NES
SNES
N64
GameCube
PS2
GameBoy(color)
Sega
het maakt niet uit wat voor een genre, ik vind alles leuk!
euh, ja, ik denk dat je wel kan stellen dat ik van computeren houd!
Eerlijk gezegd game ik nóóit op de pc, heb ook geen andere consoles, maar mijn oude game boy heb ik destijds helemaal versleten en ik wilde gewoon graag een nieuwe. Vandaar dat ik nu de SP heb, waar ik waarschijnlijk weer heel veel mee ga spelen
Overigens zijn mijn favo spelletjes 'Mario-achtigen'
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 28-03-2003 13:51]
quote:Bij badminton
Op vrijdag 28 maart 2003 12:56 schreef Skimmer het volgende:
Jou vriendin speelde monkey island???Waar vindt je zo iemand?
EDIT: Vriendin 5 vindt ook Tetris en Mario leuk!
[Dit bericht is gewijzigd door tsuihark op 28-03-2003 23:08]
quote:Een harem
Op vrijdag 28 maart 2003 14:06 schreef tsuihark het volgende:
Even kijken...
Vriendin 1: vindt Tombraider helemaal fantastisch en kleine spelletjes als pacman en dat soort zooi.
Vriendin 2: vindt Tombraider helemaal fantastisch en Creatures.
Vriendin 3: speelt veel Settlers en puzzelspelletjes.
Vriendin 4: is helemaal wild omdat ik aan haar m'n oude GBA doneer.
Vriendin 5: houdt niet zo van spellen, nouja, bordspellen
Vriendin 6: houdt van Civilization.
Vriendin 7: speelde vroeger veel op d'r XT, maar tegenwoordig...?
Vriendin 8: vindt er niks aan
Vriendin 9: vindt er niks aan
Vriendin 10: vindt er niks aan
Huisgenote 1: speelt Myst
quote:Dat is wel een heel gevaarlijke opmerking.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Het schijnt toch dat heel veel vrouwen Tetris leuk vinden omdat je moet "opruimen"?
Maar toch, mocht er nog een vrouw zijn die houd van Shadowman/Eternal Darkness/ Demons Crest dan houd ik mij aanbevolen.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Het schijnt toch dat heel veel vrouwen Tetris leuk vinden omdat je moet "opruimen"?
Een moeder van een vriend van me was idd verslaafd aan Tetris en aan Dr. Mario en aan Mario & Yoshi en zo. Die deed ook alleen maar dat soort puzzelspellen.
Een van de eerste keren dat ik bij hem thuis was liet hij me Monkey Island zien, dat leek hem wel een leuk spel voor me.
Sindsdien speel ik zo ongeveer elke point-and-click adventure die ik maar kan vinden. Ook tekstadventures (interactive fiction) vind ik leuk en ik ben beta-tester voor dit soort spellen.
Na het lezen van een review van Planescape: Torment heb ik dat spel gekocht en gespeeld en zijn non-hack&slash RPGs bij mijn favoriete spelsoorten gaan horen.
RTSsen zoals Warcraft I/II, Starcraft, Tzar vind ik ook leuk om te spelen, singleplayer maar ook multiplayer tegen mijn man of coop-mode tegen de computer.
FPS/Actiegames vind ik leuk om naar te kijken als hij ze speelt, mijn reflexen/hand-oogcoordinatie zijn te slecht om ze zelf te spelen. We hebben wel eens Duke Nukem en DOOM via een LAN gespeeld, coop-mode dan wel, maar dan is dus 90% of meer van de kills van hem .
Sims/Tycoons moet ik echt voor in de "mood" zijn, dan kan ik ze uren spelen maar op het moment heb ik daar helemaal geen zin in.
Sinds kort hebben we ook consoles (XBOX en Gamecube) maar daar komen toch weinig spellen voor uit die ik leuk vind.
Ben nu StarFox Adventures aan het spelen maar dat is eigenlijk al te moeilijk voor me (ik kan dus echt niet snel opzij springen/rollen). Ik heb ook Zelda Wind Waker gereserveerd. Metroid Prime, Eternal Darkness, Halo vind ik weer leuk om naar te kijken maar zelf spelen kan ik niet.
Mijn man speelt ook vaak voetbal of racespellen maar daar vind ik niet veel aan, ook niet om naar te kijken
Online speel ik af en toe een MUD (zeg maar een MMORPG met alleen tekst).
Tenslotte vind ik het leuk om zelf puzzels te maken. Geen legpuzzels of kruiswoordpuzzels maar echt een plaatje waaruit de speler aanwijzingen moet halen om de puzzel op te lossen. Zie bijvoorbeeld The Stone Unturned waar spelers van The Stone zelfgemaakte puzzels kunnen posten.
Al met al brengen wij de meeste vrije tijd voor de computer of console door. Soms zijn we allebei met een ander spel bezig en soms spelen we een spel samen of kijkt de een terwijl de ander aan het spelen is.
[Dit bericht is gewijzigd door lizardtattoo op 28-03-2003 15:29]
quote:Grim Fandango
Op vrijdag 28 maart 2003 15:09 schreef Catty het volgende:
En ook heb ik Monkey Island I en II, dus er zijn wel degelijk meer meisjes die dit leuk vinden. De meeste spellen van Lucas Arts zijn trouwens leuk.
quote:Dan moet je zelf ook goed kunnen trackballen
Op vrijdag 28 maart 2003 16:11 schreef AirRaid het volgende:
wie wil er nu geen vriendin die goed met een joystick overweg kan
op mijn gamecube zijn ze addicted aan mario party 4, super monkey ball ... ze heeft net mijn deel 2 gevonden en sonic en zit nu sonic te spelen ... way fanatiek ... zusje iets meer blije games en haar vriendin meer shooters ... die zal zo wel metroid vinden
overigens weet ik niet of het lesbische aspect invloed heeft op dit ... zusjes vriendin de meer mannelijke rol
quote:Mijn geliefde kickt juist op Burnout 2, omdat je dan zo lekker lompe botsingen kan veroorzaken....
Op vrijdag 28 maart 2003 12:15 schreef Frollo het volgende:[..]
Liever iets opbouwen dan stukmaken.
Denk ik.
quote:Indeed ... mijn zusjes vriendin heeft een hele collectie fps games op de pc ...
Op vrijdag 28 maart 2003 17:05 schreef Smots het volgende:[..]
Mijn geliefde kickt juist op Burnout 2, omdat je dan zo lekker lompe botsingen kan veroorzaken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |