Op dit moment is er op Nederland 1 Bejaarden-aerobic, waarin een blije Surinamer in een te korte broek wel de meest relaxte work-out doet die je ooit hebt gezien. Achterin staat zelfs een man die een stoel nodig heeft om zichzelf overeind te houden!
Doe hier jouw verslag van niet-te-missen dag-tv voor de mensen die overdag werken!
quote:Goh, vertel!
Op vrijdag 28 maart 2003 09:42 schreef Luigi het volgende:
Wehkamp-TV..
Geen blije Surinamer, wel een blije Brit !
quote:Dit is wel zo'n beetje de meest kansloze tv die er maar te bedenken is. Het lijken wel herhalingen uit de jaren 80. Die kleurtjes, die eentonige synthesizer-deuntjes op de achtergrond, best wel om te lachen eigenlijk.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:19 schreef Hik het volgende:
Op dit moment is er op Nederland 1 Bejaarden-aerobic, waarin een blije Surinamer in een te korte broek wel de meest relaxte work-out doet die je ooit hebt gezien. Achterin staat zelfs een man die een stoel nodig heeft om zichzelf overeind te houden!
Puur vermaak eigenlijk ookal is het daar niet voor bedoeld.
MTV is op werkdagen tussen 11 en 12 uur 's ochtends trouwens wel mooi, als je het over goede dag-tv hebt. Dan zenden ze allemaal goede oude clips uit van de laatste 20 jaar.
Je hebt overdag trouwens ook nog nieuws met zo'n gebarentolk. Het valt me op dat ze daar altijd mensen neer zetten met zo min mogelijk uitstraling..........
quote:Dat loopt nog steeds, geweldig programma. Twee teams die zoeken naar goedkoop antiek, en dan diezelfde spullen weer laten veilen. Het team dat de meeste winst maakt, is de winnaar.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef jellyrose het volgende:
Ik weet niet of het er nog op is, maar op de BBC kon ik altijd enorm genieten van Bargain Hunt.Geen blije Surinamer, wel een blije Brit !
Meestal is er ook nog wel een herhaling te zien van een Changing Room-achtig programma, Home Front bijvoorbeeld. Met uiteraard een glansrol voor de mafste stylist die de BBC rijk is, Laurence Llewelyn Bowen.
[Dit bericht is gewijzigd door Borin op 28-03-2003 21:15]
v**tbal
weet uw het antwoord, bel dan snel, het is hartstikke mooi weer, iedereen is buiten, de vraag is misschien iets te pittig, bel snel en maak kans op deze mooie prijzen, we gaan nog een keer kijken naar het woord. O ik zal de jury vragen of we er echt niet nog 1 letter bij mogen geven, ik sta echt tegeneen muur aan te praten, lieve mensen help me van de prijs af, bel snel en kom in de studio en wie weet neem jij die fan----tas---tische hoofdprijs van wel 1000 euro mee, we gaan nog een keer kijken naar het woord bel snel we hebben nog maar 2 minuten en dan moet hij echt weg zijn...............
quote:Dit is geen onzin hoowr
Op vrijdag 28 maart 2003 23:47 schreef Conflict het volgende:televisie
Wehkamp shit, telsell en belspellen is om helemaal gaar van te worden.
vooraal dat Wehkamp TV: voorbeeld:
Liever kijkers, hier zie je een geweldige koelkast, met maar liefst 3 laden, veel ruimte voor flessen en voor verse groenten en fruit.
Nu we het toch over koelkasten hebben, de volgende aanbieding past er prima bij:
Aanbieding:
Zie je een filmpje over een stofzuiger
Ooit al eens je stofzuiger in de koelkast gezet?
RTL Z is soms best uit te houden.
Teleteksten
En nu de golfoorlog (het klinkt bot, maar ik vind het een vooruitgang).
quote:sorry maar ik kon het niet laten
Op vrijdag 28 maart 2003 23:58 schreef reem het volgende:[..]
Dit is geen onzin hoowr
Was Live, of opgenomen Live
En bij sommige verkopers wist je gewoon dat alles wat fout kon gaan, ook fout ging.... Toen de zender bestond is er in dit huis meer naar gekeken dan naar alle andere zenders bij elkaar. Geweldig
quote:Home Shopping Europe was idd erg grappig
Op zondag 30 maart 2003 14:16 schreef Jordy-B het volgende:
'n tijdje terug had je nog HSE.Was Live, of opgenomen Live
En bij sommige verkopers wist je gewoon dat alles wat fout kon gaan, ook fout ging.... Toen de zender bestond is er in dit huis meer naar gekeken dan naar alle andere zenders bij elkaar. Geweldig
quote:Don't fuck with Laaf Luciano!!!!
Op zondag 30 maart 2003 14:13 schreef Navelpluisje het volgende:
Sinds kort: Nederlandse Tellsell met Laaf Ricardo ofzoIk heb er werkelijk geen woorden voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |