abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9413040
Mijn man is vreemd gegaan met mijn beste vriendin.Dit heeft 3 maanden geduurd. We waren al een beetje uit elkaar aan het groeien,maar ik denk dat zei hem verleid heeft. Hij wou verder met haar de dag dat hij me dit vertelde,maar diezelfde dag kreeg hij zelf de bons.Ik heb nog met haar gepraat en zei dat ze hem nooit gewildt had,het was gewoon spannend om stiekum te doen.Ik weet niet wat ik hier mee aan moet omdat ik hem wel terug heb gepakt omdat ik niet zomaar door haar pleziertje 16 jaar weg wil gooien.Mijn man heeft er heel veel spijt van dat dit gebeurt is,en zegt ook eerlijk dat hij verliefd was op haar en liefde maakt blind.Hij voelt zich nu ook misbruikt en zo.Is er misschien iemand met de zelfde ervaring,en hoe ik dit dan aan moet pakken?Hij is ook bereid om samen in therapie te gaan met me om ons huwelijk te redden.Hij is al weer bezig om een nieuwe toekomst voor ons op te bouwen maar mijn gevoel als 2de keus wil maar niet weg gaan,want zo voel ik me nu dus wel.
pi_9413064
quote:
Hij voelt zich nu ook misbruikt
pi_9413113
Dumpen die gast, met je beste vriendin nog wel, dat pik je toch niet!!!!

Ze kunnen allebei doodvallen als het mij zou gebeuren

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 27-03-2003 16:30]

donderdag 27 maart 2003 @ 16:30:05 #4
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9413116
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:27 schreef ilsje het volgende:
Mijn man is vreemd gegaan met mijn beste vriendin.Dit heeft 3 maanden geduurd. We waren al een beetje uit elkaar aan het groeien,maar ik denk dat zei hem verleid heeft. Hij wou verder met haar de dag dat hij me dit vertelde,maar diezelfde dag kreeg hij zelf de bons.Ik heb nog met haar gepraat en zei dat ze hem nooit gewildt had,het was gewoon spannend om stiekum te doen.Ik weet niet wat ik hier mee aan moet omdat ik hem wel terug heb gepakt omdat ik niet zomaar door haar pleziertje 16 jaar weg wil gooien.Mijn man heeft er heel veel spijt van dat dit gebeurt is,en zegt ook eerlijk dat hij verliefd was op haar en liefde maakt blind.Hij voelt zich nu ook misbruikt en zo.Is er misschien iemand met de zelfde ervaring,en hoe ik dit dan aan moet pakken?Hij is ook bereid om samen in therapie te gaan met me om ons huwelijk te redden.Hij is al weer bezig om een nieuwe toekomst voor ons op te bouwen maar mijn gevoel als 2de keus wil maar niet weg gaan,want zo voel ik me nu dus wel.
Het vertrouwen nu is weg. De vraag is, wil/kun je hem nog vertrouwen en zou je verder met hem willen...
Dat is dan al 1 stap verder... Dan kunnen jullie er ook vast wel samen uitkomen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:31:35 #5
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9413159
Kan me idd goed voorstellen dat je je 2e keus voelt. Zij heeft hem de bons gegeven en nu hobbelt ie weer naar jou terug... spijt etc... blind van verliefdheid..bla bla bla...

Ik zou maar samen in therapie gaan als jij ook echt nog wat van het huwelijk wilt maken en als je er nog toekomst in ziet. Kijken of er nog iets te heropbouwen valt en zo niet dan weet je waar je staat en wat te doen.

Makkelijk zal het niet worden dus wens ik je veel suc6 en sterkte met je beslissingen

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9413174
dumpen die gast en die vriendin ook.
pi_9413178
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:28 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Lambo of Rekt
pi_9413192
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:30 schreef erikh het volgende:

Hardcore is my life, is my style!
pi_9413221
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:30 schreef erikh het volgende:

Helemaal mee eens
Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_9413263
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:27 schreef ilsje het volgende:
We waren al een beetje uit elkaar aan het groeien,........
en zegt ook eerlijk dat hij verliefd was op haar en liefde maakt blind.Hij voelt zich nu ook misbruikt en zo.
Als je toch al uit elkaar aan het groeien was, waarom zou je het dan nog proberen?
Dit is toch alleen maar een bevestiging?

En je mag van een volwassen man toch wel verwachten dat hij hoofdzaken van bijzaken kan scheiden?
Als hij jou niet als hoofdzaak ziet, is het toch over?
Hij was verliefd en liefde maakt blind, dat vind ik toch wel heel creatief gevonden.
Hij was er toch zelf bij??
Dat hij nu slachtoffer speelt, doet daar niets aan af.

donderdag 27 maart 2003 @ 16:35:29 #11
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_9413288
idd, ik zou echt alle contacten met hun verbreken...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:35:55 #12
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_9413300
HM HEBBE JULIe kindere
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_9413304
Die "dumpen die gast" reacties zijn zo dom...
Beseffen jullie niet dat ilsje een getrouwde vrouw is die 16 jaar huwelijk niet wil weggooien? In jullie puber relaties is het misschien de traditie om een overspelige zonder meer te dumpen.

nofi en ik ben zelf nog maar 15

en met puberrelaties bedoel ik een relatie waarin je niet zo gehecht bent aan de ander dan na 16 jaar huwelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 27-03-2003 16:37]

donderdag 27 maart 2003 @ 16:36:11 #14
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_9413309
sory hebbe julie kindere
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:37:08 #15
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9413331
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:36 schreef Olivis het volgende:
Beseffen jullie niet dat ilsje een getrouwde vrouw is die 16 jaar huwelijk niet wil weggooien? In jullie puber relaties is het misschien de traditie om een overspelige zonder meer te dumpen.

