* berney heeft toch in een flits gezien toen Clarke een flashback had. .
quote:idd
Op maandag 18 augustus 2003 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:Deacon
echt geweldig hoe hij de de families Spectra en Forrester zo in zijn macht houdt en die show die hij vandaag opvoerde wat een drama queen zeg. Misschien wel het leukste personage wat the Bold ooit gehad heeft.
quote:I agree....ben wel erg benieuwd wat Deacon nou wil ............vanavond meer...spannend
Op maandag 18 augustus 2003 20:42 schreef Riann het volgende:[..]
idd
En dan mijn centjes gaan tellen op een onbewoond eiland, met het zwartharig wijf, en voordat ik ging, zou ik die Rick nog een klap verkopen! (Tjee, ik ben op dreef, the Bold maakt veel bij me los --> vooral aggressie)
quote:gelijk heb je! , snap ook niet wat die rare gast van een deacon bezielt ,maar goed ,ff over kimberly jammer voor haar dat thorn haar niet wil ,tis zo,n mooie meid ,hij weet niet wat ie mist ,laat dat wijf van een brooke toch en neem kimberly!!!
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:24 schreef De_Maestro het volgende:
Deacon wil de baby! En daarmee dus Amber, jajaja, ik weet het niet hoor, ik zou die miljoen pakken en dat zwart wijf poppen i.p.v. die Amber.En dan mijn centjes gaan tellen op een onbewoond eiland, met het zwartharig wijf, en voordat ik ging, zou ik die Rick nog een klap verkopen! (Tjee, ik ben op dreef, the Bold maakt veel bij me los --> vooral aggressie)
quote:Zekers, dat klopt, die Kimberly is ook een mooie meid
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:30 schreef belu het volgende:[..]
gelijk heb je! , snap ook niet wat die rare gast van een deacon bezielt ,maar goed ,ff over kimberly jammer voor haar dat thorn haar niet wil ,tis zo,n mooie meid ,hij weet niet wat ie mist ,laat dat wijf van een brooke toch en neem kimberly!!!
.
quote:Jazeker, maar ik d8 dat je alleen maar Engels kon praten, mr Forrester, of heb je een cursus Nederlands gehad?
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:35 schreef Rick_Forrester het volgende:
Amber was echt mooi vandaag op het eind
quote:Ze begon toch als jouw babysitter
Op woensdag 20 augustus 2003 19:07 schreef Rick_Forrester het volgende:
Amber begon toch als de babysitter van het kind van Maggie en James
quote:Nee eerst als babysitter van de baby van Maggie Forrester/James Warwick/Sheila Carter volgens mij
Op woensdag 20 augustus 2003 19:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ze begon toch als jouw babysitter
En toen mij en Midget
quote:Volgens mij?! Jij weet het toch het beste neem ik aan? Of niet soms? B.t.w.: vandaag ging je vriendinnetje wel tekeer zeg, tegen Mr Sharpe and I liked it!
Op woensdag 20 augustus 2003 19:16 schreef Rick_Forrester het volgende:[..]
Nee eerst als babysitter van de baby van Maggie Forrester/James Warwick/Sheila Carter volgens mij
En toen mij en Midget
quote:Nee joh, daar is te "cheap ho hussy" voor (volgens Stephanie dan).
Op woensdag 20 augustus 2003 14:20 schreef Riann het volgende:
zou carmen haar vermoorden
En ik vind Bridget echt leuk
quote:Ja lachen is dat.
Op woensdag 20 augustus 2003 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldig hoe Deacon Stephanie continu Steph noemt
"Sally and Steph, why don't you kiss and make up"
quote:dat vond ik ook grappig dat Steph
Op donderdag 21 augustus 2003 10:04 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja lachen is dat.
"Sally and Steph, why don't you kiss and make up"
maar wat ie nu gaat doen ik ben benieuwd