quote:Wat is je e-mailadres?
Op 08 januari 2001 00:43 schreef Havoc het volgende:
Larissa doe ons een plezier en mail ffies naar Danny of naar mij welk ip adres jij achterhaalt hebt met ICQ dan kunnen we dat ook vergelijken met de ip adressen die Sanne ons stuurt
quote:Die heb ik gezien, maar daarvan ontbreken de headers...
Op 08 januari 2001 00:37 schreef Sanne het volgende:
Danny, ik heb de mailtjes (3) eerder vanavond al geforward naar Ted, Havoc en jij...Check your mail
1 - Open het mailtje
2 - Druk Alt+Enter
3 - Klik op 'details'
Knip en plak de volledige inhoud van het veld en mail het me ff. Daarin zou alle info moeten staan die ik nodig heb...
quote:havoc@fokzine.net
Op 08 januari 2001 00:45 schreef Larissa het volgende:
Wat is je e-mailadres?
Het IP-adres van zijn e-mail komt inderdaad overeen met het IP-adres dat Larissa mij gemaild heeft.
Even stiekem tussendoor;
Bad Brother, bedankt voor je mail, ik denk erover na, houd je op de hoogte.
quote:Sanne wanneer dringt het nou een keertje tot je door dat wij zeker wel begaan zijn met jou
Op 08 januari 2001 00:49 schreef Sanne het volgende:
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties guys!!! I'm impressed...Het IP-adres van zijn e-mail komt inderdaad overeen met het IP-adres dat Larissa mij gemaild heeft.
NEway ik probeer maar een beetje luchtig te zijn om de druk een beetje van de ketel af te krijgen en wij doen er alles aan om dit tot een goed eind te brengen Sanne
Zijn naam is Timothy Franken en hij komt uit Zandvoort.
Zelfs Madonna is geïnteresseerd in hem
Het krantenartikel staat op zijn site:
elmacholatino.home.icq.com/hp/gear/photo/Timothys%20%20Castings%20%20Pics.html?item=13.2
Ik zal John morgen even bellen...
As for Timothy: Nancy uit de BUS een leuk typetje voor je?
Fijn dat Miss Marple Danny een en ander voor je uitzoekt. Maak je ajb niet te druk, en mocht die eikel inderdaad overeenkomen met hetgeen Danny je kan vertellen zou ik naar de politie gaan. Dit slaat werkelijk nergens op!! Succes en niet naar dromen door deze ongein!
quote:Zelfs de telegraaf schrijft niet zoveel pulp als dit artikel suggereert
Op 08 januari 2001 00:54 schreef Mol het volgende:Het krantenartikel staat op zijn site:
quote:En wat krijg ik in beeld als ik die achterlijke foto´s aanklik??: ´Sorry - There's an Error.
Op 08 januari 2001 00:19 schreef Larissa het volgende:
Staan trouwens nog leuke foto's op zijn andere site:
elmacholatino.home.icq.com/Timothys%20%20Castings%20%20Pics.html
Is hij dat nou wel of niet als LINDA verkleed?
Nu ook al gebanned op zijn eigen site
quote:Just in time, site is weg. Stond hier blijkbaar te veel info naar zijn zin
Op 08 januari 2001 00:54 schreef Mol het volgende:
Hoi,
Zijn naam is Timothy Franken en hij komt uit Zandvoort.
Zelfs Madonna is geïnteresseerd in hem
Het krantenartikel staat op zijn site:
elmacholatino.home.icq.com/hp/gear/photo/Timothys%20%20Castings%20%20Pics.html?item=13.2
Ik zal John morgen even bellen...
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 08-01-2001 01:06]
quote:Die Nancy had toch een vriendje genaamd Timothy?
Op 08 januari 2001 00:56 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER komt Sanne ff een *Knuffel* langsbrengenAs for Timothy: Nancy uit de BUS een leuk typetje voor je?
quote:Geloof het wel ja, en ik kan me nog een of ander XTC incident herinneren ??
Op 08 januari 2001 01:03 schreef femfatale het volgende:
Die Nancy had toch een vriendje genaamd Timothy?
quote:Anthony !
Op 08 januari 2001 01:03 schreef femfatale het volgende:
Die Nancy had toch een vriendje genaamd Timothy?
quote:Ach ja, had die ook niet zo´n gigantische enge kop?
Op 08 januari 2001 01:07 schreef Harry het volgende:
Anthony !
quote:Flauw hoor, heeft ie alles gewist
Op 08 januari 2001 01:01 schreef femfatale het volgende:
En wat krijg ik in beeld als ik die achterlijke foto´s aanklik??: ´Sorry - There's an Error.
There has been an error with your request.
This function is not available. Please go back and try again`Nu ook al gebanned op zijn eigen site
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-01-2001 01:13]
maak je maar niet druk over dit publiciteitsgeile opgepompte eikeltje. Hij wil alleen maar aandacht en hoemeer jullie hem dat geven des te meer kan ie zichzelf opgeilen.
Laten we als (verstandige?) en wat meer geestelijk (i.p.v. opgepompte spiermassa's) ontwikkelde mensen hem verder ignoren en die pseudo-dreigementen verder gewoon laten voor wat ze zijn: incompetente, incontinentne en impotente macho-praat!
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 08-01-2001 01:14]
[edit] hmm, het is dus geen fakepic, dus eigenlijk is de grap het onderste zinnetje. Jaja. Ik snap het. [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 08-01-2001 01:21]
quote:Als ie zich uberhaupt nog ergens mee kan opgeilen, want door al dat gebruik van die anabooltjes schijn je impotent te worden. Vandaar dat ie waarschijnlijk op de foto´s van hem met 1 broeksknoopje los staat, zodat wij moeten gaan denken dat er nog iets leuks achter zit, maar volgens mij heb je dan wel een vergrootglas en een pincet nodig.
Op 08 januari 2001 01:12 schreef golfer het volgende:
maak je maar niet druk over dit publiciteitsgeile opgepompte eikeltje. Hij wil alleen maar aandacht en hoemeer jullie hem dat geven des te meer kan ie zichzelf opgeilen.
quote:Ik ben ook bang dat ie nu vreselijk loopt te kicken op al de aandacht die hij krijgt! En dan dat krantenbericht uit de Telegraaf, wat een gelul!
Op 08 januari 2001 01:12 schreef Larissa het volgende:
Flauw hoor, heeft ie alles gewist
Hij zit dus mee te lezen maar durft niet meer te reageren.
Ik moet die foto van die Linda vast nog wel in mijn temp files hebben
PS. 't Lijkt mij een behoorlijk oud artikeltje. Ben benieuwd of-ie nog wat van Madonna gehoord heeft sindsdien.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-01-2001 01:20]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |