ook wel Harry Potter (1&2) en Alice......
quote:Als er 1 spel compleet bagger is, dan is het wel House of the Dead 2
Op vrijdag 5 september 2003 22:36 schreef Pu1sar het volgende:
mijn vriendin speelt niet van die suffe games, maar wil altijd House of the Dead 2 spelenook wel Harry Potter (1&2) en Alice......
nou me pa en ma weg en zegt ze tegen mij mag ik dat Final Fantasy eens proberen, ik had toen al zoiets van zij is goed bezig naja ik dus FFX erin gedaan en wat denk je hele week geen last van der gehad ze was alleen maar druk met FFX binnen drie dagen zat ze al op 30 uur ofzo heheheh
en nu spelen we vaak samen de spellen laatste tijd vooral eyetoy hehehe
quote:Mijn vriendin ook eens tegen mijn broertjes: "mag ik meespelen?" en mijn jongste broertje is helemaal verliefd op haar, dus die laat haar spelen. Roept ze tegen datzelfde broertje die dus op een andere PC speelt dat ze in het spel gaan knuffelen (zie je het voor je: er komt een medic met een Thompson in zijn klauwen op je afrennen en roept dat ie je gaat knuffelen) en dan staan ze bijna tegen elkaar en dan schiet ze hem gewoon neer
Op donderdag 4 september 2003 01:56 schreef Freakjuh het volgende:Battlefield also!
quote:Whahaha
Op maandag 8 september 2003 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mijn vriendin ook eens tegen mijn broertjes: "mag ik meespelen?" en mijn jongste broertje is helemaal verliefd op haar, dus die laat haar spelen. Roept ze tegen datzelfde broertje die dus op een andere PC speelt dat ze in het spel gaan knuffelen (zie je het voor je: er komt een medic met een Thompson in zijn klauwen op je afrennen en roept dat ie je gaat knuffelen) en dan staan ze bijna tegen elkaar en dan schiet ze hem gewoon neer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |