abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9420088
Deze zomer ben ik erg ziek geweest, 3 weken keel onsteking , ben toen in 3 weken 15 kilo afgevallen en ben ongeveer 1.5 maand helemaal ff gestopt met leven, alleen maar op bed beetje liggen.

Ik had Pfeiffer kwamen ze mee en ik was zo ontzettend moe. Toen de school weer begon heb ik wel geprobeerd elke dag naar school te gaan wat voor een heel groot deel ook gelukt is maar toch als ik thuis kwam zocht ik vaak mijn bed weer op.

Maar nu heb ik sinds die pfeiffer vaak dat ik bijv in de klas zit en dat je echt je ogen niet meer open kan houden. Dat je echt moet slapen, je gaat dan maar met je hoofd op tafel liggen en je ogen dicht doen en na paar minuten is het weg, ben je nog wel beetje moe maar niet echt dat je je ogen gewoon niet open kan houden, het komt dus heel spontaan

Heeft dit nog met die pfeiffer te maken? Hebben meer mensen dit? Wat doe je als je het bijvoobeeld op straat krijgt?

Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_9420362
Nou , ik heb het niet zo erg maar ik heb op school ook vaak dat ik ineens zeer moe wordt.
Vaak na 4 uur saaie les dan ben je ineens helemaal van de wereld en moet je je hoofd wel ondersteunen.
Soldaat bij de verbindingsdienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')