quote:ff denken brooke en thorn gaan trouwen en ridge heeft het taylor verteld van dat hij te bed is gegaan met morgan en dat was het einde.
Op zaterdag 23 augustus 2003 03:20 schreef DarkFire het volgende:
Oh ik heb het gemist ik zat in de trein. Wat is er precies gebeurd?
quote:Je vergeet het belangrijkste (en waarom je zat je janken): Deacon heeft Eric meegenomen
Op zaterdag 23 augustus 2003 08:26 schreef Riann het volgende:[..]
ff denken brooke en thorn gaan trouwen en ridge heeft het taylor verteld van dat hij te bed is gegaan met morgan en dat was het einde.
quote:Maar dat was te voorspellen
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:38 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Je vergeet het belangrijkste (en waarom je zat je janken): Deacon heeft Eric meegenomen
Ben wel benieuwd hoe Taylor reageerd als ze hoort dat Stephanie ervan op de hoogte was.
En daarna met Taylor
quote:Nee ze is gewoon zo geworden door de schuld van Stephanie eigenlijk. Heel tragisch allemaal.
Op donderdag 28 augustus 2003 19:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Morgan, Morgan is eigenlijk helemaal geen bitch zoals Sheila enz in het verleden.
Het verlies van een kind wordt ook erg sterk en realistisch geportretteerd moet ik zeggen (itt bijv. ATWT met Bryant en Sierra), die arme Morgan helemaal gebroken (iedereen zou toch ook gek worden van zo'n history repeating) in dat aartsdonkere huis.
Wie kan me nog effe vertellen wat ze nou allemaal zei, want ik moest wat anders gaan doen.
quote:Die baby is dood
Op donderdag 28 augustus 2003 21:37 schreef DarkFire het volgende:
Ja Morgan is gewoon getraumatiseerd en een klein beetje geschift geworden dus wel jammer allemaal voor haar. Maar die baby gaat dood of wat?
bron: soapcentral.com
quote:Ze had vroeger wat met ridge
Op vrijdag 5 september 2003 11:57 schreef drea het volgende:
ik kan me eigenlijk niet herinderen wat er in het verleden met morgan is gebeurt!
waarvan kende ze stephanie dan van ??
quote:spoiler:
Op woensdag 10 september 2003 18:37 schreef Markie-Mark het volgende:
In Amerika keert Kimberlin Brown (Sheila) in september voor de tweede keer terug in The Bold. Ze neemt een vriendin mee gespeeld door Robin Mattison, die hier in Nederland beter bekend is als Gina in Santa Barbarabron: soapcentral.com
quote:spoiler:
Op woensdag 10 september 2003 19:59 schreef imago het volgende:[..]
spoiler:
Zij gaat toch Taylor vermoorden ofzo?
So how will the former nurse end up on the show's canvas again? Execs at B&B are keeping tight lips regarding the Brown's return as well as the addition of Mattson to the cast.
One scenario favored among Internet posters is that Sheila might have had a baby. Sheila and Massimo Marone had a sexual encounter shortly before Sheila was carted off to prison - and a resulting baby would have been born in May 2003. Mattson, known for playing several characters with questionable sanity, will portray one of Sheila's cohorts, though the character's name has not yet been released. Depsite rumors in 2001 that she'd be returning to General Hospital, Mattson hasn't been seen on daytime television since her exit from All My Children in May 2000. Mattson's run on B&B is expected to only last a short time.
Both Brown and Mattson will appear in late September.
Heeft iemand trouwens een filmpje van Ridge en Caroline als zij dood gaat? Zij sterft in zijn armen. Ik heb die scene nooit gezien maar ik wil hem graag zien...
Cool dat de hele familie Logan met de originele spelers even terugkomt! Storm was al een keer veranderd, maar dit is wel de laatste acteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |