abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9563380
Ik had maandag Samsung 240 gekocht, wat een boutding is dat. Teruggebracht en gelijk die Canon A60 laten bestellen. Schijnt een toppertje te zijn.
pi_9563419
Gisteren bij ICD A70 besteld, kwam net thuis, staat mailtje in mijn box dat hij al verstuurd is en morgen wordt geleverd
pi_9564398
Eerlijk is eerlijk, ik was nogal pessimistisch, maar Canon doet me verbaasd staan met hun snelle levering van een nieuw model...

Ik hoop dat dit de trend zet voor hun levergedrag over de hele range digitale camera's.

Alle nieuwe A60/70-bezitters: gefeliciteerd, en kom op! Post foto's!!

pi_9565840
Na lang wikken en wegen heb ik de ixus v2 besteld.
Ik was in eerste instantie toch uit op die A60 maar gezien de compactheid van de ixus heeft me dat toch de doorslag gegeven.
Het lijkt me makkelijk om die camera lekker bij je te hebben.
Als het goed is krijg ik em morgen binnen en ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt.
Ik wens jullie allen veel succes met de a60/a70 en mocht die ixus echt niet bevallen, mischien dat ik dan nog overstap

succes allemaal!!!

pi_9565914
ik heb eigenlijk alleen nog maar een beetje zitten fröbelen met die camera:
Beyblades (750k)
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_9580881
Ik ben van plan om een digitale camera te kopen en zit te twijfelen tussen een canon ps A40, A60 en de A70.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de A40 en A60, want qua specificaties zijn ze bijna gelijk.
Of kan ik beter meteen maar gaan voor de A70 ivm met de 3 megapixels?
pi_9582080
kiezen tussen de a40 en a60 is duidelijk => a60
a70: tja, ligt er aan wat je met de foto's wilt doen. als je max. vakantiekiekjes qua grootte wilt, voldoet de a60. wil je ietwat kunnen vergroten => a70
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_9584596
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:52 schreef vogelspin het volgende:
Ik ben van plan om een digitale camera te kopen en zit te twijfelen tussen een canon ps A40, A60 en de A70.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de A40 en A60, want qua specificaties zijn ze bijna gelijk.
Of kan ik beter meteen maar gaan voor de A70 ivm met de 3 megapixels?
ik zou als ik jou was gaan voor de A60. Lijkt me een goede camera en was in eerste instantie ook mijn keus.
Ik heb nu de ixus gekocht, ik wist niet dat ie zo klein zo zijn!!
En die a60 is niet eens zo duur maar ik denk dat je ff moet wachten totdat je em hebt, zo'n goede en geodkope camera wil natuurlijk iedereen!!
  zaterdag 5 april 2003 @ 18:07:06 #34
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_9603656
wat een rielekst camera!

Hij kan alles... en custom instellingen zijn echt VEEEEL sneller te maken dan met de A40, dat ding werkt echt intuitief.

Hier wat fullsize samples voor de liefhebbers:

pi_9606471
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:07 schreef MrWilliams het volgende:
wat een rielekst camera!

Hij kan alles... en custom instellingen zijn echt VEEEEL sneller te maken dan met de A40, dat ding werkt echt intuitief.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

He dat herken ik die onderste is de berekuil in eindhoven.
Bij mij is iets mis gegaan bij de aflevering van de camera, dus ik heb de a70 nog niet .
Als ik hem heb zal ik ook wel wat foto's plaatsen
  zaterdag 5 april 2003 @ 23:06:10 #36
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9608714
* Tweek wil zijn camera ook

Bestel ik hem vroeg zodat ik hem snel heb, heb ik hem niet snel.

pi_9656452
Yoeppie, m'n A60 is binnen, donderdag besteld, vanmiddag ophalen!
pi_9658844
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 14:20 schreef Albertines het volgende:
Yoeppie, m'n A60 is binnen, donderdag besteld, vanmiddag ophalen!
waar heb je m besteld als i kvragen mag
mitch buchannon to the rescue!
pi_9659835
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:07 schreef Mitch_Buchannon het volgende:

[..]

waar heb je m besteld als i kvragen mag

bij fotozaak Combi in Alphen aan den Rijn. Wel wat duurder dan via internet, maar heb slechte ervaringen gehad met kopen via internet
pi_9669378
Ik wil die Canon A70, moet nog wel bestellen

Waar kan ik hem het beste bestellen? Ik wil het liefst met een creditcard bestellen, ivm extra garantie... dit kan alleen niet overal
En natuurlijk zo goedkoop mogelijk

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 9 april 2003 @ 00:52:08 #41
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9669988
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:07 schreef MrWilliams het volgende:
wat een rielekst camera!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie fototjes Bloemetje ben ik niet echt weg van, zegt niet zo veel, die andere twee zijn erg geslaagd imho

Maar waarom nou die fullsize dingen zetten Ik krijg zowat medelijden met mn computertje

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_9676751
Als het goed is brengt de postbode mijn a70 vandaag
zal snel gaan schieten dus en posten.
heb nu de a40 en die werkt al heerlijk dus straks helemaal genieten.
pi_9687218
JA ik heb mijn a70 ook net binnen gekregen.

Ik moet wel zeggen dat ik schrok van de afmetingen, ik dacht echt dat dat apparaat wel wat groter zou zijn, maar ja dat zal wel niets afdoen aan de foto's die die ding zal kunnen maken.

Hier mijn eerste probeerseltjes.

Deze met de gedachte wat gebeurt er als ik een hoge iso waarde instel, en geen flits gebruik.

leuk speledingetje, waar ik nog wel wat mooiere plaatjes mee zal proberen te maken.

pi_9693135
quote:
Op woensdag 9 april 2003 00:52 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Mooie fototjes Bloemetje ben ik niet echt weg van, zegt niet zo veel, die andere twee zijn erg geslaagd imho

Maar waarom nou die fullsize dingen zetten Ik krijg zowat medelijden met mn computertje

dat fullsize is voor de mensen die willen zien hoe de fotootjes eruit zien zoals ze uit de camera komen.
pi_9693835
foutje
pi_9698403
Yeah!!!!!!!!! ik heb hem gisteren besteld
hopelijk is hij morgen binnen als het goed is wel en anders hoop ik zaterdag of maandag!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 10 april 2003 @ 15:27:32 #47
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9699822
Opvallend, niet alleen op dit forum, maar ook daarbuiten (op school bijv.) dat de Canon A60 en A70 zo gewild zijn. Het lijkt erop alsof Canon weer een lekkere slag heeft geslagen hiermee. Als ik geld over had en nog geen digitale camera zou het ook zeker tot een van mij neerste keuzes behoren.
pi_9741830
Sinds vandaag heb ik ook een Canon A70. De enige aanmerking die ik tot nu toe heb is dat bladeren en gras etc. wat lijken te vervagen. Ga 'm morgen serieus uitproberen en vergelijken met een Nikon Coolpix 995.

Mooie plaatjes kan ie wel maken trouwens (mijn tiende foto ermee):

Alleen voor het resizen is photoshop gebruikt, verder niets gewijzigd.

[Dit bericht is gewijzigd door grif op 12-04-2003 22:16]

Never try to outstubborn a cat.
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:11:17 #49
33641 Shriko
Happy gamer
pi_9794369
Wat zijn nou de echt voordelen van de A70 over de A60? Ik wil namelijk ook een digitale camera gaan aanschaffen.. ben nu beetje aan het rondkijken enzo.. Ik hoef ook niet persé het beste van het beste, maar gewoon een leuke camera waar ik mooie, scherpe foto's mee kan maken en ook mooi kan inzoomen..
Be HAPPY!!
pi_9803194
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:11 schreef Shriko het volgende:
Wat zijn nou de echt voordelen van de A70 over de A60?
* A60: 2MP; A70: 3MP
* Continu-modus: A60: 2.6fps/6 frames; A70: 2.2fps/12 frames

Voor de rest zijn de camera's exact gelijk. Ik kan zo blind de A60 adviseren, tenzij:

- je de extra beeldinformatie ook daadwerkelijk nodig hebt (20x30cm afdrukken of heel veel uitsnijden)
- je de extra snelheid van de continu-modus nodig hebt (kan het me niet voorstellen).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')