Ik wou net hetzelfde posten.
pi_9413374
quote:

en met puberrelaties bedoel ik een relatie waarin je niet zo gehecht bent aan de ander dan na 16 jaar huwelijk

al was ik 80 jaar getrouwd zou ik dat nog doen.
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:39:12 #17
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9413387
Wat heb je aan zo'n ***** ??? Hij zou zelfs ook nog voor haar kiezen en jij laat hem terugkomen, omdat hij niet bij je 'beste vriendin' terecht kan.
En je beste vriendin is gewoon een trut. Zoiets doe je niet als vrienden en al helemaal niet als je beste vrienden bent. Ik raad je toch aan om ze beide uit je leven te werken en iemand anders te zoeken, want hij verdient gewoon geen extra kans en dat je kinderen hebt, sja, die gaan dan met jou mee, want hij heeft geen recht op z'n kinderen, als hij de moeder van z'n eigen kinderen zo bedriegt.

-edit-

Sorry, ik ging er zomaar vanuit dat jullie kinderen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door dJ-Zcore op 27-03-2003 16:41]

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9413396
Frollo en Olivis wat een verstand !!

wouw ... dus as jullie partner je zou belazeren (ook na 16 jaar) zou je dat goed vinden ... zo van : nou liefie as je belooft dat je het niet meer zal doen gaan we het nog eens proberen ....

Hardcore is my life, is my style!
pi_9413414
quote:

Dus als je bij elkaar bent voor 16 jaar en het werkt niet meer, dan ga je toch maar bij hem blijven omdat je hem zo lang kent.
Ookal heeft ie diepe krassen op je ziel gezet.
Wordt je dan ooit nog gelukkig??
Ooit nog verliefd??
Denk dat je alleen maar ongelukkig je jaren blijft slijten totdat je doodgaat. Ze hebben het leuk gehad 16 jaar.
Maar nu is het over.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  donderdag 27 maart 2003 @ 16:42:01 #20
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_9413421
quote:

perfecte reactie, meteen dumpen is niet zo makkelijk als je met je gevoel worstelt het is allemaal heel tegenstrijdig en daar moet je eerst een goede baan in vinden voordat je je keuze maakt om te gaan of te blijven....

[Dit bericht is gewijzigd door Caballero op 27-03-2003 16:55]

"Get Rich Or Die Tryin"
pi_9413423
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:38 schreef no3big het volgende:

[..]

al was ik 80 jaar getrouwd zou ik dat nog doen.

Denk dat je dat pas kan beoordelen als je zelf in de situatie zit....
pi_9413448
quote:
Dom vind ik ze niet, misschien alleen wat ongenuanceerd.
Kijk, de tijd dat je een leven lang bij elkaar bleef (hoe-dan-ook) is voorbij.
16 jaar is misschien lang, maar als je zonder toekomst samen blijft is toch echt tijd om afscheid van elkaar te nemen.
Als 1 partij vreemd gaat, is het aan de ander om bij zichzelf te rade te gaan of het nog zin heeft en of er (ooit) weer vertrouwen komt.
pi_9413461
quote:

Blijkbaar is hij niet zo gehecht aan haar als zij aan hem na 16 jaar huwelijk. Tenslotte is hij vreemd gegaan. Als je van elkaar houd ga je niet vreemd.
Voor vreemdgaan is absoluut geen excuus. Als je echt van elkaar houd ga je niet vreemd.
Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_9413468
Nee, we hebben geen kinderen.En idd het woord dumpen is snel gezegt maar niet zomaar 123 gedaan.ik hou nog veel van hem hoor en hij laat nu zijn liefde ook weer aan mij zien maar dat gevoel van dat ik bedrogen ben is niet zomaar weg en daarbij is hij in al die jaren altijd eerlijk tegen mij geweest.Hij is volgens haar gewoon een speledingetje voor haar geweest en is er met z'n grote voeten in getrapt. Dat heeft ze me zelf vertelt.Mijn haat bij haar ligt nu ook heel hoog om zomaar ff te steuken in ons huwelijk.Ze wist dat we problemen hadden onderling en dat we van plan waren om eraan te gaan werken,maar zij heeft het nog een graatje erger gemaakt ...wijf
pi_9413486
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:41 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Dus als je bij elkaar bent voor 16 jaar en het werkt niet meer, dan ga je toch maar bij hem blijven omdat je hem zo lang kent.
Ookal heeft ie diepe krassen op je ziel gezet.
Wordt je dan ooit nog gelukkig??
Ooit nog verliefd??
Denk dat je alleen maar ongelukkig je jaren blijft slijten totdat je doodgaat. Ze hebben het leuk gehad 16 jaar.
Maar nu is het over.

Ze zei dat ze uit elkaar groeiden. Niet dat ze haar ongelukkig voelde bij hem. Misschien op dit moment, maar dat kan toch gerepareerd worden? Je moet kunnen vergeven... ik zie niet in waarom je iemand aan de deur zou zetten als je hem nog graag ziet. En hij zal nog wel van haar houden, ongetwijfeld. Zonder aan relaties te bouwen en werken pas je bij niemand samen. Nu moet er gewoon wat gerepareerd worden. Alles slijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 27-03-2003 16:52]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')