abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12650724
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 03:20 schreef DarkFire het volgende:
Oh ik heb het gemist ik zat in de trein. Wat is er precies gebeurd?
ff denken brooke en thorn gaan trouwen en ridge heeft het taylor verteld van dat hij te bed is gegaan met morgan en dat was het einde.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 11:38:41 #177
33696 Rick_Forrester
Little Eric's father
pi_12652166
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 08:26 schreef Riann het volgende:

[..]

ff denken brooke en thorn gaan trouwen en ridge heeft het taylor verteld van dat hij te bed is gegaan met morgan en dat was het einde.

Je vergeet het belangrijkste (en waarom je zat je janken): Deacon heeft Eric meegenomen
Eric Forrester I = Eric sr.
Eric Forrester II = Rick
Eric Forrester III = Little Eric
pi_12661102
Maandag herhaling checken dus!
pi_12675505
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 11:38 schreef Rick_Forrester het volgende:

[..]

Je vergeet het belangrijkste (en waarom je zat je janken): Deacon heeft Eric meegenomen

Maar dat was te voorspellen
pi_12763706
Amber
pi_12763886
Wat een aflevering . Een van de spectaculairste ooit. Taylor slaat helemaal door in haar woede, Deacon was weer superleuk en Amber superstoer (ik kan niet wachten tot die twee een setje worden) en als klap op de vuurpijl klapt Morgan nog even over het balkon (ok dat laatste was erg voorspelbaar, maar toch).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12771557
Ik wist gewoon dat er wat met Morgan zou gebeuren! Is wel zielig voor haar, maarja moet je maar niet met andermans man gaan.

Ben wel benieuwd hoe Taylor reageerd als ze hoort dat Stephanie ervan op de hoogte was.

pi_12789568
Ik vind het gewoon zielig voor Morgan, Morgan is eigenlijk helemaal geen bitch zoals Sheila enz in het verleden.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_12793060
Ja Morgan is gewoon getraumatiseerd en een klein beetje geschift geworden dus wel jammer allemaal voor haar. Maar die baby gaat dood of wat?
pi_12897540
Je gaat toch bijna medelijden krijgen met Morgan

En daarna met Taylor

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_12924292
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor Morgan, Morgan is eigenlijk helemaal geen bitch zoals Sheila enz in het verleden.
Nee ze is gewoon zo geworden door de schuld van Stephanie eigenlijk. Heel tragisch allemaal.

Het verlies van een kind wordt ook erg sterk en realistisch geportretteerd moet ik zeggen (itt bijv. ATWT met Bryant en Sierra), die arme Morgan helemaal gebroken (iedereen zou toch ook gek worden van zo'n history repeating) in dat aartsdonkere huis.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12941634
Caroline
pi_12956114
Een geest verschijning in the Bold

Wie kan me nog effe vertellen wat ze nou allemaal zei, want ik moest wat anders gaan doen.

pi_12956309
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:37 schreef DarkFire het volgende:
Ja Morgan is gewoon getraumatiseerd en een klein beetje geschift geworden dus wel jammer allemaal voor haar. Maar die baby gaat dood of wat?
Die baby is dood
pi_12957579
ik kan me eigenlijk niet herinderen wat er in het verleden met morgan is gebeurt!
waarvan kende ze stephanie dan van ??
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_13076273
In Amerika keert Kimberlin Brown (Sheila) in september voor de tweede keer terug in The Bold. Ze neemt een vriendin mee gespeeld door Robin Mattison, die hier in Nederland beter bekend is als Gina in Santa Barbara

bron: soapcentral.com

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13076315
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:57 schreef drea het volgende:
ik kan me eigenlijk niet herinderen wat er in het verleden met morgan is gebeurt!
waarvan kende ze stephanie dan van ??
Ze had vroeger wat met ridge
en toen is ze zwanger geraakt van hem en shephanie had er voor gezorgt dat morgan een abortus zou nemen en dat neem morgan stephanie kwalijk
pi_13078069
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:37 schreef Markie-Mark het volgende:
In Amerika keert Kimberlin Brown (Sheila) in september voor de tweede keer terug in The Bold. Ze neemt een vriendin mee gespeeld door Robin Mattison, die hier in Nederland beter bekend is als Gina in Santa Barbara

bron: soapcentral.com

spoiler:
Zij gaat toch Taylor vermoorden ofzo?
  woensdag 10 september 2003 @ 23:25:18 #194
33696 Rick_Forrester
Little Eric's father
pi_13084356
Eric Forrester I = Eric sr.
Eric Forrester II = Rick
Eric Forrester III = Little Eric
pi_13121439
quote:
Op woensdag 10 september 2003 19:59 schreef imago het volgende:

[..]

spoiler:

Zij gaat toch Taylor vermoorden ofzo?

spoiler:

Brown exited B&B in October 2002 when her character was sent to jail for shooting Brooke and killing Taylor.

So how will the former nurse end up on the show's canvas again? Execs at B&B are keeping tight lips regarding the Brown's return as well as the addition of Mattson to the cast.

One scenario favored among Internet posters is that Sheila might have had a baby. Sheila and Massimo Marone had a sexual encounter shortly before Sheila was carted off to prison - and a resulting baby would have been born in May 2003. Mattson, known for playing several characters with questionable sanity, will portray one of Sheila's cohorts, though the character's name has not yet been released. Depsite rumors in 2001 that she'd be returning to General Hospital, Mattson hasn't been seen on daytime television since her exit from All My Children in May 2000. Mattson's run on B&B is expected to only last a short time.

Both Brown and Mattson will appear in late September.

pi_13123954
Ha, Gina was cool in Santa Barbara!

Heeft iemand trouwens een filmpje van Ridge en Caroline als zij dood gaat? Zij sterft in zijn armen. Ik heb die scene nooit gezien maar ik wil hem graag zien...

pi_13124002
Oh ja, nog iets!

Cool dat de hele familie Logan met de originele spelers even terugkomt! Storm was al een keer veranderd, maar dit is wel de laatste acteur.

pi_13124061

Katie Logan .

pi_13188523
Echt heel mooi toen stephanie brooke weggaf
pi_13190555
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhit helemaal gemist. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')