zou je zeggen liefde slijt niet in 1 dag , net als dat Liefde niet in 1 dag groeit . toch
kan een jongen(of een meisje) voor een meisje(of een jongen) de ene dag wel liefde voelen en de andere dag niet? Kan dit wel?
Maar onbewust is de liefde er toch wel
\
quote:yep zo denk ik ook
Op vrijdag 28 maart 2003 16:26 schreef Joene het volgende:[..]
misschien als die niet goed weet wat die met zn gevoelens aan moet wel . Maar normaal gesproken zou je zeggen liefde slijt niet in 1 dag , net als dat Liefde niet in 1 dag groeit . toch
quote:totaal niet
Op vrijdag 28 maart 2003 16:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heb je er zelf last van?
quote:Maar je vriendje wel?
Op vrijdag 28 maart 2003 16:31 schreef Emel het volgende:[..]
totaal niet
Maar het kan ook zijn dat iemand gewoon niet zeker weet wat hij voor de ander voelt, en dan de ene dag denkt wel verliefd te zijn, en de andere dag niet bijvoorbeeld.. Meer in de zin van 'leuk vinden' dus
quote:Hmmm ik denk eerder dat die "liefde" dan lust is ipv liefde/verliefdheid zeg maar.
Maar ja aan de andere kant....liefde is een vaag begrip.....maar ik houd het maar op lust dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 28-03-2003 16:36]
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:32 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Maar je vriendje wel?
quote:ga even naar onzin jij
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
quote:hmm geen liefde maar lust dus?
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef Semisane het volgende:[..]
Hmmm ik denk eerder dat die "liefde" dan lust is ipv liefde/verliefdheid zeg maar.
Maar ja aan de andere kant....liefde is een vaag begrip.....maar ik houd het maar op lust dan.
[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 28-03-2003 16:56]
Liefde niet. (i love you) ik houd van je
Zeer groot verschil
Als je al langer met iemand samen bent kan het niet in een keer over zijn. echter vaak worden de hints die die richting op wijzen over het hoofd gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |