abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11710059
Ik ga even bij de BCC vragen of ze em ook voor 349 euro verkopen.
Die hebben zo'n laagste prijs van Nederland garantie, ook al is ie bij etelcom niet in voorraad, maar dat weten zij niet.
pi_11710356
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:48 schreef Fulton het volgende:
Ik ga even bij de BCC vragen of ze em ook voor 349 euro verkopen.
Die hebben zo'n laagste prijs van Nederland garantie, ook al is ie bij etelcom niet in voorraad, maar dat weten zij niet.
Oehh, lemme know of ze erin trappen dan *grinz*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_11710852
Helaas, uitverkocht. Het lijkt wel of iedereen dat ding wil hebben in Nederland.
Maar ze zeiden als je een uitdraaitje van de website bij je hebt dan gaan ze wel met die prijs mee.
Dus ik ga even bij etelcom langs voor een prijslijst en dan naar de BCC in Amsterdam dan moeten ze het wel doen.

Grappige lui trouwens, Everyday low pricing.. en dan 450 euro vragen voor die A70.

pi_11711538
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:17 schreef Fulton het volgende:
Helaas, uitverkocht. Het lijkt wel of iedereen dat ding wil hebben in Nederland.
Maar ze zeiden als je een uitdraaitje van de website bij je hebt dan gaan ze wel met die prijs mee.
Dus ik ga even bij etelcom langs voor een prijslijst en dan naar de BCC in Amsterdam dan moeten ze het wel doen.

Grappige lui trouwens, Everyday low pricing.. en dan 450 euro vragen voor die A70.

450 ?????? Ow men.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:13:19 #255
26104 elreino
gek doen is een gave
pi_11712269
Heb net gebeld naar 'een' BCC in het land waar ze nog 1 showmodel hebben staan...gaan nu ff checken of ze accoord gaan met de prijs van etelcom. zo ja, dan stap ik vanavond in de trein en ga 'm ophalen...tja, je moet er wat voorover hebben (tja, ga toch die kant op...welke kant? ja, dat hou ik voor me )
pi_11713041
zijn er zoveel leveringsproblemen met de a70? ik dacht dat wij er donderdag nog iets van 5 hadden liggen..

A60 bevalt trouwens ook prima

Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene post is even lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')