De persoon in kwestie speelde nogal gewaagd, wat leuk was om te zien. Hij gokte een aantal maal onder het motto "ik ben met niks gekomen en heb nu in ieder geval al f.32.000,-". Zolang je nog niet al te ver bent kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen, maar denk je dat ook als je al f.500.000,- hebt? Hij was nog 1 vraag van de 1 miljoen verwijderd en wist het antwoord niet zeker. Hij gokte dus op 't antwoord en zette daarmee f.468.000,- op het spel. Wie doet dat nou? Een half miljoen is dan ook heel mooi. Ik kan me niet voorstellen dat je dan zo'n groot bedrag op 't spel gaat zetten.
Met andere woorden, het komt op mij over dat SBS6 vond dat het tijd was dat de hoofdprijs er een keer uitging. Dat ze die gast ingehuurd hebben ofzo. 't Ging mij allemaal iets te mooi. Hij nam te veel risco bij die laatste vraag vond ik.
Aan de andere kant kwam die vent echt op mij over als een hele saaie 50-jarige wiskundeleraar, niet bepaald het type dat zich in laat huren door SBS.
Nog iets;
quote:Hoe kom jij erbij dat ze al wisten dat de miljoen eruit ging?
Maar goed, ze hadden van te voren al bekend gemaakt dat 't miljoen eruit zou gaan (wat ik ook nogal vaag vind), dus ik was wel ff benieuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 07-01-2001 19:13]
quote:Daarom juist! Dan valt het minder op...
Op 07 januari 2001 19:12 schreef SkyMaster het volgende:
Aan de andere kant kwam die vent echt op mij over als een hele saaie 50-jarige wiskundeleraar, niet bepaald het type dat zich in laat huren door SBS.
quote:Dat hadden ze al op TV gezegd en het stond ook al op Teletekst.
Nog iets;Hoe kom jij erbij dat ze al wisten dat de miljoen eruit ging?
quote:Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Daarom juist! Dan valt het minder op...
quote:Je moet wel weten dat de show niet live is en op donderdag wordt opgenomen..
Dat hadden ze al op TV gezegd en het stond ook al op Teletekst.
quote:Precies, want ik bijvoorbeeld had anders niet gekeken. Maar het neemt wel alle spanning weg natuurlijk. Het is toch veel leuker dat je zit te kijken en ineens wint iemand eindelijk 's dat miljoen? Als ik vaste kijker zou zijn had ik gebaald als ik dat van te voren had geweten.
Op 07 januari 2001 19:17 schreef SkyMaster het volgende:
Je moet wel weten dat de show niet live is en op donderdag wordt opgenomen..
dus misschien zei SBS het daarom alvast wat eerder om ook meer kijkers te trekken.
quote:Juist; ik als vaste kijker vond het ook veel minder spannend om het verloop van de show al te weten.
Op 07 januari 2001 19:20 schreef Arcee het volgende:
Als ik vaste kijker zou zijn had ik gebaald als ik dat van te voren had geweten.
Alhoewel SBS vanwege zijn lage niveau niet meer in een hoog vaandel bij mij stond, heb ik het nu als dit waar blijkt te zijn echt helemaal gehad met SBS .
Het wordt bijna stijl a la Veronica.
quote:Dus jij wist 't ook al van te voren? Hmmm... dan begrijp ik je vraag van net niet helemaal.
Op 07 januari 2001 19:23 schreef SkyMaster het volgende:
Juist; ik als vaste kijker vond het ook veel minder spannend om het verloop van de show al te weten.
quote:Inderdaad, Veronica met hun walgelijke BB actie
Alhoewel SBS vanwege zijn lage niveau niet meer in een hoog vaandel bij mij stond, heb ik het nu als dit waar blijkt te zijn echt helemaal gehad met SBS.
Het wordt bijna stijl a la Veronica.
En er zijn mensen die graag alles-of-niets gokken. Was laatst nog een Documentaire op Discovery over...een of ander high stakes poker-toernooi.
quote:
Op 07 januari 2001 19:29 schreef SkyMaster het volgende:
Hmmz.. ik begrijp mezelf ook niet meer helemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 07-01-2001 19:34]
quote:Hij had 100% kans op f.500.000,- en laten we zeggen 80% (iig minder dan 100) kans op 1 miljoen. Hoeveel mensen kiezen dan voor 't laatste? Errug weinig denk ik. Maar goed, misschien hij net wel, zou kunnen natuurlijk.
Op 07 januari 2001 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien had hij er snel een kansberekening op los gelaten.En er zijn mensen die graag alles-of-niets gokken. Was laatst nog een Documentaire op Discovery over...een of ander high stakes poker-toernooi.
de vraag was in de trant van;
Welke Nederlander maakte en de huidige Nederlandse biljetten en de toekomstige Euro-biljetten??
a) c)
b) d)
Antwoorden weet ik niet meer, maar 1tje wist hij zeker van niet. Hij zat dus te twijfelen tussen 3 antwoorden .. dat moet haast wel doorgestoken kaart zijn.
Kans 1/3 voor het miljoen zou ik niet wagen hoor!
quote:Precies, hij neigde wel naar antwoord B, maar hij wist het absoluut niet zeker. Te grote gok naar mijn mening.
Op 07 januari 2001 19:43 schreef SkyMaster het volgende:
Het was gewoon erg vreemd ja..de vraag was in de trant van;
Welke Nederlander maakte en de huidige Nederlandse biljetten en de toekomstige Euro-biljetten??
a) c)
b) d)Antwoorden weet ik niet meer, maar 1tje wist hij zeker van niet. Hij zat dus te twijfelen tussen 3 antwoorden .. dat moet haast wel doorgestoken kaart zijn.
Kans 1/3 voor het miljoen zou ik niet wagen hoor!
quote:Ja, dat vraag ik me nou ook af. Als iemand iets wint dan is het meteen doorgestoken kaart. Waarom dan? Denk je dat de medewerkers van Weekend Millionairs ook niet gewoon normale mensen zijn, die ook niet van valsspelen houden. Alsof iedereen bij SBS corrupt is en er bakken met geld voor krijgt als ze iemand dat miljoen laten winnen. Nee, onzin, typisch Nederlands, om er weer eens iets achter te zoeken...
Op 07 januari 2001 20:49 schreef Willempie het volgende:
Waarom moet tegenwoordig als iemand een leuk geldbedragje wint alles meteen doorgestoken kaart zijn
Dat het al bekend was dat zou misschien wel komen omdat iemand die bij de opnamens aanwezig was en naar de newssubmit van Fok een bericht had gestuurd dat het miljoen er uit was.
het was inderdaad jammer dat het van te voren al op het nieuws was. Maar wel logisch. 1 miljoen is een erg hoog bedrag om te winnen in een spel-show en dat is wel een nieuws-itempje waart. Ikzelf wist het van te voren nog niet en dat keek veel leuker.
En ik gokte de laatste vraag trouwens ook goed!
quote:Kijk, Ome Verbal geloof ik dan weer wèl... zou 't dan toch? Goed, laten we maar aannemen dat 't eerlijk gegaan is dan.
Op 07 januari 2001 21:52 schreef Verbal het volgende:
Het was geen doorgestoken kaart.V.
quote:Doe maar... ik was erbij, namelijk
Op 07 januari 2001 21:59 schreef Arcee het volgende:
Kijk, Ome Verbal geloof ik dan weer wèl... zou 't dan toch? Goed, laten we maar aannemen dat 't eerlijk gegaan is dan.
V
quote:Jij bent de 50-jarige saaie wiskundeleraar?
Op 07 januari 2001 22:02 schreef Verbal het volgende:
Doe maar... ik was erbij, namelijkV
quote:Ja... wat weet ik veel, he???
Op 07 januari 2001 22:07 schreef SkyMaster het volgende:
Jij bent de 50-jarige saaie wiskundeleraar?
Zo dadelijk, om 22:45 op NET5 --> de herhaling.
Soms zijn die herhalingen nog ergens goed voor.
Vraag klopte dus niet, moet ie het nou teruggeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |