Ik snap niet waarom het niet in ze opkomt om Amber de voogdij te geven zodat zíj kan beslissen wat er gebeurt
quote:CJ, omdat Becky, op een videoband voor haar dood, hem samen met Amber had aangewezen om voor Little Eric te zorgen..
Op maandag 28 juli 2003 19:00 schreef imago het volgende:
Wie vinden jullie dat hierin gelijk heeft eigenlijk, Eric of CJ? Wie heeft het meeste recht op het kind?
quote:(Telegraaf)
Duivel in 'The Bold'
LOS ANGELES, maandag
Na 'Sunset Beach' wilde ik nooit meer iets van dagtelevisie weten, vertelt Sean Kanan na een van zijn eerste draaidagen op de set van The Bold and The Beautiful. Tot ik van deze rol hoorde. Eindelijk een bad guy die de boel eens flink wakker schudt. Zeker weten. De kijker zal beslist geshockeerd raken door de bizarre geheimen van Deacon Sharpe. Een paar voorbeelden: een (van hem) zwangere schoonmoeder, roken als een ketter. Schrijver Bell schrikt nergens meer voor terug in de bikkelharde strijd om de kijkcijfers. The Bold was toe aan een slechterik. Niet dat ik me met Bell bemoei, die weet donders goed wat hij doet. Maar voor de rol van een lieverdje zou ik me niet gemeld hebben. Deacon Sharpe is een duivel en daar kleedt hij zich ook naar. Je zult hem alleen in het zwart zien.
Sean Kanan lijkt totaal niet op zijn tv-karakter. De enige overeenkomst die ik kan bedenken is onze rusteloosheid. Ik ben nogal opvliegend van aard. Eigenlijk zit Sharpe dichter bij de jongen die ik vroeger was, de wilde branieschopper uit Los Angeles. Naarmate ik ouder werd, besefte ik dat het roer radicaal om moest, anders zou het misschien wel mijn dood worden. Bepaalde gewoontes moest ik echt afleren.
Kanan beleefde zijn doorbraak met een rol in 'General Hospital' en speelde vervolgens jarenlang in 'Sunset Beach'. Na diverse speelfilms, waaronder 'Karate Kid III, tekende hij voor de rol van Deacon Sharpe in 'The Bold'.
quote:Helaas....
Op vrijdag 25 juli 2003 22:03 schreef Riann het volgende:
nou ik ben benieuwd of hij gaat tekenen
ik hoop het wel
quote:Dat had ik al gelezen (wij hebben ook de Telegraaf), maar toch lief van je.
Op maandag 28 juli 2003 21:57 schreef schatje het volgende:
Speciaal voor SmashBro:
[..](Telegraaf)
Amber blijft trouwens mijn favoriet hoor, wat Deacon ook nog moge uitspoken. .
Er zijn weer nieuwe promofilmpjes.
quote:My father, Eric sr. isn't really doing anything on the show as of lately...
Op dinsdag 29 juli 2003 11:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind The Bold op dit moment echt leuk. Knap van de schrijvers dat er op dit moment geen enkel overbodig personage in de serie zit en allemaal een grote rol hebben nu. Overigens vind ik dat The Bold ook geen echt irritante personages heeft.
quote:Helemaal mee eens, het is echt superspannend
Op dinsdag 29 juli 2003 11:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind The Bold op dit moment echt leuk. Knap van de schrijvers dat er op dit moment geen enkel overbodig personage in de serie zit en allemaal een grote rol hebben nu. Overigens vind ik dat The Bold ook geen echt irritante personages heeft.
Rond Morgan is het alleen al een tijdje stil........
quote:Oh jaaaaa een slang........spannend..........ben benieuwd
Op dinsdag 29 juli 2003 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat duurt niet lang meer, binnen twee weken draait Morgan helemaal door, check die pics maar van Clarke die ik in het Bold spoilertopic geplaatst heb.
quote:wow...amber gaat macy te lijf..
Op dinsdag 29 juli 2003 11:31 schreef Markie-Mark het volgende:
http://www.cbs.com/daytime/quickies/Er zijn weer nieuwe promofilmpjes.
quote:Daar staat Amber echt heel lelijk op hoor!!
Op dinsdag 29 juli 2003 11:37 schreef Rick_Forrester het volgende:
[afbeelding]
[..]
quote:Gemist dus,
Op maandag 4 augustus 2003 22:18 schreef SmashBro het volgende:
Clarke werd toevallig vandaag gesqueezed door die slang, dus als je morgen kijkt kun je het nog zien! Hij is nog niet dood/bewusteloos/whatever er met hem moge gebeuren.
quote:Margot?? Die is toch verhuisd naar Salem (Days of our lives)?? Ik neem aan dat je Morgan Dewitt bedoeld.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:14 schreef berney het volgende:
Ken iemand Margot effe lynchen???
quote:Ja, sorry. Ik bedoelde ook Morgan.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:09 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Margot?? Die is toch verhuisd naar Salem (Days of our lives)?? Ik neem aan dat je Morgan Dewitt bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |