Mensen die anti-hc zijn en het programma voorbij zien komen, die zien dan Dana en met hun hardstyle smaak vinden ze dat het einde en blijven kijken.
quote:Beetje kort door de bocht niet? dat hoorde gewoon bij hun cultuur, net zoals rappers of alto's ook hun eigen kleed style hebben.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:20 schreef MikeF het volgende:
Is wel ok want gabbers nemen (namen!) zichzelf een beetje te serieus... met die belachelijke kale koppen en trainingspakkies..
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 23:40 schreef The-What het volgende:
Dana wordt gewoon gedaan als extra joker.Mensen die anti-hc zijn en het programma voorbij zien komen, die zien dan Dana en met hun hardstyle smaak vinden ze dat het einde en blijven kijken.
* Trance4Ever gaat zich in een hoekje schamen
MTV Dance was ook weer leuk
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 30-03-2003 00:00]
quote:Lol, alsof die rappers zichzelf niet serieus nemen
Op zaterdag 29 maart 2003 23:47 schreef MikeF het volgende:
jaaaaa maar ook daar geldt dat het irritant is als die mensen zichzelf te serieus nemen
*edit* ow je zei "ook" ,k zag ik nie.
quote:Ik ben er niet blij mee, maar als ik dat zeg, ben ik weer een oud wijf dat loopt te zeiken en anderen de hc-sfeer niet gun.
Op zaterdag 29 maart 2003 23:49 schreef MSXUser het volgende:Daarnaast is de groep die zich nu helemaal stort op 'hards***e' (kloteterm!) volgens mij vrij gemakkelijk warm te krijgen voor hardcore. Ik vraag me af of je daar wel zo blij mee moet zijn, gezien de sfeer die op veel van dergelijke 'feesten' hangt.
Zolang ze niet dom met hun handtas me aan staan te gapen als ik uit m'n dak ga, dan vind ik het maar best...I guess
quote:Ach, het anderen niet gunnen... Ik heb zo'n vermoeden dat hardcore door die lui nog sneller wordt verpest en uitgekotst dan in de jaren 90. Waarschijnlijk worden het weer van die feesten waar je je als eind twintiger domweg bejaard voelt en als begin twintiger al vrij oud.
Op zondag 30 maart 2003 00:47 schreef The-What het volgende:
Ik ben er niet blij mee, maar als ik dat zeg, ben ik weer een oud wijf dat loopt te zeiken en anderen de hc-sfeer niet gun.Zolang ze niet dom met hun handtas me aan staan te gapen als ik uit m'n dak ga, dan vind ik het maar best...I guess
quote:Ik denk het helaas ook en hoop dus dat ze het snel zat zijn en naar Oompje Hardstyle teruggaan
Op zondag 30 maart 2003 01:03 schreef MSXUser het volgende:Ik heb zo'n vermoeden dat hardcore door die lui nog sneller wordt verpest en uitgekotst dan in de jaren 90.
Oud voel ik me toch wel tussen die 16-jarige
check dit
ravuuuuuuuuuuuhhh!!
Wat me nog het meest opviel aan al die clips was dat het allemaal zo 'cool' mogelijk moest zijn, met de meest (toen) flitsende grafische effecten, en dat dat in 2003 eigenlijk behoorlijk fout overkomt. Ik vind het ook leuk om al die modetrends van toen weer terug te zien en gewoon die hele stijl van filmen van toen. Zeker omdat deze periode (vooral qua dance-clips) verder best wel genegeerd wordt op tv.
Die clip van Hardcore Vibes vond ik trouwens best wel goed.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-03-2003 09:45]
quote:Yeah, met Erick E
Op zaterdag 29 maart 2003 23:59 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik heb precies 1 minuut gekeken, zag de clip van wonderfull days en vond het stiekum leuk.* Trance4Ever gaat zich in een hoekje schamen
MTV Dance was ook weer leuk
quote:Die dame van Nakatomi!
Op zondag 30 maart 2003 11:37 schreef roze-meisje het volgende:
Wat waren die clips eigenlijk simpel als je ze nu bekijkt.
Vooral shaydie (of hoe je dat ook schrijft) was mooooiin die dj paul elstak clip.
She's mine!
quote:Dat wil ik ook graag weten. Iemand?
