abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11175619
Mijn eerste foto's:

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 18:54:57 #152
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_11175724
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 18:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, ok

Dane-Elece geheugen is toch wel goed/compatible ?

Daar kan ik niets zekerders op zeggen dan: "Ik denk het wel"... ik heb wel eens een Dane-Elec kaartje erin gehad, maar heb deze niet vol geschoten, dus met zekerheid kan ik het niet zeggen. Als je de mogelijkheid hebt om het aan de leverancier te vragen, dan zou ik dat zeker even doen. Die kan misschien meer uitsluitsel geven.

BTW bij een niet compatibele kaart: hij geeft pas een foutmelding als je meer dan de helft van de kaart vol hebt, .. dan ontstaan er "bad image data" ofzoiets, na een tijdje houdt hij het voor gezien en formatteert de kaart.

[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 17-06-2003 18:58]

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 18:57:26 #153
26104 elreino
gek doen is een gave
pi_11175771
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik denk niet dat daar verschil tussen zit. Maar de levertijd zou 2 weken zijn, dus binnen die 5 weken moet het altijd wel lukken. Ik had 'm binnen 11 dagen in ieder geval (als ie morgen aankomt tenminste).
Mail anders even naar verkoop@progress.nl en vraag of ze je kunnen garanderen dat je 'm binnen 3 weken hebt. Ze zijn daar trouwens vandaag binnengekomen dus wie weet hebben ze er nog wel over..

Ja heb al ff dat formuliertje op hun contact-pagina ingevuld met mijn vraag...dat zal dan uiteindelijk ook wel goed terecht komen neem ik aan, anders moet ik er nog maar even achteraan mailen
pi_11176208
Ik had 'm trouwens binnen 2 dagen
pi_11177038
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:19 schreef gelly het volgende:
Ik had 'm voor 274,18 thuisbezorgd.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11177109
wat mij opvalt bij alle geposte foto's, is dat er bijna geen enkele actie-foto tussenzit. toeval?

ikzelf ben ijverig op zoek naar een leuk digitaal toestelletje en twijfel nog steeds.
de canon A70 zegt mij wel iets, maar ik heb er enkele vraagjes bij:
-werkt hij goed om actie-foto's te trekken?
-hoe zijn de performances bij een mindere lichtsterkte (bv op een feestje)

pi_11177155
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:58 schreef strat3go het volgende:
wat mij opvalt bij alle geposte foto's, is dat er bijna geen enkele actie-foto tussenzit. toeval?
-werkt hij goed om actie-foto's te trekken?
-hoe zijn de performances bij een mindere lichtsterkte (bv op een feestje)
Actiefoto's kun je er goed mee maken denk ik. De allerkleinste sluitertijd is 1/2000s dus dat moet wel lukken.
De performance bij mindere lichtsterkte moet ook heel goed zijn heb ik gehoord.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:49:00 #158
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_11180836
How's this for an actiefoto???

Ja! Ook ik heb een canon a60 aangeschaft (bedankt voor alle info hier)
JA! Die afvoer is vies (concentreer op schoonheid druppel )

[Dit bericht is gewijzigd door Taigurrr op 18-06-2003 00:29]

pi_11181546
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:49 schreef Taigurrr het volgende:
How's this for an actiefoto???
[afbeelding]

Ja! Ook ik heb een canon a60 aangeschaft (bedankt voor alle info hier)
JA! Die afvoer is vies (concentreer op schoonheid druppel )

Leuke actiefoto, dat rooie kruisje van je.
pi_11182038
inderdaad, een mooie actie

ik had eigenlijk meer iets in gedachten als een lopend kind, een auto (die rijdt), iemand die aan het dansen is, ...

Milf woensdag 18 juni 2003 @ 00:05:52 #161
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_11182537
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:19 schreef gelly het volgende:
*zoeken gaat *

hmmm niet in de meterkast....niet onder het bed.....hmmmmm

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_11182677
Mijn eerste ervaringen met 15 sec. sluitertijd in het donker van zojuist

Klik voor 1600 x 1200 !!

Wat vinden jullie ervan?

woensdag 18 juni 2003 @ 00:16:02 #163
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_11182805
Kan iemand mij mailen waarom ik op mijn computer wel mijn pics kan zien? Alle anderen hebben rode kruizen.......snif. Ik heb ze geupload naar pbase.com, en daarvan (dacht ik...) naar Fok!.....-----> tbinf@hotmail.com Dankdankdank!
pi_11182871
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 00:16 schreef Taigurrr het volgende:
Kan iemand mij mailen waarom ik op mijn computer wel mijn pics kan zien? Alle anderen hebben rode kruizen.......snif. Ik heb ze geupload naar pbase.com, en daarvan (dacht ik...) naar Fok!.....-----> tbinf@hotmail.com Dankdankdank!
Niet 'hot-linkable' waarschijnlijk. Als je het adres copy / paste in de IE adresbalk werkt 't namelijk wel.
pi_11202910
Ja ,een vraagje

Op de foto's die ik maak lijken rechte lijnen erg kartelig te worden, hoe verhelp ik dat ?

En hoe werkt het manueel scherp stellen op een A60

pi_11203289
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:51 schreef gelly het volgende:[..]
En hoe werkt het manueel scherp stellen op een A60
Zorgen dat je niet in auto-modus staat, en dan een paar keer op de macro-knop drukken. Je krijgt dan een balkje waarmee je naar rechts en links kunt scherpstellen. Wat het nut hiervan is weet ik eigenlijk nog niet echt, want het LCD is natuurlijk veel te klein om een 2 of 3Mpixel pic scherp te stellen.
pi_11203294
Oke, ik hem 'm! Het ultieme tasje voor de A60 en A70! De Lowepro D-Res 10AW. De camera past er precies in, en er is plaats voor 4 extra penlites en een paar CF cards in aparte vakjes. Ook is er een langwerpig vakje naast het grote vak, waarin je een bijv. tafelstandaard kwijt zou kunnen.
Achter de riemclip zit nog een soort regenhoesje, dat je over het hele tasje kunt trekken.
Het tasje voelt ontzettend degelijk aan en is zo ruim gevoerd dat ik zeker denk dat de camera een val erin wel zou overleven (niet getest ).

pi_11213405
Ik heb in de A60 van mijn zus enorme problemen gehad met de Apacer kaartjes Ze waren beide in haar toestel geformateerd en gaven niks anders dan fout meldingen.X Sommige foto zijn gewoon verloren gegaan, andere waren dan maar slechts een "stuk" van de foto. De kaarten op zich werken perfekt in mijn schoonbroer zijn Olympus E10, dus daar kan de fout niet liggen. En omdat het hier om 2 kaartjes ging, acht ik de mogelijkheid van toeval uitgesloten. Wel heb ik zelfs de moeite niet genomen om ze in mijn eigen A60 te proberen,wegens de nodige gepaard gaande fustraties met dit soort toestanden
Maar als dat er toch nog eens van komt zal ik het zeker melden.
Greetz
Shitvic.

[Dit bericht is gewijzigd door Shitvic op 19-06-2003 10:38]

pi_11238050
Zelf heb ik een Olympus E20P en een Canon A70.
Ik kan de kaartjes gewoon in allebei gebruiken zonder problemen...
(Natuurlijk wel ff formateren)

Groetjes,

Koekie

pi_11255359
Ik heb een A60 en een 256MB Apacer kaartje gehaald bij Mycom en heb er tot nu toe geen enkel probleem mee. Heb 'm niet eens geformatteerd.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 23:13:53 #171
6050 ChRiZz
"SLACHE!"
pi_11258758
Ik heb +/- 4 weken de A70 en bevalt prima nu nog wat creativer worden in het maken van foto's waarvan je zegt *wow* .. Ik heb een victory tasje kostte slechts E7,99 bij een fotowinkel (Combi geloof ik) en heeft ruimte voor 4 batterijen en 1 CF

Hier een X aantal foto's als bewijs dat ik een a70 heb

Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
pi_11258966
canon A70 gekocht gisteren met 256 MB Sandisk geheugen. Erg fijn. Ben onder de pannen voor de komende tijd! (alleen al om alle functies uit mn kop te leren )
pi_11260534
Dit klinkt als een wereldcam als ik de reacties lees. Maar de cam + 256 MB is ¤ 475,- las ik. dat is me toch even te gortig met mijn studenteninkomentje.. Jammer
pi_11260574
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 00:40 schreef Pauline het volgende:
Dit klinkt als een wereldcam als ik de reacties lees. Maar de cam + 256 MB is ¤ 475,- las ik. dat is me toch even te gortig met mijn studenteninkomentje.. Jammer
De A60 is 274,- bij Progress. Moet je 'm wel zelf op gaan halen in Hengelo (maar je hebt toch OV als student). En je kan ook 128MB pakken, wat 29,- kost bij Mycom.
Je moet trouwens ook nog batterijen + lader erbij kopen.
pi_11260698
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 00:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

De A60 is 274,- bij Progress. Moet je 'm wel zelf op gaan halen in Hengelo (maar je hebt toch OV als student). En je kan ook 128MB pakken, wat 29,- kost bij Mycom.
Je moet trouwens ook nog batterijen + lader erbij kopen.

Op http://www.tweakers.net/shopsurvey/107 lees ik er niet echt veel positieve reacties over
Maar goed, ik spaar nog maar even door, want ook dat bedrag kan ik me niet veroorloven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')