Ik kreeg vanmorgen vroeg een mailtje van Timothy. Moest er eigenlijk wel om lachen; heb nog niet gereageerd.
Tot mijn grote verbazing zie ik dat ik net weer mail van hem heb gekregen;
quote:Ik moet vooral lachen om het "stiekem" in de zeik nemen dat hij hier noemt. Ik heb notabene bij eerste reactie op hem gezegd dat ik zijn foto's een dankbaar onderwerp voor fake-pics vond; en dat ik ze ook al (voor de zekerheid) op mijn harde schijf had opgeslagen.
He Sanne,
Wat doe je nou meisje...ik stuur je een leuk mailtje en als dank neem je mij in de zeik en nog wel stiekem...
Nog bedankt he en ik zie wel een keer in Amsterdam...!
Mag ik even keihard lachen???
Weet niet wie Rex is, en heeft kennelijk nog nooit van de uitdrukking FP gehoord.
Voor de liefhebbers; hier is ie nog een keer:
Graag gedaan Timothy
En als je dacht dat jij sinds gisteren mooie bezoekersaantallen had door je actie, kan ik je bij deze vertellen dat het onvolprezen fake picture album van tante Bep alle records verbreekt.
Misschien moet ik eens een column aan je wijden op mijn eigen site?
Bij deze werp ik me ook op als je fanclubbeheerder (desnoods bij Het Net)
een dreigmail van Timothy himself
quote:Ik zit helemaal te trillen op mijn stoel hier?
Okay Sanne of hoe je ook heten mag...ik ben bezig je te traceren en ik zal hooguit binnen een week of twee achter het adres komen waar je computer staat....
Ik ben de door jouw gemanipuleerde cast-foto diep beledigd en zal dan ook actie ondernemen...Als jij het waard vindt om voor zo'n misselijkmakende klote-streek de prijs te betalen dan is het jouw keus!...Ik geef je een paar dagen de tijd om mijn gemanipuleerde foto van Fokforum te verwijderen....In Molukse kringen is dit een grote belediging temeer daar ik jou in de 1ste instantie heb vertrouwd en vriendelijk heb gemaild....
Je moet het zelf maar weten......
Sleuren jullie mij er door heen?
Mocht jij dit mailtje niet verstuurd hebben dan is er helemaal niets aan de hand en trek ik ook met plezier mijn woorden in.
Sanne, vermoed dat velen achter je staan hoor !!
En, graag (ik heb't nog nooit gevraagd...) een ban voor deze 'meneer' !!
Het enige wat ik tegen zo´n leeghoofd kan zeggen : sodemieter toch gewoon op en ga lekker met je gewichtjes spelen.
Sanne heeft tenslotte die e-mailtjes zelf openbaar gemaakt. Ik heb liever dat meneer hier reageert dan haar persoonlijk gaat lopen stalken. Maar we houden 'm in de gaten, dat is zeker!
quote:Larissa ik weet niet waar dat mailtje over ging en wie de post ge-edit heeft of in welk forum dat geplaatst is maar laat ik je iig dan bij deze mededelen dat ik alles doe wat in mijn macht ligt om de posters van dit forum te helpen en beschermen van mensen die kwaad in de zin hebben. Als iemand zonodig wil gaan hacken dan doe ik bij deze een oproep omdat bij mij te proberen
Op 07 januari 2001 23:51 schreef Larissa het volgende:
Wat ik nou niet snap he... (niet persoonlijk opvatten, Sanne!): Toen ik een keer een kwetsend mailtje ontving en een gedeelte daarvan quotte werd dat ge-edit omdat ik geen privemail mocht quoten.
Op jouw topic reageert zelfs een moderator. Het lijkt alsof hier met 2 maten wordt gemeten.
Maar om bij het topic te blijven. Ik ontving een webpagermessage van Timothy op mijn ICQ inclusief IP-nummer en e-mailadres. Ik ontving echter niet het hele bericht.
Mocht je dit IP-nummer willen vergelijken met het IP-nummer in de headers van de e-mail die je ontving (het kan tenslotte ook iemand zijn die zich voor hem uitgeeft!) dan geef je maar een seintje.
quote:Ik heb ook even getwijfeld of ik die mail er wel in zou knallen. Het eerste mailtje dat ik van hem ontving heb ik om die reden ook niet geplaatst. Hierin vertelde hij o.a. dat hij Dirk bij de screentest had gezien, en dat hij eigenlijk in Bus 1 had gezeten, maar dat JdM vond dat hij te kort daarvoor bij Catherine was geweest; in zijn plaats zou Seki erin zijn gezet.
Op 07 januari 2001 23:51 schreef Larissa het volgende:
Wat ik nou niet snap he... (niet persoonlijk opvatten, Sanne!): Toen ik een keer een kwetsend mailtje ontving en een gedeelte daarvan quotte werd dat ge-edit omdat ik geen privemail mocht quoten.
Op jouw topic reageert zelfs een moderator. Het lijkt alsof hier met 2 maten wordt gemeten.
Maar om bij het topic te blijven. Ik ontving een webpagermessage van Timothy op mijn ICQ inclusief IP-nummer en e-mailadres. Ik ontving echter niet het hele bericht.
Mocht je dit IP-nummer willen vergelijken met het IP-nummer in de headers van de e-mail die je ontving (het kan tenslotte ook iemand zijn die zich voor hem uitgeeft!) dan geef je maar een seintje.
Normaal gesproken publiceer ik geen mail die ik op persoonlijke titel ontvang. Maar wel als er in deze mail gedreigd wordt.
Mijn toetsenbord is mijn wapen, ik heb niet van die spieren als meneer...
P.s. wie het eerste mailtje ook wil lezen; stuur ff mailtje naar sanne@gil.nu dan stuur ik hem door.
Vooral die stem sorry ik mag me als Moderator niet me laten kennen maar
wat een stem zeg
Maar Sanne, toch zou ik die foto weghalen, ik bedoel iedereen heeft hem nou wel gezien en als hij zich er nou zo door gekwetst voelt.......
De dreigmail zou ik gewoon laten staan, als bewijs.
R@b
Timothy kan hooguit nog uitsmijter worden in de uitgaanswereld.. onze eigen kleine molukse mafiabaas...
quote:hahaha... lach me suf hier.. Havoc, luister nog een keer naar die stem en probeer je dan een film van Jackie Chan voor te stellen..
Op 08 januari 2001 00:12 schreef Havoc het volgende:
http://home.wanadoo.nl/street.legal/welcome.html
Vooral die stemsorry ik mag me als Moderator niet me laten kennen maar
wat een stem zeg
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-01-2001 00:22]
Ik weet niet waar deze 'heer' zijn hersentjes heeft zitten, maar waarschijnlijk zitten ze in z'n opgeblazen, pompeuze, anabolische spierballen. Meneer wil in BB3 ?
Slimme zet om dan mensen op deze manier te gaan bedreigen. Da's echt het toppunt van bijdehand, nee, serieus, dat meen ik. Johnny de Mol wil je nu natuurlijk dolgraag in het huis, met het risico dat iemand je daarbinnen beledigt en je haar de strot afsnijdt. DAT zou pas reality-tv zijn.
Geflipty body-builder annex celebrity wannabe die live voor het oog der natie een mede-bb-bewoner langzaam afslacht.
Hulde !
Dat niemand eerder op dat idee is gekomen om in het BB huis te komen. Way to get famous dude !
Maar goed, wij houden hier niet zo van dreigementen, en dus kan ik je met ontzettend genoegen meedelen dat je per direct gebanned bent op dit forum.
Hasta la anabola...
quote:Dan zal toch eerst bewezen moeten worden dat het van hem afkomstig is?! Dat weet je pas zeker als het IP-adres in Sanne's mailtjes overeenkomt met het IP-adres in het bericht dat ik van hem op ICQ ontving (geen dreigmail voor de goede orde, de helft was er af gevallen)
Op 08 januari 2001 00:21 schreef Danny het volgende:Maar goed, wij houden hier niet zo van dreigementen, en dus kan ik je met ontzettend genoegen meedelen dat je per direct gebanned bent op dit forum.
Hasta la anabola...
* Sanne buigt, en knipoogt
Maar Danny, wil je hem niet bannen? Ik heb liever dat hij zijn grieven hier op Fok spuit (en zichzelf daar alleen maar belachelijk mee maakt) dan dat ie met de Molukse gemeenschap een kleuterschool op ons dorp gijzelt
quote:Heb ik gedaan enne
Op 08 januari 2001 00:18 schreef Bad_Brother het volgende:
hahaha... lach me suf hier.. Havoc, luister nog een keer naar die stem en probeer je dan een film van Jackie Chan voor te stellen..
quote:In principe staat er gewoon een ban op dit soort dreigementen, en de ban blijft dus gewoon staan (sorry). Hij is altijd vrij om me te mailen op danny@fokzine.net om e.e.a. door te spreken natuurlijk.
Op 08 januari 2001 00:27 schreef Sanne het volgende:
Wouw, Danny himself* Sanne buigt, en knipoogt
Maar Danny, wil je hem niet bannen? Ik heb liever dat hij zijn grieven hier op Fok spuit (en zichzelf daar alleen maar belachelijk mee maakt) dan dat ie met de Molukse gemeenschap een kleuterschool op ons dorp gijzelt
Als je me het volledige mailtje kan forwarden (dus INCLUSIEF de headers), dan kan ik eventuele ip-adressen vergelijken met de ip-adressen die ik hier in de database heb staan.
Verder zal ik dan uiteraard zijn provider van een mailtje voorzien met het verzoek 'm even vermanend toe te spreken.
Mocht blijken dat de ip adressen niet overeen komen dan zal ik al het mogelijke doen om uit te vinden of het een ip-adres is van één van de andere fokkers. Mocht dat zo zijn wordt Timmie unbanned en ban ik de persoon die het mailtje WEL heeft gestuurd.
Check your mail
Maarhe, volgens mij had hij er nooit bekendheid aan mogen geven dat ie gescreend is voor BB3, nu weten we in ieder geval zeker dat ie de testen niet heeft gehaald
quote:Larissa doe ons een plezier en mail ffies naar Danny of naar mij welk ip adres jij achterhaalt hebt met ICQ dan kunnen we dat ook vergelijken met de ip adressen die Sanne ons stuurt
Op 08 januari 2001 00:25 schreef Larissa het volgende:
Dan zal toch eerst bewezen moeten worden dat het van hem afkomstig is?! Dat weet je pas zeker als het IP-adres in Sanne's mailtjes overeenkomt met het IP-adres in het bericht dat ik van hem op ICQ ontving (geen dreigmail voor de goede orde, de helft was er af gevallen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |