ik heb alles namelijk gemist
quote:Donderdag is de herhaling van zaterdag, dus als je tussen 22 en 23 h TMF kunt kijken hoef je maar 1 uitzending gemist te hebben.
Op dinsdag 8 april 2003 00:32 schreef KzmZ het volgende:
Is er iemand die de clips nog een keer kan reposten in alt.binaries.mpeg.music.video ?ik heb alles namelijk gemist
quote:Dan moet ik werken... :|
Op dinsdag 8 april 2003 09:31 schreef Sassie het volgende:[..]
Donderdag is de herhaling van zaterdag, dus als je tussen 22 en 23 h TMF kunt kijken hoef je maar 1 uitzending gemist te hebben.
quote:Het leek er wel op (tijdens het interview tussen Aquarius en Hymn). Interview met Dana was ook al een paar maanden oud, ze had het toen over een 'nieuwe' plaat, die nu al maanden uit is.
Op zondag 6 april 2003 21:12 schreef Trancentral het volgende:
lag het aan mij of zag je tijdens het buzz fuzz interview een kerstboom in de achtergrond?
quote:De clips van aflevering 2 staan er nu wel in, je kunt ze alleen compleet krijgen als je Internet Provider de nieuwsgroep ondersteunt. De meesten doen dit niet
Is er iemand die de clips nog een keer kan reposten in alt.binaries.mpeg.music.video ?
quote:Ja, ze hebben toch gewoon de rechten om die clips volledig uit te zenden? Tijdsbesparing lijkt me ook niet echt de reden, ze korten andere clips nooit in.
lame dat dune & music instructor zijn ingekort
1. Scooter - Hyper Hyper
2. DJ Paul Elstak - The Promised Land
3. Hakkuhbar - Supergabber
4. Charly Lownoise & Mental Theo - Rebel
5. Party Animals - Aquarius
6. Music Instructor - Hymn
7. Dune - Rainbow To The Stars
8. Ruffneck - Ruffneck Rules The Hardcore Scene
9. Critical Mass - Dancin' Together
quote:beter!
Op dinsdag 8 april 2003 14:10 schreef Scooter2002 het volgende:
De clips zullen niet meer ingekort worden!!!!!!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 11:21 schreef Realforze het volgende:
De playlist van aflevering 2 (zaterdag 5 april, herh. donderdag 10 april):8. Ruffneck - Ruffneck Rules The Hardcore Scene
9. Critical Mass - Dancin' Together
Er zit verder wel veel bagger tussen.
Hakkuhbar
quote:Rebel was eigenlijk verrassend hard... RRTAC was helemaal teruggebracht tot 1,5 minuut ofzo...
Op dinsdag 8 april 2003 14:28 schreef The-What het volgende:[..]
Hakkuhbar
quote:Das t probleem... ik heb geen video, en de @home newsserver houdt berichten maar 30 uur oid vast
Op dinsdag 8 april 2003 11:16 schreef Realforze het volgende:[..]
De clips van aflevering 2 staan er nu wel in, je kunt ze alleen compleet krijgen als je Internet Provider de nieuwsgroep ondersteunt. De meesten doen dit niet
(XS4ALL in ieder geval wel).
Maar waarschijnlijk krijg je die clips binnenkort toch wel via Kazaa of een download site. En zoals gezegd, herhaling is op donderdag van 22-23u op TMF.
quote:Hou eens op met die requestjes.
Op dinsdag 8 april 2003 13:24 schreef schroefje het volgende:
Realforze; kun je die link van "Luv u more" mailen naar klonterkont@hotmail.com?
quote:"Ruffneck rules the hardcore scene" is natuurlijk geen happyhardcore nummer, daarom stijgt ie gelijk boven de rest uit
Op dinsdag 8 april 2003 14:28 schreef The-What het volgende:[..]
Hakkuhbar
quote:volgens mij is het wel Happy Hardcore btw niet zoveel verstand van ben het pas de laatste 2 jaar gaan luisterenDit is GEEN Hardcore! Ik geef toe dat dr wel leuke plaatjes tussen zitten, maar nogmaals dit is GEEN hardcore![
quote:Idd!
Op dinsdag 8 april 2003 21:52 schreef GEsTOoRD het volgende:"Ruffneck rules the hardcore scene" is natuurlijk geen happyhardcore nummer, daarom stijgt ie gelijk boven de rest uit
Ik weet nog aantal jaren geleden toen The Box net nieuw op tv was, Ruffneck was het enige plaatje dat ik steeds aanvroeg
quote:Ik heb het singletje hier nog liggen
Op woensdag 9 april 2003 13:03 schreef The-What het volgende:[..]
Idd!
Ik weet nog aantal jaren geleden toen The Box net nieuw op tv was, Ruffneck was het enige plaatje dat ik steeds aanvroeg
Had dit topic geopend:
Happy hardcore..& hardcore/techno from the 90's!!
Maargoed..
Ik geniet van het programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |