quote:Daar kan ik niets zekerders op zeggen dan: "Ik denk het wel"... ik heb wel eens een Dane-Elec kaartje erin gehad, maar heb deze niet vol geschoten, dus met zekerheid kan ik het niet zeggen. Als je de mogelijkheid hebt om het aan de leverancier te vragen, dan zou ik dat zeker even doen. Die kan misschien meer uitsluitsel geven.
Op dinsdag 17 juni 2003 18:29 schreef gelly het volgende:[..]
Ah, ok
Dane-Elece geheugen is toch wel goed/compatible ?
BTW bij een niet compatibele kaart: hij geeft pas een foutmelding als je meer dan de helft van de kaart vol hebt, .. dan ontstaan er "bad image data" ofzoiets, na een tijdje houdt hij het voor gezien en formatteert de kaart.
[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 17-06-2003 18:58]
quote:Ja heb al ff dat formuliertje op hun contact-pagina ingevuld met mijn vraag...dat zal dan uiteindelijk ook wel goed terecht komen neem ik aan, anders moet ik er nog maar even achteraan mailen
Op maandag 16 juni 2003 21:08 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik denk niet dat daar verschil tussen zit. Maar de levertijd zou 2 weken zijn, dus binnen die 5 weken moet het altijd wel lukken. Ik had 'm binnen 11 dagen in ieder geval (als ie morgen aankomt tenminste).
Mail anders even naar verkoop@progress.nl en vraag of ze je kunnen garanderen dat je 'm binnen 3 weken hebt. Ze zijn daar trouwens vandaag binnengekomen dus wie weet hebben ze er nog wel over..
quote:Ik had 'm voor 274,18 thuisbezorgd.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:19 schreef gelly het volgende:
Ik had 'm trouwens binnen 2 dagen
ikzelf ben ijverig op zoek naar een leuk digitaal toestelletje en twijfel nog steeds.
de canon A70 zegt mij wel iets, maar ik heb er enkele vraagjes bij:
-werkt hij goed om actie-foto's te trekken?
-hoe zijn de performances bij een mindere lichtsterkte (bv op een feestje)
quote:Actiefoto's kun je er goed mee maken denk ik. De allerkleinste sluitertijd is 1/2000s dus dat moet wel lukken.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:58 schreef strat3go het volgende:
wat mij opvalt bij alle geposte foto's, is dat er bijna geen enkele actie-foto tussenzit. toeval?
-werkt hij goed om actie-foto's te trekken?
-hoe zijn de performances bij een mindere lichtsterkte (bv op een feestje)
Ja! Ook ik heb een canon a60 aangeschaft (bedankt voor alle info hier)
JA! Die afvoer is vies (concentreer op schoonheid druppel
)
[Dit bericht is gewijzigd door Taigurrr op 18-06-2003 00:29]
quote:Leuke actiefoto, dat rooie kruisje van je.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:49 schreef Taigurrr het volgende:
How's this for an actiefoto???
[afbeelding]Ja! Ook ik heb een canon a60 aangeschaft (bedankt voor alle info hier)
JA! Die afvoer is vies (concentreer op schoonheid druppel)
ik had eigenlijk meer iets in gedachten als een lopend kind, een auto (die rijdt), iemand die aan het dansen is, ...
quote:*zoeken gaat *
Op dinsdag 17 juni 2003 19:19 schreef gelly het volgende:
Ik had 'm trouwens binnen 2 dagen
hmmm niet in de meterkast....niet onder het bed.....hmmmmm
Klik voor 1600 x 1200 !! ![]()
Wat vinden jullie ervan?
quote:Niet 'hot-linkable' waarschijnlijk. Als je het adres copy / paste in de IE adresbalk werkt 't namelijk wel.
Op woensdag 18 juni 2003 00:16 schreef Taigurrr het volgende:Kan iemand mij mailen waarom ik op mijn computer wel mijn pics kan zien? Alle anderen hebben rode kruizen.......snif. Ik heb ze geupload naar pbase.com, en daarvan (dacht ik...) naar Fok!.....-----> tbinf@hotmail.com Dankdankdank!
Op de foto's die ik maak lijken rechte lijnen erg kartelig te worden, hoe verhelp ik dat ?
En hoe werkt het manueel scherp stellen op een A60
quote:Zorgen dat je niet in auto-modus staat, en dan een paar keer op de macro-knop drukken. Je krijgt dan een balkje waarmee je naar rechts en links kunt scherpstellen. Wat het nut hiervan is weet ik eigenlijk nog niet echt, want het LCD is natuurlijk veel te klein om een 2 of 3Mpixel pic scherp te stellen.
Op woensdag 18 juni 2003 20:51 schreef gelly het volgende:[..]
En hoe werkt het manueel scherp stellen op een A60

[Dit bericht is gewijzigd door Shitvic op 19-06-2003 10:38]
Groetjes,
Koekie
Hier een X aantal foto's als bewijs dat ik een a70 heb ![]()

quote:De A60 is 274,- bij Progress. Moet je 'm wel zelf op gaan halen in Hengelo (maar je hebt toch OV als student). En je kan ook 128MB pakken, wat 29,- kost bij Mycom.
Op zaterdag 21 juni 2003 00:40 schreef Pauline het volgende:
Dit klinkt als een wereldcam als ik de reacties lees. Maar de cam + 256 MB is ¤ 475,- las ik. dat is me toch even te gortig met mijn studenteninkomentje.. Jammer
quote:Op http://www.tweakers.net/shopsurvey/107 lees ik er niet echt veel positieve reacties over
Op zaterdag 21 juni 2003 00:42 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
De A60 is 274,- bij Progress. Moet je 'm wel zelf op gaan halen in Hengelo (maar je hebt toch OV als student). En je kan ook 128MB pakken, wat 29,- kost bij Mycom.
Je moet trouwens ook nog batterijen + lader erbij kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |