abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:00:48 #76
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9435054
* HAL9000S hangt poster op in de WC van "de Keet"
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:15:05 #77
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_9435257
* Da_Ripper wrijft in oogjes ...goeienmiddag buren
FF voorstellen ben de onderbuurman van nummer [93].

Sorry dat ik me niet eerder heb voorgesteld, maar moest vannacht werken en ben net pas wakker.
Gezellie dat jullie ook in de flat zijn gekomen...binnenkort House-Warming Party @ my place!!

Wat je vindt, ...
pi_9436158
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper wrijft in oogjes ...goeienmiddag buren
FF voorstellen ben de onderbuurman van nummer [93].

Sorry dat ik me niet eerder heb voorgesteld, maar moest vannacht werken en ben net pas wakker.
Gezellie dat jullie ook in de flat zijn gekomen...binnenkort House-Warming Party @ my place!!

* VSGDOTCOM snapt het niet helemaal
onderbuurman van [93]?

[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 28-03-2003 18:47]

pi_9445231
heb eeb BEN te pakken, zo duik onder in de flat
www.somalies_in_nederland.nl
pi_9446746
Zo, bij deze meld ik mij ook in de Keet. Welk appartement is nog vrij en kan ik mijn wietplantage installeren?

Middels het volgende mailtje heeft mijn unban ongeveer 20 uur te laat toch nog plaats gevonden:

pleur op met je mail, ws, volgende overtreding een week,
en volgens mij horen jullie absoluut niet op het eiland

[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 29-03-2003 16:13]

Bigheadz R.I.P.
pi_9449604
* KitzbeukSomalie kijkt even welke kamer er voor je vrij is

Kamer [95], de sleutel ligt bij de receptie en voor vragen kan je altijd bij ons terecht. Veel plezier in de flat, en deel betreft je Skunk .... de kelder staat tot je beschikking maar je houd je mondje he!

zaterdag 29 maart 2003 @ 15:47:42 #82
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_9450521
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:17 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

* VSGDOTCOM snapt het niet helemaal
onderbuurman van [93]?

Oh, ik hoorde wat rumoer in een bovengelegen flat..knam aan dat jullie het waren

Bij deze wil ik alle flatgenoten uitnodigen voor een party in mijn flatje.
Heb een taxi geregeld die ons rond 0:30 komt halen om dan naar een ander feestje te rijden..

Wie zin heeft mag komen

Wat je vindt, ...
pi_9450716
Kunnen we niet beter zorgen dat we om 00:00 (dus 23:45 afspreken)weg zijn Ripper?
pi_9464769
mag ik mij ook melden in de vrijgezellen keet??? of is het alleen voor eeuwige vrijgezellen??whahahaha
HAL ipv die porsche doe mij deze maar
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=55438&class=classic&pos=30&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=4fb0a7302f8ca587f910f1cfb3ac27a7&did=0
ow ja, ik ben verhuisd uit zagreb GVD! ik zit nu in shithole bugojno
als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
  zondag 30 maart 2003 @ 16:32:49 #85
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9465700
Jongens, nog even een kleine herinnering: geen prive, irl, chat gebeuren hier. Sommige mensen hebben het door, maar ik zie nog steeds wat dingen staan die eigenlijk niet op het eiland horen. Hou het even in de gaten, want als het vaker gebeurt moet ik de boel op slot gaan gooien vrees ik, en dat zou jammer zijn
  zondag 30 maart 2003 @ 16:48:07 #86
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_9466046
* Tha_Mav is net weer es een keertje in cuijk en kijkt ff bij de keet om de hoek..... he das weer es wat anders....andere bewoner zelfde luitjes....
he VSG.COM het bevalt je wel daaro of niet...?

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_9468251
* mrcool zet een stap in de flat en gaat bijna KO van de skunk-dampen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 30 maart 2003 @ 18:59:10 #88
23294 Poepgeert
Boyan, waar ben je?
pi_9468382
Hallo,

mijn fokforumnaam is Poepgeert maar in het echte leven ga ik door het leven als Dikke Darko. Ik ben op zoek naar een ruime hut voor mijn lichaam. Nu heb ik gehoord dat de penthouses in de keet zeer royaal en luxieus zijn. Is het mogelijk dat ik bij jullie intrek? Ik zal even wat meer over mezelf vertellen:

Leeftijd: volgens het paspoort 20
Hobbies: rondhangen met mijn matties, luisteren naar stoere Joegoslavische zigeunermuziek, barbecueen, zigeunermuziek produceren op mijn zigeunerviool, er bij lopen als een goedkope sletterige maffioso, bodybuilder en vele andere dingen
Fav. eten: pizza shoarma van Birsen, maar dan wel ondergesmeerd met vieze vette stinkende knoflooksos.
Werk: trotse IBN'er. Gemeentewerkers heersen over deze wereld. Met name Harry is een held.

Ik zie er zo uit:

Laat maar weten of ik welkom ben.

Luut!!!!
pi_9468416
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:59 schreef Poepgeert het volgende:
Hallo,

mijn fokforumnaam is Poepgeert maar in het echte leven ga ik door het leven als Dikke Darko. Ik ben op zoek naar een ruime hut voor mijn lichaam. Nu heb ik gehoord dat de penthouses in de keet zeer royaal en luxieus zijn. Is het mogelijk dat ik bij jullie intrek? Ik zal even wat meer over mezelf vertellen:

Leeftijd: volgens het paspoort 20
Hobbies: rondhangen met mijn matties, luisteren naar stoere Joegoslavische zigeunermuziek, barbecueen, zigeunermuziek produceren op mijn zigeunerviool, er bij lopen als een goedkope sletterige maffioso, bodybuilder en vele andere dingen
Fav. eten: pizza shoarma van Birsen, maar dan wel ondergesmeerd met vieze vette stinkende knoflooksos.
Werk: trotse IBN'er. Gemeentewerkers heersen over deze wereld. Met name Harry is een held.

Ik zie er zo uit:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Laat maar weten of ik welkom ben.

Nee, deze sjit is te hard, godverredomme!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_9468693
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:19 schreef sunbloem het volgende:

[..]

hallow, gaan jullie je ook nog even aan mij voorstellen

Hoi, ik ben Meester Koel.
pi_9468829
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:16 schreef pluisje het volgende:

[..]

Het is niet zozeer een hand boven het hoofd houden, maar wel elk topic een kans geven, zonder te kijken naar hoe de users elders op fok zijn. Er zijn wel meerdere topics in dezelfde trant geweest, waar niet zo veel problemen mee waren. Ik zie in dat topic dat er een paar mensen zijn die het serieus willen proberen, en die wil ik een kans geven. Er zijn er ook die het niet zo goed snappen, en als dat zo door gaat, dan gaat het topic op slot.

zondag 30 maart 2003 @ 19:26:17 #92
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9468864
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:24 schreef mrcool het volgende:

[..]

Uhm wat bedoel je hier mee?
Want jullie balanceren erg op het randje moet ik zeggen.
  zondag 30 maart 2003 @ 19:27:05 #93
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_9468880
* Tha_Mav

stelt zich voor ik ben mav ...thats all you want to know...

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
pi_9468892
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:26 schreef pluisje het volgende:

[..]

Uhm wat bedoel je hier mee?
Want jullie balanceren erg op het randje moet ik zeggen.

Ik bedoel hier nix mee, ik waarschuw alleen maar, je zou dankbaar kunnen zijn.
  zondag 30 maart 2003 @ 19:29:10 #95
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9468929
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:27 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik bedoel hier nix mee, ik waarschuw alleen maar, je zou dankbaar kunnen zijn.

Dan is het goed

Ik waarschuw ook alleen maar namelijk

Maar let er op, want de post van Poepgeert kan eigenlijk niet. Het is dat hij nog niet eerder hier heeft gepost, maar als ik nog 1 keer iets irl tegenkom, van wie dan ook, dan is het echt afgelopen.

pi_9470947
JesusThePimp pikt de sleutel van appartement nr. 95 op bij de receptie. Na een zwaar weekend heeft hij behoefte aan enig sociaal contact met de bewoners van de keet. Maar helaas, deze zijn nergens te bekennen. Vette pech voor de Geesoes!

Planning voor morgen: installatie van de wietplantage in de kelder.

Bigheadz R.I.P.
pi_9471028
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:54 schreef JesusThePimp het volgende:
JesusThePimp pikt de sleutel van appartement nr. 95 op bij de receptie. Na een zwaar weekend heeft hij behoefte aan enig sociaal contact met de bewoners van de keet. Maar helaas, deze zijn nergens te bekennen. Vette pech voor de Geesoes!

Planning voor morgen: installatie van de wietplantage in de kelder.

geen wiet hier ga je maar naar de coffeeschop toe
pi_9472327
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:57 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

geen wiet hier ga je maar naar de coffeeschop toe

Ik heb al toestemming van de huisbaas voor de wietplantage. Het is dus volkomen legaal (volgens de wetsvoorschriften van de huisbaas). En de andere bewoners zullen zeker niet klagen.
Bigheadz R.I.P.
pi_9476119
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:34 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Ik heb al toestemming van de huisbaas voor de wietplantage. Het is dus volkomen legaal (volgens de wetsvoorschriften van de huisbaas). En de andere bewoners zullen zeker niet klagen.

Niet?

* FANATIC klaagt

pi_9476459
Sluit de vorige keet dan maar: De keet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')