abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9415079
Ik voel me weer eens klote en wel hierom:

Ben sinds +-6 Maanden weer vrijgezel en heb sinds die tijd wel aandacht van vrouwelijk schoon, maar wil NOG geen relatie, omdat ik eerst mijn studie af wil maken en verhuizen en omdat ik het zo best ok vind (geen verplichtingen etc). MAAR, er is dus een meisje waarmee ik laten we zeggen "erg close" ben en mij leuk vindt.

Ik heb haar al vaker gezegd dat er geen relatie inzit, maar ze vindt me nu eenmaal leuk en dan geef je niet zomaar op. Niets mis mee, maar vanmiddag stuurde ze me een smsje waarin ze min of meer aangeeft dat het kiezen of delen wordt.. Ik heb haar toen gebeld en er is uitgekomen dat we de knoop hebben doorgehakt en dat we allebei onze gang gaan.

So far so good. Lijkt dus prima zo, maar ik voel me er ZO KUT bij en ik WIL haar niet kwijt, want het is echt een lief meisje. Ik zal het ook erg klote vinden als ze met een ander zou zoenen bijv.

Nu zul je denken van, lijkt me duidelijk, probeer het gewoon!

De clou: Ik zat in een IDENTIEKE situatie met mijn laatste vriendin, waar het werd OF we zien elkaar niet meer OF we gaan ervoor. Toen heb ik er voor gekozen om er voor te gaan en 2 weken later heb ik het toen weer uitgemaakt, omdat ik dus de verkeerde keuze had gemaakt. Ben overigens nog wel bevriend met haar, maar dat terzijde.

Ik denk dat ik dus haar inderdaad moet laten gaan, maar wilde even kwijt dat gevoelens echt lastig kunnen zijn. Of zijn er toch nog optimisten?

pi_9415240
Vaag verhaal al kan ik je wel volgen. Je wilt haar niet kwijt maar je wilt geen relatie. Het lijkt me dat je niks anders kan doen dan de knoop doorhakken want dit is een contradictie in terminos.

OF je moet er geen moeite mee hebben dat ze buiten de pot piest. Maar dat lijkt me geen goede verstandhouding!

pi_9415269
Nou, je kan t een tijdje zo proberen?
en misschien later kijken of het nog wat kan worden ...!
Jesus coming, look busy!
pi_9415335
Niet iedereen is hetzelfde...gewoon proberen en kijken hoe het loopt!
pi_9415593
Precies , en ga voor jezelf na of de reden die je nu aangaat ook werkelijk de reden is dat het niets word de reden die je gaf of juist een meer een zelfbeschermingsmechanisme is want anders moet je op passen dat het geen vicieuze cirkel word waar geen einde aan komt , ik bedoel maar je wil toch niet steeds tegen dezelfde fouten aanlopen lijkt me.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9415762
Ik denk dat ik vooral vanuit HAAR denk oftewel, ik denk dat als ik het zou proberen met haar, het snel al weer welletjes zal zijn voor mij en zij dus met de bekende gebakken peren zit.

Maar goed, blijft lastig....

pi_9415834
tja je hoeft natuurlijk niet alles met je verstand te doen... maar van de andere kant... idd je studie en verhuizen.. ja damm das moeilijk... je vind haar leuk.. t gaat goed alleen nu is het er op of er onder... hmz... zeer moeilijk denk ik.. hier valt denk ik weinig over te zeggen je kunt alleen doen wat je gevoel en verstand zeggen... is het echt zo dat je nergens aan vast wilt zitten? of is er een gulden midden weg... dat je bijv. afspreekt om op het zelfde ritme ( dus afstandelijk ) verder gaat.. tot dat je klaar bent met school hm veel sterkte
pi_9415895
ik vind het wazig dat je geen relatie hebt vanwege je studie enzo, en als je dr écht leuk vindt, dan moet je ervoor gaan

maar als je al zo doet vanwege je studie toch maar niet aannemen, ben je gewoon niet verliefd en zou ik idd niks doen, want dan wordt het toch nooit de relatie die jullie hopen dan

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')