quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:43 schreef Indianos het volgende:
Ik heb praktisch alle Hakkuh aflevering op band, waren toch stukke leuker dan dit vage programma...en FUCK happy!
quote:Inclusief halve snor en halve baard??
Op donderdag 3 april 2003 23:06 schreef Indianos het volgende:
Hij heb trouwens nog vast gezeten in de gevangenis hier in Dordrecht.
Voor mij ook jeugdsentiment, ben ook een kind van de 90's en via de happy hardcore ook met gabber in aanraking gekomen. Kan ook niet stil blijven staan als ik zo'n oud nummer hoor, lekker rondstuiteren* op bijv Hardcore Vibes.
* mijn 'poging' tot hakkuh (-> wat de huidige discogeneratie geloof ik niet meer kent, die staan gewoon te dansen op bijv. Good To Go)
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 03-04-2003 23:13]
quote:Hahaha, dat was heel vaag. Zat ie nog te vertellen in één van die afleveringen dat er een brief/mail was gestuurd van een meissie die vroeg of ie daar beneden ook zo geschoren was
Op donderdag 3 april 2003 23:08 schreef MSXUser het volgende:[..]
Inclusief halve snor en halve baard??
quote:F*ck mellow this is hardcore from hell
Op donderdag 3 april 2003 22:43 schreef Indianos het volgende:
Ik heb praktisch alle Hakkuh aflevering op band, waren toch stukke leuker dan dit vage programma...en FUCK happy!
Thunderdome1 *zucht* zucht
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:23 schreef Indianos het volgende:
Dat zeker, hun twee zijn ook altijd wel tof als ze samen moesten draaien.
Hmmm ik moet echt geld bij elkaar kunnen krijgen voor www.hellraiserparty.com
Die lijkt me echt BRUUT!
Edit: en als ik die link zo volg, klopt dat aardig ja
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:26 schreef Indianos het volgende:
Er is een hellraiser op 26 april als ik me niet vergis...Edit: en als ik die link zo volg, klopt dat aardig ja
Laatste tijd is hier in Dordt van de relaxt hardstyle/oldschool feestjes (www.nrg-events.nl). Laats ook met Rob & Joe, was wel flink stampen, vooral als je dan die classics enorm hard voorbij hoort komen en dan lekker opbouwen tot de laatst paar nummers van hun set lekker stevige hardcorenummers. Klein feestje, super relaxte sfeer, relaxte mensen (veel oud gabbers), gewoon perfect.... (damn, heb ondertussen echt vaak over dit feestje op FokForum gezet geloof ik )
en nu gaat ik pitten
quote:Ik zat net maar weer eens een bandje waarop in 'On Air' van Charly Lownoise & Mental Theo stond te luisteren (om maar ff in de 'happy' stemming te blijven
Op zondag 30 maart 2003 16:55 schreef MSXUser het volgende:
Toch heb je relatief weinig gemist. De volledige playlist:Leader: Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Moby - Feeling So Real
Dune - Hardcore vibes
Paul Elstak - Rainbow high in the sky
Nakatomi - Children of the night
Mark 'Oh - Tears don't lie
2 Brothers on the 4th floor - Fairytales
Captain Hollywood - Find another way
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
Het is dus (het begin van) Hardcore Feelings wat in de leader zit, en niet Your Smile.
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 04-04-2003 10:03]
Het uiteindelijke resultaat van een uitzending van 1 uur lang: HEEL erg mager. Naar schatting zijn er van deze 60 minuten zo'n 35 op de band terecht gekomen (moet ik nog een keer precies bekijken). Misschien nog wel minder.
Wel triest hoor.
Volgende keer graag:
-Geen clips meer inkorten (in die van Captain Hollywood Project heb ik zelfs geen rap meer gehoord!)
-Minder kletsen tussen de clips door
-En ALS er toch perse iemand moet kletsen: Zet er dan iemand neer waar wat zinnigs uit komt en die meer leven vertoont dan een gemiddelde lappen-pop...... (sorry voor de Dana-fans)
-Maak het anders gewoon een half uur langer......
Het zal allemaal wel met commercie te maken hebben dat het zo moet.
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 04-04-2003 13:27]
quote:huh ik had verleden zaterdag vanaf 21.50 gekeken maar ik had geen stars of hf gezien hoor
Op vrijdag 4 april 2003 09:58 schreef Sassie het volgende:[..]
Ik zat net maar weer eens een bandje waarop in 'On Air' van Charly Lownoise & Mental Theo stond te luisteren (om maar ff in de 'happy' stemming te blijven
). Ik hoorde het begin van Hardcore Feelings en 'herkende' het ook uit de leader, meteen ff leader ook weer beluisterd en dat klopte.
quote:Nee, maar het gaat om de 'leader' van het programma (althans zo noemde msxuser het). Kijk het clipje op: http://www.mentaltheo.nl/bounzz.php maar nog eens.
Op vrijdag 4 april 2003 13:20 schreef Trancentral het volgende:[..]
huh ik had verleden zaterdag vanaf 21.50 gekeken maar ik had geen stars of hf gezien hoor
quote:Jaaaaaaaaaaaaaah, ze laten wat happy-zooi horen en hardcore is ineens weer terug.
Op maandag 31 maart 2003 20:03 schreef Sandman2k3 het volgende:
Hardcore is back:
[..]
Bron: Mental(e) Theo
Happy Hardcore = geen Hardcore.
Het is goedkope top40 rotzooi.
Fuck Happy!
Maaruh vanavond weer lekker back to the happy days, ben benieuwd...en na de uitzending weer lekker op de nieuwsgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |