Ik hoop dat dit de trend zet voor hun levergedrag over de hele range digitale camera's.
Alle nieuwe A60/70-bezitters: gefeliciteerd, en kom op! Post foto's!!
succes allemaal!!!
quote:ik zou als ik jou was gaan voor de A60. Lijkt me een goede camera en was in eerste instantie ook mijn keus.
Op vrijdag 4 april 2003 14:52 schreef vogelspin het volgende:
Ik ben van plan om een digitale camera te kopen en zit te twijfelen tussen een canon ps A40, A60 en de A70.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de A40 en A60, want qua specificaties zijn ze bijna gelijk.
Of kan ik beter meteen maar gaan voor de A70 ivm met de 3 megapixels?
Hij kan alles... en custom instellingen zijn echt VEEEEL sneller te maken dan met de A40, dat ding werkt echt intuitief.
Hier wat fullsize samples voor de liefhebbers:
quote:He dat herken ik die onderste is de berekuil in eindhoven.
Op zaterdag 5 april 2003 18:07 schreef MrWilliams het volgende:
wat een rielekst camera!Hij kan alles... en custom instellingen zijn echt VEEEEL sneller te maken dan met de A40, dat ding werkt echt intuitief.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:waar heb je m besteld als i kvragen mag
Op dinsdag 8 april 2003 14:20 schreef Albertines het volgende:
Yoeppie, m'n A60 is binnen, donderdag besteld, vanmiddag ophalen!
quote:bij fotozaak Combi in Alphen aan den Rijn. Wel wat duurder dan via internet, maar heb slechte ervaringen gehad met kopen via internet
Op dinsdag 8 april 2003 16:07 schreef Mitch_Buchannon het volgende:[..]
waar heb je m besteld als i kvragen mag
Waar kan ik hem het beste bestellen? Ik wil het liefst met een creditcard bestellen, ivm extra garantie... dit kan alleen niet overal
En natuurlijk zo goedkoop mogelijk
quote:Mooie fototjes
Op zaterdag 5 april 2003 18:07 schreef MrWilliams het volgende:
wat een rielekst camera!Hij kan alles... en custom instellingen zijn echt VEEEEL sneller te maken dan met de A40, dat ding werkt echt intuitief.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar waarom nou die fullsize dingen zetten Ik krijg zowat medelijden met mn computertje
Ik moet wel zeggen dat ik schrok van de afmetingen, ik dacht echt dat dat apparaat wel wat groter zou zijn, maar ja dat zal wel niets afdoen aan de foto's die die ding zal kunnen maken.
Hier mijn eerste probeerseltjes.
Deze met de gedachte wat gebeurt er als ik een hoge iso waarde instel, en geen flits gebruik.
leuk speledingetje, waar ik nog wel wat mooiere plaatjes mee zal proberen te maken.
quote:dat fullsize is voor de mensen die willen zien hoe de fotootjes eruit zien zoals ze uit de camera komen.
Op woensdag 9 april 2003 00:52 schreef Dagobert het volgende:[..]
Mooie fototjes
Bloemetje ben ik niet echt weg van, zegt niet zo veel, die andere twee zijn erg geslaagd imho
Maar waarom nou die fullsize dingen zetten
Ik krijg zowat medelijden met mn computertje
Mooie plaatjes kan ie wel maken trouwens (mijn tiende foto ermee):
Alleen voor het resizen is photoshop gebruikt, verder niets gewijzigd.
[Dit bericht is gewijzigd door grif op 12-04-2003 22:16]
quote:* A60: 2MP; A70: 3MP
Op dinsdag 15 april 2003 15:11 schreef Shriko het volgende:
Wat zijn nou de echt voordelen van de A70 over de A60?
Voor de rest zijn de camera's exact gelijk. Ik kan zo blind de A60 adviseren, tenzij:
- je de extra beeldinformatie ook daadwerkelijk nodig hebt (20x30cm afdrukken of heel veel uitsnijden)
- je de extra snelheid van de continu-modus nodig hebt (kan het me niet voorstellen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |