abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9483925
Weet je, ik weet eigenlijk niet eens waarom we van slowchat afgegooid zijn. Kan iemand mij dit vertellen!! Ik kan niet echt ernstige overtredeingen vinden. Zeker niet zo ernstig om ongeveer 10 vaste klanten en ongeveer 5 parttime klanten min of meer van fok te bannen. Want dit Fokeiland gezeik schiet ook niet op, om de post hebben we ongeveer een waarschuwing te pakken. Dit is gewoon uitstel om ons voor eeuwig te bannen. Waarom geven jullie niet ons eigen Bigheadztopic in de slowchat terug!!! Waarom doen jullie dit? Ik word hier een beetje moe van om elke keer weer een waarschuwing te lezen. Op deze manier bereiken jullie wel wat jullie willen ja. Als het zo verder moet hoeft het van mij niet meer!! Wat een gezeik allemaal!!!
  maandag 31 maart 2003 @ 14:56:56 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9484033
Sorry jongens, maar de laatste dagen zit hier weinig eiland-verhaal meer in, en als ik zo bovenstaande post lees zitten jullie hier niet voor je plezier.

Een paar mensen in dit topic proberen te posten zoals dat op het eiland gebruikelijk is, maar een groot deel weigert zich volgens mij er in te verdiepen.

Jammer, maar helaas, ik kan niet anders dan dit topic sluiten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')