abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_630591
Leuk hoor, fake krantenartikelen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 8 januari 2001 @ 01:26:01 #52
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_630592
quote:
Op 08 januari 2001 01:20 schreef Cynix ® het volgende:
Toch nog even het bewuste krantenartikeltje. Ook om even aan te geven in welk wereldje de man leeft. Madonna is geïnteresseerd...

PS. 't Lijkt mij een behoorlijk oud artikeltje. Ben benieuwd of-ie nog wat van Madonna gehoord heeft sindsdien.

Duidelijk een FP .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_630594
En ik ben heel bang dat er in de komende weken een hoop Fake pics van <quote: Danny. "verschrompelde piemeltjes" >quote. zullen komen.

Waar vind ik nog meer foto's dan die ene op FP?

maandag 8 januari 2001 @ 01:28:18 #54
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_630597
Ik kan mij niet voorstellen dat de telegraaf zo´n uitgebreid artikel over hem heeft geschreven, en zo te zien nog op de voorzijde ook. Lekker zitten knippen en plakken Timmie??????
never play games........
  Admin maandag 8 januari 2001 @ 01:29:46 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_630601
Laten we er maar over ophouden. Ik laat nog weten hoe 't verder gaat, mocht z'n provider terugmailen.
Ze zullen zowieso wel optreden want dreigementen worden door geen enkele provider geaccepteerd.

Zijn dreigement is ook nog eens een keer herhaald, min of meer, in een mailtje dat we van hem ontvingen. Die gaat meteen mee in het pakket richting provider, en wellicht gaat 'ie nog direct naar justitie ook.

Maar goed, einde onderwerp lijkt me. Laten we 'm niet meer aandacht geven dan 'ie verdient.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')