abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10384569
quote:
Op maandag 31 maart 2003 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit misschien wel iets in dat vrouwen liever opbouwen dan afbreken. Ik (22) ben zelf verslaafd aan Civilization, en het staat me altijd tegen om oorlog te moeten voeren. Nu geef ik niet om diplomatie, maar vind ik het vooral geweldig om vele, grote steden te bouwen en immer zo geavanceerd mogelijk te zijn.
jij bent de derde al in dit topic ... vrouwen die civilization spelen ...

en ik maar denken dat dat spel was voor nerds zoals mij

pi_10384828
Vierde....

Als ik hier zo de smaak van de meeste vrouwen zie, dan zitten er vrij veel RTS-een tussen, dus zeker ook Civ (en Alpha Centauri ).

Heb laatst Sim City 4 gekocht (laat helaas m'n PC crashen) en nu ben ik Anno 1503 aan het spelen. Ik kijk btw nogal uit naar de nieuwe RPG van Black Isle; Lionheart.

dinsdag 13 mei 2003 @ 14:07:23 #103
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10398497
quote:
Op maandag 12 mei 2003 20:54 schreef WAT het volgende:

[..]

jij bent de derde al in dit topic ... vrouwen die civilization spelen ...

en ik maar denken dat dat spel was voor nerds zoals mij

Is het ook

Ik geef zelf de voorkeur aan de wereld redden, een potje racen en zo nu en dan een knokpartijtje er tussen door

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10399841
The sims op de pc en super monkey ball Golf....

dat vind mijn vriendin leuk...

ohja en varkentjes vangen in de Wind Waker....

dinsdag 13 mei 2003 @ 15:05:35 #105
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_10400005
Van een vriendin van me had ik het idee dat ze alleen maar geinteresseerd was in MSN en ICQ qua computers.

Totdat ik d'r een keer tegenkwam op een best wel hoge plaats in de ranking van een grote Counter Strike clan

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_10404037
Hhmm..de mijne speelt op de Xbox altijd Need for Speed 6 en Crash Bandicoot. Ben d'r sinds een maand of 2 verslaafd aan het maken zodat ik rustig kan Red Alert(2)en. Een Red Alert 2 verslaving zit er volgens mij helaas niet in...

Zie ook maar weinig vrouwen in de rankings staan.....

pi_10409051
Deze vrouw is helemaal gek van computers, dat ze zelfs een prive museum heeft waar 1x in de maand (op zondag middag) zelfs met de computers gespeeld kan worden, hebben andere er ook nog wat aan
En er gezellig geklets kan worden over oude spelcomputers
Voor info: bonami@raketnet.nl
  woensdag 14 mei 2003 @ 18:32:05 #108
30696 Freakjuh
GRASMAAIER!
pi_10430985
Ik ben verslaafd aan shoot m up's
ik heb in 2 vrouwlijke UK's clans gezeten voor UT
Ik heb in een andere clan [w00t] gezeten
die is helaas gekapt
Nu ben ik clanless, en speel vaak MOHAA, RTCW, Battlefield ect...
ook games like : Warcraft/The Sims/Monkey Island/Oni/Mafia / GTA3

en LAN
so yes.. girls do play games

Jesus coming, look busy!
pi_10837999
Reactie op het reeds gesloten topic: MEER VROUWEN OP DE ONLINE GAMES

Ik game regelmatig op het internet, vooral command & conquer e.d spellen,
het probleem is alleen dat zodra ik mensen vertel dat ik een vrouw ben,
ze me of 1. niet serieus nemen en me voor leugenaar uitmaken, of me 2.
niet serieus nemen en me laten winnen o.i.d daarom neem ik steeds vaker
een fake i.d aan en doe ik alsof ik een man ben.

maandag 2 juni 2003 @ 21:29:00 #110
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_10838113
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:01 schreef Khadgar het volgende:
Mijn moeder speelt Patience.
mijn moeder heeft de computer wel eens helemaal zelf aangezet
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 2 juni 2003 @ 21:32:47 #111
55894 Cappadonna
Ik heb babbels
pi_10838245
Ik als meisje zijnde ga voor...
Medal of hounour (ps2)
Why should I care ?
  maandag 2 juni 2003 @ 21:37:54 #112
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_10838407
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:32 schreef Cappadonna het volgende:
Ik als meisje zijnde ga voor...
Medal of hounour (ps2)
wel eens naar de titel gekeken?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 2 juni 2003 @ 21:40:39 #113
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10838508

Favoriete games:

- Crazy Taxi
- Dead or Alive
- Super Mario
- Mario Kart

Geluk is een richting, geen punt
  maandag 2 juni 2003 @ 21:40:42 #114
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_10838511
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:37 schreef MadMarine het volgende:

[..]

wel eens naar de titel gekeken?

Maakt het nou uit joh, wees blij dat ze een spelletje speelt !

Gelukkig krijg ik m'n vriendin ook steeds meer aan de spelletjes, helemaal nu ik een GBA SP heb gekocht zit ze wel eens een spelletje te doen. Zijn ook vrij simpele spellen... volgens mij houd het overgrote deel van de meisjes/vrouwen niet zo van uitgebreide spellen, op uitzonderingen na natuurlijk.

maandag 2 juni 2003 @ 21:43:43 #115
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10838605
Lees de openingspost nog even, het is eigenlijk niet de bedoeling dat dit een opsommingstopic wordt!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 2 juni 2003 @ 21:47:24 #116
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_10838687
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
Lees de openingspost nog even, het is eigenlijk niet de bedoeling dat dit een opsommingstopic wordt!
Oeps...

Aanvulling dan:

- Hoe vaak speel je -> Met vlagen. Soms weken achter elkaar elke dag, soms maar eens in de week.
- Waarop/mee -> Xbox en Nintendo 8-bit

Geluk is een richting, geen punt
  Eindredactie Games maandag 2 juni 2003 @ 22:03:02 #117
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_10839181
mijn vriendin vind MotoGp en Burnout leuk rollercoaster tycoon kan ze ook wel diggen
me zusje houd wel van bomberman en Racing Evolzione
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_10845483
Dam, zoveel dames die spelletjes leuk vinden zoals Unreal tournament.

Waarom zie ik ze dan niet op de LAN's terug

Nouja mijn dame houd alleen van kaartspelletjes
Schiet ook niet op, maja zolangs ze maar gelukkig is

pi_10908228
Ik ben een vrouw van 22 jaar. Mijn eerste pc-spelletjes waren Prince of Persia, Pittfall en Mah-Jong Omdat we het thuis niet zo breed hadden, kregen we niet meer spelletjes. Gelukkig konden ik en mijn zusje wel meegenieten van Mario en Zelda bij de buren.. (lees: stinkjaloers meekijken...)

Mijn vriend heeft mij wat verder de gamewereld ingeholpen... Het eerste spel dat ik op zijn pc deed was Monkey Island I. Geweldig spel! Ik was begonnen aan deel II, maar die heeft ie uitgeleend.. Verder speelde ik Heroes III, Phantasmagoria I en II (bijna uitgespeeld, maar zijn pc crashte en toen was ik mijn savegames kwijt... grrrr!).. Langzamerhand werd het tijd voor een eigen pc, aangezien mijn vriend ook spelletjes wilde spelen...

Op mijn eigen pc heb ik dus Gabriel Knight(s) (geweldige serie!), Baldur's Gate (nog steeds mee bezig...), Delta Force Landwarrior, Rogue Squadron, Age of Empires II Conq exp, en ga zo maar door... Ik heb op een snes-emulator Final Fantasy II gespeeld. Mijn vriend had I en III gespeeld, dus daar wil ff mee wachten... Tot dat het uit mijn geheugen weg is, anders aap ik zijn spel na ben ik bang..

Sinds kort hebben we een PS2, waarop mijn vriend Final Fantasy VIII speelt en ik Final Fantasy VII. (Final Fantasy... )

Mijn zusje heb ik sindskort verslaafd weten te maken aan Heroes III... Ze is mijn tweelingzusje, en ik dacht: als ik het leuk vind, vindt zij het ook.. Ik ga haar langzaam aan wat meer spellen introduceren... GK III heeft ze ook al gespeeld..

En Sims is denk ik meer voor de personen die van soaps houden, want mij lijkt dat dus helemaal niks. Overigens heeft mijn vriend ook een nichtje van 18 die heel erg van bloederige games houdt.. Ehm...
Devil May Cry voor PS2 schiet me even te binnen... Daar houdt ze van..

Verder speel ik ook af en toe Magic, en elke zondagavond een rpg (vampire) met vrienden..

Zo! Dat was 't...

pi_10909079
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:12 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Ik ben een vrouw van 22 jaar. Mijn eerste pc-spelletjes waren Prince of Persia, Pittfall en Mah-Jong Omdat we het thuis niet zo breed hadden, kregen we niet meer spelletjes. Gelukkig konden ik en mijn zusje wel meegenieten van Mario en Zelda bij de buren.. (lees: stinkjaloers meekijken...)

Mijn vriend heeft mij wat verder de gamewereld ingeholpen... Het eerste spel dat ik op zijn pc deed was Monkey Island I. Geweldig spel! Ik was begonnen aan deel II, maar die heeft ie uitgeleend.. Verder speelde ik Heroes III, Phantasmagoria I en II (bijna uitgespeeld, maar zijn pc crashte en toen was ik mijn savegames kwijt... grrrr!).. Langzamerhand werd het tijd voor een eigen pc, aangezien mijn vriend ook spelletjes wilde spelen...

Op mijn eigen pc heb ik dus Gabriel Knight(s) (geweldige serie!), Baldur's Gate (nog steeds mee bezig...), Delta Force Landwarrior, Rogue Squadron, Age of Empires II Conq exp, en ga zo maar door... Ik heb op een snes-emulator Final Fantasy II gespeeld. Mijn vriend had I en III gespeeld, dus daar wil ff mee wachten... Tot dat het uit mijn geheugen weg is, anders aap ik zijn spel na ben ik bang..

Sinds kort hebben we een PS2, waarop mijn vriend Final Fantasy VIII speelt en ik Final Fantasy VII. (Final Fantasy... )

Mijn zusje heb ik sindskort verslaafd weten te maken aan Heroes III... Ze is mijn tweelingzusje, en ik dacht: als ik het leuk vind, vindt zij het ook.. Ik ga haar langzaam aan wat meer spellen introduceren... GK III heeft ze ook al gespeeld..

En Sims is denk ik meer voor de personen die van soaps houden, want mij lijkt dat dus helemaal niks. Overigens heeft mijn vriend ook een nichtje van 18 die heel erg van bloederige games houdt.. Ehm...
Devil May Cry voor PS2 schiet me even te binnen... Daar houdt ze van..

Verder speel ik ook af en toe Magic, en elke zondagavond een rpg (vampire) met vrienden..

Zo! Dat was 't...

He kun je niet meer dames in de gamewereld betrekken

Je bent zo goed bezig
Is het niet alleen mannen op de lans, hebben we meteen een mooi uitzicht

pi_10909207
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:47 schreef gasemans het volgende:

[..]

He kun je niet meer dames in de gamewereld betrekken

Je bent zo goed bezig
Is het niet alleen mannen op de lans, hebben we meteen een mooi uitzicht

Helaas heb ik meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke vrienden... Maar die paar vrouwelijke vrienden zijn ook maar een beetje matig geinteresseerd in games... Een vriendin van me vindt racespelletjes bijvoorbeeld leuk, maar dat vindt ik maar niks... Alleen leuk om agressie op af te reageren... Het is me nog niet gelukt om haar ergens anders voor te interesseren... Maar ik doe mijn best!
pi_10909451
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:53 schreef Mental_Phoenix het volgende:

[..]

Helaas heb ik meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke vrienden... Maar die paar vrouwelijke vrienden zijn ook maar een beetje matig geinteresseerd in games... Een vriendin van me vindt racespelletjes bijvoorbeeld leuk, maar dat vindt ik maar niks... Alleen leuk om agressie op af te reageren... Het is me nog niet gelukt om haar ergens anders voor te interesseren... Maar ik doe mijn best!

Ja ik ken het probleem.

probeer mn vriendin ook al te overtuigen

En dat wil ook niet lukken

Wel is het gelukt om de vriendin van mn kamaraad te overtuigen

Nu mn eigen nog

pi_10912663
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:05 schreef gasemans het volgende:

[..]

Ja ik ken het probleem.

probeer mn vriendin ook al te overtuigen

En dat wil ook niet lukken

Wel is het gelukt om de vriendin van mn kamaraad te overtuigen

Nu mn eigen nog

Als ze van soaps houdt zou ik haar aan de Sims voorstellen...
  donderdag 5 juni 2003 @ 19:58:07 #124
11309 Pavane
Legendary
pi_10912988
quote:
Op maandag 2 juni 2003 21:25 schreef Logician het volgende:
Reactie op het reeds gesloten topic: MEER VROUWEN OP DE ONLINE GAMES

Ik game regelmatig op het internet, vooral command & conquer e.d spellen,
het probleem is alleen dat zodra ik mensen vertel dat ik een vrouw ben,
ze me of 1. niet serieus nemen en me voor leugenaar uitmaken, of me 2.
niet serieus nemen en me laten winnen o.i.d daarom neem ik steeds vaker
een fake i.d aan en doe ik alsof ik een man ben.

Weird, daar heb ik dus geen last van. Ze nemen gelijk aan dat ik een vrouw ben. Alleen heb ik wel eens, vandaag nog, dat 16 jarige jongetjes meteen aannemen dat ik dan ook 16 ben. Als ik ze vertel dat ik een 35-jarige vrouw ben vallen ze wel achterover vaak. Een 35 jarige vrouw die games speelt, dakantochnie?
Pink Dot
pi_10913369
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 19:43 schreef Mental_Phoenix het volgende:

[..]

Als ze van soaps houdt zou ik haar aan de Sims voorstellen...

HAHAHAHA

Ik haat de sims dus dach ik nie

Wat is daar nou leuk aan? misschien dat je me kan overtuigen

quote:
Weird, daar heb ik dus geen last van. Ze nemen gelijk aan dat ik een vrouw ben. Alleen heb ik wel eens, vandaag nog, dat 16 jarige jongetjes meteen aannemen dat ik dan ook 16 ben. Als ik ze vertel dat ik een 35-jarige vrouw ben vallen ze wel achterover vaak. Een 35 jarige vrouw die games speelt, dakantochnie?
Is toch alleen leuk, tenminste vind ik wel
Vraagje
wat speel je en kom je ook wel eens op Lanparty's

Zou wel leuk zijn
Iedereen ballen dat ze afgemaakt worden door een 35 jarige vrouw

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')