abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2003 @ 22:36:06 #1
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9420355
Na 4 maanden is het dus gebroken met mijn vriendin..
Ik was simpelweg niet meer verliefd op haar en begon me aan haar te ergeren..Ik heb toen na veel nadenken een punt achter onze relatie te zetten.Ze was tot over haar oren verliefd op mij en ik betekende echt alles voor haar..ze kon niet zonder me.Nu denkt ze dus dat ze zwanger is..ze vertelde dat ze de pil was vergeten maar die later op de avond wel geslikt heeft... Nu spreek ik haar alleen maar via MSN en ze zegt dat ze veel verdriet heeft..Ze denkt dus dat ze zwanger is.. maar durft de test niet te doen..ik heb tegen haar gezegt dat ze nu dus die test voor zondag moet doen.. en anders bel ik die ouders op ,.. nu zegt ze dat ze der nog niet klaar voor is.. lijkt me grote onzin.. je bent toch van een hoop elende af als je zo'n test heb gedaan..
Ik ben eigenlijk ten einde raad.. en weet niet hoe ik me nu moet voelen.. kut in ieder geval wel...

wat zoude jullie doen..?

marz

...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_9420406
Je kunt niet veel doen he. Ja, condooms gebruiken maar daar heb je nu weinig aan. Hoedanook, ze zal die test moeten doen, want ook jij hebt er belang bij om te weten hoe de vlag er nu bij hangt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9420435
Ik heb in exact dezelfde situatie gezeten.
Alleen liet mijn ex zich wel testen. (bleek vals alarm).
Je kan er nu niks aan doen.
Je moet afwachten en verder is zij aan jou verplicht zich te laten testen. Want misschien speelt ze wel een spelletje met je!

Je hebt nu een ultimatum gesteld, dat is wel goed. Ik zou verder geen contact meer met haar opnemen. Dan zie je zelf wel hoe serieus het is.

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 27-03-2003 22:39]

donderdag 27 maart 2003 @ 22:38:59 #4
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9420447
nogal dat is de grootste vraag.. voel me echt doelloos..
pi_9420482
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:38 schreef misterM het volgende:
nogal dat is de grootste vraag.. voel me echt doelloos..
been there,
dus ik weet hoe het voelt.
pi_9420527
Kan best zijn dat ze het verzint om je niet kwijt te raken. Dat is wel vaker gebeurd. Zeker die test doen anders! Ze draait er erg omheen natuurlijk en zolang ze die test niet heeft gedaan, blijft er iets spelen wat haar misschien hoop geeft. Is wel goed dat je er druk achter zet.
  donderdag 27 maart 2003 @ 22:43:33 #7
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9420604
Ik denk ook dat ze dat doet, om een soort van laatste kans en aandacht te krijgen... ik ga nu naar bed.. bedankt alle mensen die tot nu toe gereageert hebben...

marcel

pi_9420643
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:41 schreef Bombie het volgende:
Kan best zijn dat ze het verzint om je niet kwijt te raken. Dat is wel vaker gebeurd. Zeker die test doen anders! Ze draait er erg omheen natuurlijk en zolang ze die test niet heeft gedaan, blijft er iets spelen wat haar misschien hoop geeft. Is wel goed dat je er druk achter zet.
helemaal mee eens..
zie het vaak genoeg in me omgeving gebeuren..
  donderdag 27 maart 2003 @ 22:45:42 #9
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9420664
volgende keer trouwens cker met condoom.. mijn schuld
pi_9421214
Geloof er niks van, lijkt me een truc om je terug te krijgen...

Al kan ik haar opzich wel begrijpen, het is niet eerlijk om over zoiets te liegen..

pi_9421645
Je zegt dat ze de pil was vergeten, maar dat ze 'm later op de avond alsnog heeft geslikt. Tussen twee pillen mag zesendertig uur zitten. Als je de pil altijd om tien uur 's avonds neemt en je neemt 'm een keer om twee uur 's nachts kan dat dus helemaal geen kwaad, sterker nog, als ze 'm voor tien uur de volgende ochtend inneemt is het ook goed.

Dus als ze die pil niet meer dan twaalf uur te laat heeft genomen is er waarschijnlijk niets aan de hand. Ze kan het beste even de huisarts bellen om te vragen hoe veel risico ze heeft gelopen en wanneer ze die test kan doen (dat kan niet meteen, pas als je zo veel dagen overtijd bent).

Maar het kan natuurlijk ook dat ze een spelletje met je speelt, dat kan heel goed. Zeg desnoods dat je die test samen wil doen, zodat je bewijs hebt of ze echt zwanger is of niet, dat ze je niet nog maanden voor kan liegen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 27 maart 2003 @ 23:38:14 #12
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_9422208
[quote]Op donderdag 27 maart 2003 23:17 schreef Angeles het volgende:
Je zegt dat ze de pil was vergeten, maar dat ze 'm later op de avond alsnog heeft geslikt. Tussen twee pillen mag zesendertig uur zitten. Als je de pil altijd om tien uur 's avonds neemt en je neemt 'm een keer om twee uur 's nachts kan dat dus helemaal geen kwaad, sterker nog, als ze 'm voor tien uur de volgende ochtend inneemt is het ook goed.

Dus als ze die pil niet meer dan twaalf uur te laat heeft genomen is er waarschijnlijk niets aan de hand. Ze kan het beste even de huisarts bellen om te vragen hoe veel risico ze heeft gelopen en wanneer ze die test kan doen (dat kan niet meteen, pas als je zo veel dagen overtijd bent).
[quote]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar als ze de pil (net als ik) 's morgens slik, dan zit je snel op de 12 uur. Verder heb ik in mijn gebruiksaanwijzing staan wanneer je het meest/minst risico loopt. (eerste, 2de week etc) Dit is volgens mij verschillend per pil, hier plaatsen heeft volgens mij geen zin. En die test kan iedereen gewoon kopen (etos bijv), mocht zij niet naar de dokter durven...(predictor als ik mij niet vergis)
Sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door Angora op 27-03-2003 23:47]

pi_9426725
het ligt ook aan de week waarin ze de pil al dan niet te laat heeft geslikt. Met de pil die ik slik (microgynon 30) is één pil vergeten alleen in week 1 ernstig. Week 2 en 3 is er nog niet zoveel aan de hand.

Als je meer zekerheid wil kun je soms ook telefonisch advies van je dokter krijgen.

vrijdag 28 maart 2003 @ 11:07:11 #14
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9426964
Ze is trouwens 17 jaar.. en al een jaar of 2 3 aan de pil..
voel me down..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:09:57 #15
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_9427015
wellicht dat ze het voelde aankomen dat je het uit ging maken en heeft bewust een keertje 'vergeten' de pil te slikken? Om zich zo toch aan je te binden. Sommige mensen doen rare dingen uit angst iemand kwijt te raken!
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_9427237
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:36 schreef misterM het volgende:
Na 4 maanden is het dus gebroken met mijn vriendin..
Ik was simpelweg niet meer verliefd op haar en begon me aan haar te ergeren..Ik heb toen na veel nadenken een punt achter onze relatie te zetten.Ze was tot over haar oren verliefd op mij en ik betekende echt alles voor haar..ze kon niet zonder me.Nu denkt ze dus dat ze zwanger is..ze vertelde dat ze de pil was vergeten maar die later op de avond wel geslikt heeft... Nu spreek ik haar alleen maar via MSN en ze zegt dat ze veel verdriet heeft..Ze denkt dus dat ze zwanger is.. maar durft de test niet te doen..ik heb tegen haar gezegt dat ze nu dus die test voor zondag moet doen.. en anders bel ik die ouders op ,.. nu zegt ze dat ze der nog niet klaar voor is.. lijkt me grote onzin.. je bent toch van een hoop elende af als je zo'n test heb gedaan..
Ik ben eigenlijk ten einde raad.. en weet niet hoe ik me nu moet voelen.. kut in ieder geval wel...

wat zoude jullie doen..?

marz

Op basis waarvan denkt ze dit? Omdat ze de niet volgens haar normale schema de pil geslikt heeft, of heeft ze haar periode gemist (niet ongesteld geworden). Zeker in het eerste geval is er nog geen reden tot grote paniek, want het is niet zo dat ze dan direct zwangerzou worden. In beide gevallen is een testje echter zo gedaan.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:52:06 #17
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9427841
ze verbergt het enorm.. ik denk ook dat ze me door die manier aandacht geef.. ik denk dat ze het niet is.. zoiezo het kind moet dan toch weg.. dus een test.. zo snel mogelijk..
pi_9428020
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:52 schreef misterM het volgende:
ze verbergt het enorm.. ik denk ook dat ze me door die manier aandacht geef.. ik denk dat ze het niet is.. zoiezo het kind moet dan toch weg.. dus een test.. zo snel mogelijk..
Zoals ik al vroeg, waarom denkt ze dit? Is ze niet ongesteld geworden? Of op basis van te laat pil slikken?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:24:09 #19
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9428462
quote:
zoiezo het kind moet dan toch weg..
Hoe denkt zij daarover? Dat lijkt me ook wel belangrijk.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:38:54 #20
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_9428745
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:00 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Zoals ik al vroeg, waarom denkt ze dit? Is ze niet ongesteld geworden? Of op basis van te laat pil slikken?

te laat de pil..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 12:44:12 #21
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9428841
Stel dat ze echt zwanger is , wie ben jij dan om in je eentje te beslissen dat het kind weg moet worden gehaald

Dat beslis je samen , je hebt het toch ook samen gemaakt ?!

pi_9428927
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:38 schreef misterM het volgende:

[..]

te laat de pil..

Dan is de kans dat ze zwanger is nog helemaal niet zo groot hoor (naar mijn idee zelfs helemaal niet zo groot, maar daar zou ik toch liever de mening van enkele vrouwen over horen). Het is niet zo dat als je de pil iets later slikt je gelijk zwanger bent. Als ze niet volgens haar normale patroon ongesteld wordt dan is dat eerder een indicatie, al kan dat ook al weer gewoon veroorzaakt worden door spanning en andere zaken. Je hoeft dus niet gelijk helemaal in de rats te zitten, maar een testje zou ik sowieso doen.

Ook al ben je niet meer samen met haar, dan is het toch wel goed om dat samen te doen. Dan heeft ze wat steun aan je. Al is het te hopen dat dat nu niet juist haar opzet was.

pi_9429416
quote:
dus jij bepaalt nu voor haar dat ze het kind moet weg laten halen Als ze al zwanger zou zijn...zo als al meerdere keren gezegt, mensen doen rare dingen om iemand niet kwijt te raken om terug te krijgen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:23:16 #24
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9429682
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 22:36 schreef misterM het volgende:
wat zoude jullie doen..?

marz

Zet haar maar gewoon onder druk. Als ze de test niet wil doen dan bel je gewoon haar ouders op. Ze probeert nu het probleem op jou af te schuiven.

Als ze echt zwanger is , dan gefeliciteerd. is ze het niet dan zou ik nooit meer wat met haar te maken willen hebben als ik jou was. zwangerschap als middel gebruiken is zeer maar dan ook zeer lafhartig.

maar is ze wel zwanger , dan moet je de verantwoordelijkheid nemen en als zij het kind wil houden er samen voor zorgen .of goeie afspraken maken.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_9429715
Je zult samen met haar die test moeten doen. JIJ hebt 'r geneukt, dus ernaartoe. meisje de test laten doen en een kwartiertje elkaars handje vast houden en bidden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')