Op zondag 30 maart 2003 03:51 schreef Cybart het volgende:
gemistkomt er ook nog een herhaling?
quote:Toch heb je relatief weinig gemist. De volledige playlist:
Op zondag 30 maart 2003 03:51 schreef Cybart het volgende:
gemistkomt er ook nog een herhaling?
quote:Dat interview met Dana was domweg te saai voor woorden en dan ook nog na elke plaat reclame.
Leader: Charly Lownoise & Mental Theo - Your smileMoby - Feeling So Real
Dune - Hardcore vibes
Paul Elstak - Rainbow high in the sky
Nakatomi - Children of the night
Mark 'Oh - Tears don't lie
2 Brothers on the 4th floor - Fairytales
Captain Hollywood - Find another way
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
quote:Ja lol, die Dana moet echt (nog een keer) media-training krijgen.
Op zondag 30 maart 2003 16:55 schreef MSXUser het volgende:[..]
Toch heb je relatief weinig gemist. De volledige playlist:
[..]Dat interview met Dana was domweg te saai voor woorden en dan ook nog na elke plaat reclame.
Krijgt ze van die open vragen als "wat trekt je nou in de hardstyle", en dan krijg je antwoorden als "ik vind het gewoon leuk" *stilte*.
Schattig meiske hoor, daar niet van - maar ik geloof niet dat je met haar uren achtereen kan ouwehoeren, wat dus resulteert in een zeer saai interview
quote:Dana is gewoon veel te lief en verlegen daarvoor, zelfs na jaren en jaren dat ze al draait, is ze nog zo verlegen.
Op zondag 30 maart 2003 17:46 schreef MarkzMan_X het volgende:Ja lol, die Dana moet echt (nog een keer) media-training krijgen.
Krijgt ze van die open vragen als "wat trekt je nou in de hardstyle", en dan krijg je antwoorden als "ik vind het gewoon leuk" *stilte*.
Schattig meiske hoor, daar niet van - maar ik geloof niet dat je met haar uren achtereen kan ouwehoeren, wat dus resulteert in een zeer saai interview
Vaak zie je ook die "still shy" blik nog als ze draait.
En dan zo heel bescheiden kijken als heel de zaal helemaal uit z'n gaat door haar
quote:niets dus, wat niet door een mediatraining op te lossen valt
Op zondag 30 maart 2003 18:47 schreef The-What het volgende:[..]
Dana is gewoon veel te lief en verlegen daarvoor, zelfs na jaren en jaren dat ze al draait, is ze nog zo verlegen.
Vaak zie je ook die "still shy" blik nog als ze draait.
En dan zo heel bescheiden kijken als heel de zaal helemaal uit z'n gaat door haar
quote:Ik ben blij, dat dj's die al heel wat jaren meegaan, lekker hun zelf, nuchter en lief blijven
Op zondag 30 maart 2003 18:49 schreef Cybart het volgende:[..]
niets dus, wat niet door een mediatraining op te lossen valt
quote:Let niet op de trieste manier waarop ze dit samenvatten, maar wel de moeite waar om ff te kijken!
Programma: I love 90's
Zender: Net 5
Tijdstip: 30-3-2003
21:25-22:35In 1992 ontstaat er een nieuw soort muziekstroming waardoor Nederland op zijn grondvesten trilt. De muziek is rauw, vervormd en heeft een zó snel beukend ritme dat je je afvraagt wie de conditie heeft om daar uren op te kunnen dansen. Het antwoord komt uit Rotterdam, waar de gabbermuziek zijn oorsprong vindt. Al snel wordt duidelijk dat er iets bijzonders aan de hand is. Op de Hellraiser en Thunderdome feesten komen per keer tienduizenden grotendeels kale, in Australian trainingspakken gehulde gabbers en gabberinnetjes af. Op de dansvloer lijkt het net alsof de menigte zich al hakkend en zagend overgeeft aan een permanente epileptische aanval. De deejay is God en als je niet wappie bent, dan ben je geen gabber. Het is een soort code van een beweging die op een bepaald moment zelfs zo'n 200.000 aanhangers heeft. Vanwege de kale koppen zien veel oudere mensen in gabbers vaak onterecht een soort neonazi's. De invloed en muziek van deejays als Paul Elstak reikt in ieder geval tot ver over de landsgrenzen. Daardoor heeft Nederland zich met deze nogal opvallende dansmuziek internationaal op de kaart gezet.
Nostalgie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |