We zitten samen met hun in een 2onder 1 kapwoning en de achtertuinen zijn alleen gescheiden met een hekje en wat bomen maar je kunt dus goed in elkaars tuin kijken.
Nu is de buurman inmiddels 91 of 92 al, en doof, hij hoort echt niets meer. Vroeger was het nog (genant) schreeuwen en dan verstond ie je maar dat is nu helemaal weg.
Hij komt ook vrijwel nooit meer buiten, tot net.. ik zat in de zon met een boek en wat te drinken en hij kwam naar buiten en stond zo even stil naar mij te kijken.
Ik heb maar even gezwaaid en naar hem gelachen.. iets anders kan toch niet? Communiceren gaat niet meer.. ik merkte dat, toen ik mijn aandacht weer op mn boek richtte, dat hij nog steeds stond te kijken, alsof hij iets van me verwachtte.
Ik voelde me heel lullig omdat ik niet wist wat ik moest doen, het is zo'n lieve man en hij stond daar zo zielig alleen te kijken en ik kon niet eens met hem praten
Wat had ik nou moeten doen? Ik wil hem niet het gevoel geven dat het me niks interesseert (vroeger kwamen we er dagelijks over de vloer om een snoepje oid te halen).
Rottig hoor, dat ouder worden
quote:Anders schrijf je gewoon een briefje met iets lekkers erbij dat je het leuk vond hem weer ff te zien .
Op vrijdag 28 maart 2003 15:25 schreef heaven7 het volgende:
Wij hebben schatten van buren, 2 oudere mensen en meer opa en oma dan mijn echte opa's en oma's ooit geweest zijn. We noemen ze dan ook opa buurman en oma buurvrouwWe zitten samen met hun in een 2onder 1 kapwoning en de achtertuinen zijn alleen gescheiden met een hekje en wat bomen maar je kunt dus goed in elkaars tuin kijken.
Nu is de buurman inmiddels 91 of 92 al, en doof, hij hoort echt niets meer. Vroeger was het nog (genant) schreeuwen en dan verstond ie je maar dat is nu helemaal weg.
Hij komt ook vrijwel nooit meer buiten, tot net.. ik zat in de zon met een boek en wat te drinken en hij kwam naar buiten en stond zo even stil naar mij te kijken.
Ik heb maar even gezwaaid en naar hem gelachen.. iets anders kan toch niet? Communiceren gaat niet meer.. ik merkte dat, toen ik mijn aandacht weer op mn boek richtte, dat hij nog steeds stond te kijken, alsof hij iets van me verwachtte.
Ik voelde me heel lullig omdat ik niet wist wat ik moest doen, het is zo'n lieve man en hij stond daar zo zielig alleen te kijken en ik kon niet eens met hem praten
Wat had ik nou moeten doen? Ik wil hem niet het gevoel geven dat het me niks interesseert (vroeger kwamen we er dagelijks over de vloer om een snoepje oid te halen).
Rottig hoor, dat ouder worden
Maar ach, ik denk niet dat hij iets van je verwachte toen hij daar stond, maar eerder gewoon in gedachten verzonken was oid.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 28-03-2003 18:00]
Hey sterkte!
quote:haha
Op vrijdag 28 maart 2003 15:34 schreef danokorst_banned het volgende:
Een flinke blowjob doet ook wonderen
quote:inderdaad..
Op vrijdag 28 maart 2003 15:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
geef hem gewoon een liev briefje of een lieve kaart met iets leuks ofzo, desnoods een zelf geplukt bosje bloemen
dat vinden de meeste oudere mensen altijd erg leuk!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 15:34 schreef danokorst_banned het volgende:
Een flinke blowjob doet ook wonderen
Het zijn niet zulke sentimentele mensen Bv wel verjaardagen maar nooit een zoen erbij, alleen maar een hand
quote:*herkenning*
Op vrijdag 28 maart 2003 15:52 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik kan hem wel een briefje schrijven he.. en dan gewoon door de brievenbus gooien? Of langsgaan?Het zijn niet zulke sentimentele mensen
Bv wel verjaardagen maar nooit een zoen erbij, alleen maar een hand
of anders vraag je eens of je iets kan doen ofzo, of je eens boodschappen mee kan nemen ofzo, als dat voor hunzelf lastig wordt.
vinden ze altijd leuk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |