abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12972473
mijn vriendin speelt niet van die suffe games, maar wil altijd House of the Dead 2 spelen

ook wel Harry Potter (1&2) en Alice......

pi_13035598
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 22:36 schreef Pu1sar het volgende:
mijn vriendin speelt niet van die suffe games, maar wil altijd House of the Dead 2 spelen

ook wel Harry Potter (1&2) en Alice......

Als er 1 spel compleet bagger is, dan is het wel House of the Dead 2
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  maandag 8 september 2003 @ 23:34:48 #178
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_13037214
een paar weken terug waren me pa en ma een week weg en sliep m'n vriendin de hele week hier, nou een paar weken daarvoor zat ik dus dagen achtereen FFX te spelen en het was de hele tijd vuile verslaafde dit en verslaafde dat naja usual stuff....

nou me pa en ma weg en zegt ze tegen mij mag ik dat Final Fantasy eens proberen, ik had toen al zoiets van zij is goed bezig naja ik dus FFX erin gedaan en wat denk je hele week geen last van der gehad ze was alleen maar druk met FFX binnen drie dagen zat ze al op 30 uur ofzo heheheh

en nu spelen we vaak samen de spellen laatste tijd vooral eyetoy hehehe

maandag 8 september 2003 @ 23:40:44 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13037355
quote:
Op donderdag 4 september 2003 01:56 schreef Freakjuh het volgende:
Battlefield also!
Mijn vriendin ook eens tegen mijn broertjes: "mag ik meespelen?" en mijn jongste broertje is helemaal verliefd op haar, dus die laat haar spelen. Roept ze tegen datzelfde broertje die dus op een andere PC speelt dat ze in het spel gaan knuffelen (zie je het voor je: er komt een medic met een Thompson in zijn klauwen op je afrennen en roept dat ie je gaat knuffelen) en dan staan ze bijna tegen elkaar en dan schiet ze hem gewoon neer
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13283594
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mijn vriendin ook eens tegen mijn broertjes: "mag ik meespelen?" en mijn jongste broertje is helemaal verliefd op haar, dus die laat haar spelen. Roept ze tegen datzelfde broertje die dus op een andere PC speelt dat ze in het spel gaan knuffelen (zie je het voor je: er komt een medic met een Thompson in zijn klauwen op je afrennen en roept dat ie je gaat knuffelen) en dan staan ze bijna tegen elkaar en dan schiet ze hem gewoon neer

Whahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')