abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:57:16 #201
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9434961
We houden het wel gezellig he..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:58:30 #202
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9434999
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:57 schreef Nadientje het volgende:

[..]

dan denk eerst es na voordat je iets schrijft, maar ja je komt ook niet verder dan dit topic op fok dus kwalijk kan ik het je niet nemen nee,,,

Ach ik kom nog eens buiten...ben niet afhankelijk van Fok en Mac voor mijn info en ontwikkeling...denk dat dat het verschil is meisje !!
Bye
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:15:32 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9435264
Ah kutnijd!!

*Popcorn pakt*

The truth was in here.
pi_9435305
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:58 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Ach ik kom nog eens buiten...ben niet afhankelijk van Fok en Mac voor mijn info en ontwikkeling...denk dat dat het verschil is meisje !!
Bye

tja weer een bewijs dat je ergens over praat waar je niks van weet... of zal ik dan ook maar zeggen dat ik blij ben geen koffiejuffrouw te hoeven zijn..

weet je wat het probleem met jou is, je hebt iets tegen jongere mensen geloof ik, is me al es vaker opgevallen hoe je Ker en mij aangaat, alsof we dom en onwetend zijn omdat we net 8 jaar jonger dan jou zijn.. nou je zult dan wel blij zijn dat je er bijna 30 bent goed voor je meisje... proficiat..

vrijdag 28 maart 2003 @ 17:21:55 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9435345
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:19 schreef Nadientje het volgende:

[..]

tja weer een bewijs dat je ergens over praat waar je niks van weet... of zal ik dan ook maar zeggen dat ik blij ben geen koffiejuffrouw te hoeven zijn..

weet je wat het probleem met jou is, je hebt iets tegen jongere mensen geloof ik, is me al es vaker opgevallen hoe je Ker en mij aangaat, alsof we dom en onwetend zijn omdat we net 8 jaar jonger dan jou zijn.. nou je zult dan wel blij zijn dat je er bijna 30 bent goed voor je meisje... proficiat..

Ach ze vind het gewoon kut zo oud te zijn, dat reageert ze af

geen dank

The truth was in here.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:23:07 #206
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9435357
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Bastard het volgende:
Ah kutnijd!!

*Popcorn pakt*

Hey Dreumpje
Waarom ben jij trouwens nog niet hier
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:26:37 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9435399
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:23 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Hey Dreumpje
Waarom ben jij trouwens nog niet hier

Omdat ik al 20x heb gezegd dat ik wat later zou komen
Eerst eten, kom er zo aan... of ga je zo weer naar huis?
The truth was in here.
pi_9435406
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ach ze vind het gewoon kut zo oud te zijn, dat reageert ze af

geen dank

ja dat dacht ik al
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:32:54 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9435471
Nadine !
Tiggy !

*brak is

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:33:12 #210
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9435477
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:19 schreef Nadientje het volgende:

[..]

Lief naief meisje toch....als jij geen onderscheid kan maken tussen humor en iets menen door je eigen onzekerheid leg dat dan aub niet bij mij neer.
En ik heb geen idee waar je mee bezig bent...maar als jij met benamingen gaat gooien waar ik persoonlijk niet van gediend ben zeker niet door een meisje zoals jij die ik totaal niet ken...ongeacht de leeftijd..

Het feit dat jij dit soort benamingen toetst aan een medium zoals Fok zegt mij genoeg over jouw manier van denken of gebrek daaraan....hierin laat je je nu weer duidelijk kennen...
Ook dit is te wijten aan je beperkte wereldje op dit moment.....dat is mede afhankelijk van je leeftijd....en nee niet gaan lopen mekkeren nu dat ik iets heb tegen jongeren mensen..maar probeer even 2 tellen na te denken en het te begrijpen....probeer het eens...
Wie weet....je bent geen 12...gedraag je daar dus ook even niet naar.
Je doet een opleiding waar nadenken toch echt wel nodig zal zijn op een bepaald niveau...je bent niet dom meisje...maar daar gedraag je je nu wel naar...erg jammer!!

Nogmaals van bepaalde dingen ben ik niet gediend...en zeker niet door mensen zoals jij ...(onbekenden dus)
Je bent niet in een positie om mij te be-of veroordelen..
En dan zeker niet met dit soort onzinnige argumenten !
Fok geeft namelijk geen standaarden aan...het is geen maatstaaf voor wat dan ook...behalve voor het gebrek aan ontwikkeling..zeker als je dit als argument gaat gebruiken....

Kijk gewoon even uit met wat je zegt...zelfs ik heb een limiet.
Als je even nadenkt snapt je dat...hoop ik..

En over problemen gesproken ...je hebt er nog een aantal te verwerken...
Meng je niet in dingen die je om wat voor reden dan ook nog niet aan kan of niet begrijpt.
Ken je beperkingen meiske !!!

Succes met nadenken

vrijdag 28 maart 2003 @ 17:34:37 #211
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9435494
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:27 schreef Nadientje het volgende:

[..]

ja dat dacht ik al

Jij dacht ???
Nee meisje..da's een van je problemen...je denkt niet
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:35:06 #212
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9435501
*grote bak popcorn pakt*
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:35:34 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9435504
Bitchfight

*Modder zoekt*

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:36:19 #214
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_9435515
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:36:37 #215
46591 GijsGids
Laat mij u wijzen
pi_9435520
Fuck!
Door het land der gijzen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:37:12 #216
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9435526
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:37:15 #217
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_9435528
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:33 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Lief naief meisje toch....als jij geen onderscheid kan maken tussen humor en iets menen door je eigen onzekerheid leg dat dan aub niet bij mij neer.
En ik heb geen idee waar je mee bezig bent...maar als jij met benamingen gaat gooien waar ik persoonlijk niet van gediend ben zeker niet door een meisje zoals jij die ik totaal niet ken...ongeacht de leeftijd..

Het feit dat jij dit soort benamingen toetst aan een medium zoals Fok zegt mij genoeg over jouw manier van denken of gebrek daaraan....hierin laat je je nu weer duidelijk kennen...
Ook dit is te wijten aan je beperkte wereldje op dit moment.....dat is mede afhankelijk van je leeftijd....en nee niet gaan lopen mekkeren nu dat ik iets heb tegen jongeren mensen..maar probeer even 2 tellen na te denken en het te begrijpen....probeer het eens...
Wie weet....je bent geen 12...gedraag je daar dus ook even niet naar.
Je doet een opleiding waar nadenken toch echt wel nodig zal zijn op een bepaald niveau...je bent niet dom meisje...maar daar gedraag je je nu wel naar...erg jammer!!

Nogmaals van bepaalde dingen ben ik niet gediend...en zeker niet door mensen zoals jij ...(onbekenden dus)
Je bent niet in een positie om mij te be-of veroordelen..
En dan zeker niet met dit soort onzinnige argumenten !
Fok geeft namelijk geen standaarden aan...het is geen maatstaaf voor wat dan ook...behalve voor het gebrek aan ontwikkeling..zeker als je dit als argument gaat gebruiken....

Kijk gewoon even uit met wat je zegt...zelfs ik heb een limiet.
Als je even nadenkt snapt je dat...hoop ik..

En over problemen gesproken ...je hebt er nog een aantal te verwerken...
Meng je niet in dingen die je om wat voor reden dan ook nog niet aan kan of niet begrijpt.
Ken je beperkingen meiske !!!

Succes met nadenken

Ik heb het niet gelezen maaaarrreeeeee ...........Neuken?
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:38:09 #218
34253 Leeze
3 x 2 x 3 x 37 = ???
pi_9435543
Fuck!
Returned from the 9th circle of Hell
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:38:57 #219
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9435558
Wow!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_9435583
ja je denkt zeker dat je met veel woorden iets kunt zeggen.. maar jij vooral jij met zoveel levenservaring meer dan mij (zoals je altijd doet) moet toch weten dat het niet om kwantiteit gaat maar om kwaliteit.. jij gaat hier in dit stukje vertellen dat je je grenzen hebt blablabla.. nee je doet je hier wel altijd voor als een of andere weet ik veel, maar ik weet dat dat kan want het is maar Fok! weet je.
Jij gaat altijd serieus op dingen in net zoals dit weer.. wat in eerste instantie niet serieus bedoeld was "dat slet" maar ja dat begrijp jij weer niet.. had ook es naar de reactie van Bastard gekeken wat eronder stond dan had je begrepen dat het om een grapje ging...

En aangezien je toch wel weet dat ik een stel hersens heb kom dan niet steeds met van die achterbakse antwoorden zoals kleine meid hier en kleine meid daar want gohh wat ben jij volwassen zeg dat blijkt wel weer...

ik ga nu, moet weer werken bij de Mac weet je wel dat bedrijf waar je toestraks zei dat ik mijn ontwikkeling vandaan had..

Have fun!!

pi_9435597
shit jammer dat ik moet gaan

(oh ja Tiggy dit is een grapje )

pi_9435601
*open ogen*

Wow....

CATFIGHT!!!!

WopWop
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:42:13 #223
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_9435604
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:40 schreef Nadientje het volgende:
ja je denkt zeker dat je met veel woorden iets kunt zeggen.. maar jij vooral jij met zoveel levenservaring meer dan mij (zoals je altijd doet) moet toch weten dat het niet om kwantiteit gaat maar om kwaliteit.. jij gaat hier in dit stukje vertellen dat je je grenzen hebt blablabla.. nee je doet je hier wel altijd voor als een of andere weet ik veel, maar ik weet dat dat kan want het is maar Fok! weet je.
Jij gaat altijd serieus op dingen in net zoals dit weer.. wat in eerste instantie niet serieus bedoeld was "dat slet" maar ja dat begrijp jij weer niet.. had ook es naar de reactie van Bastard gekeken wat eronder stond dan had je begrepen dat het om een grapje ging...

En aangezien je toch wel weet dat ik een stel hersens heb kom dan niet steeds met van die achterbakse antwoorden zoals kleine meid hier en kleine meid daar want gohh wat ben jij volwassen zeg dat blijkt wel weer...

ik ga nu, moet weer werken bij de Mac weet je wel dat bedrijf waar je toestraks zei dat ik mijn ontwikkeling vandaan had..

Have fun!!

Helaas...nadenken weer niet gelukt..
Als je mijn eerste reactie echt had gelezen had je het misschien begrepen...helaas

Dag meisje !!!

vrijdag 28 maart 2003 @ 17:43:36 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9435626
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:48:20 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9435692
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:42 schreef wopwop het volgende:
*open ogen*

Wow....

CATFIGHT!!!!

Wie de neuk ben jij nou weer