quote:Da's wel cool zeg
Op donderdag 8 mei 2003 18:57 schreef Diorchanel het volgende:
Ik las ergens dat Stephanie in het echt een relatie heeft met de overleden vrouw van Ridge, Caroline...Weet iemand hier iets van...???
En zo was ze vroeger:
Maare, hoe is het trouwens uitgegaan tussen Kimberly en Rick, wat is er misgegaan? Dat heb ik dus echt niet meegekregen
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 22-05-2003 23:35]
Ook cool hoe Amber weer terug de familie Forrester in wordt gezogen. Maar wel lullig van Stephanie.
Die telefoonsex tussen Brooke en Thorne hoeft van mij niet zo. .
quote:Dat heeft volgens mij niemand meegekregen, zelfs de schrijvers van de Bold niet
Op donderdag 22 mei 2003 23:26 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Maare, hoe is het trouwens uitgegaan tussen Kimberly en Rick, wat is er misgegaan? Dat heb ik dus echt niet meegekregen
Bridget . Wat een kutwijf (in de goede zin des woords).
Meteen een hoop spektakel en sensatie waar je u tegen zegt. Wel zielig voor Brooke. En wat kan die Eric vuil kijken zeg.
Daaaaaaaaag Brooke. .
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 02-06-2003 18:36]
Enniewee: Bridget
quote:Like mother, like daughter...
Op maandag 2 juni 2003 18:08 schreef SmashBro het volgende:
Bridget. Wat een kutwijf (in de goede zin des woords).
"Do you want to spoil your mother's happiness? Yes, she made some mistakes in the past, bu so what!. And you're not gonna die if there's an other man walking in your house! As long as he treats you with respect."
quote:He?? Wat??? Vertel!!
Op donderdag 5 juni 2003 17:56 schreef wizarddragon het volgende:
Die Rick is gewoon vet jaloers op zijn broer Thorne. Kimberly wilde niet neuken met Rick en nu wilt ze dolgraag door Thorne gepaald worden.
Dus de Forresters hebben eigenlijk geen poot om op te staan, het kind is van CJ... Net goed.
Wat is dat trouwens toch met advocaten in die Amerikaanse soaps... De ene keer zijn ze echt hoofdpersoon die zelf ook hele verhaallijnen krijgt en dan mogen ze weer een hele tijd alleen maar komen opdraven als de rest juridische bijstand nodig heeft. Zie Cass en Jessica in ATWT, en nu weer Connor in B&B. Het begint een vast soapverschijnsel te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |