abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:35:59 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9410575
Mijn vriendin heeft echt een heel erg vreemd probleem. Stel dat ze Bacardi drinkt (het maakt niet uit in welke vorm) dan krijgt ze snel daarna plotseling pijn in haar benen en dat trekt zo door omhoog naar haar armen e.d.

Dit heeft ze alleen met Bacardi (i.c.m. Cola of gewoon Breezers), met andere drankjes geen problemen. Zijn er meer mensen die er last van hebben of weten waar dit veroorzaakt door word?

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:37:02 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_9410590
"gewoon Breezers"

Zo ver zijn we dus al gekomen...

donderdag 27 maart 2003 @ 14:37:36 #3
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9410600
hoeveel drinkt ze van die bende?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:39:27 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9410625
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:37 schreef fotoloog het volgende:
hoeveel drinkt ze van die bende?
Het maakt niet uit hoeveel ze binnen krijgt. Al is het maar één Baco dan heeft ze het ook al. Het maakt ook geen verschil uit tussen normale BACO of een BALECO (Bacardi Lemon Cola)... Maar meestal drinkt ze maar iets van 2 glazen gemixt op standaard sterkte..
pi_9410628
kzie het probleem niet als ze van bacardi pijn krijgt drinkt ze toch gewoon een van de andere 10000000 drankjes
  FOK!fotograaf donderdag 27 maart 2003 @ 14:40:05 #6
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_9410634
De eerste allergische reacties beginnen al te komen, nu de rest van die BrEeZaHgIrLs nog !
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:40:06 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9410635
Heeft ze dat probleem ook met andere soorten en/of merken rum?
pi_9410637
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:35 schreef WaSTeiL het volgende:
Mijn vriendin heeft echt een heel erg vreemd probleem. Stel dat ze Bacardi drinkt (het maakt niet uit in welke vorm) dan krijgt ze snel daarna plotseling pijn in haar benen en dat trekt zo door omhoog naar haar armen e.d.

Dit heeft ze alleen met Bacardi (i.c.m. Cola of gewoon Breezers), met andere drankjes geen problemen. Zijn er meer mensen die er last van hebben of weten waar dit veroorzaakt door word?

Ik heb zoiets met martini.. als dat ergens doorheen zit of als ik het puur drink ben ik minstens 4 dagen ziek, evenwicht kwijt en spuugmisselijk.
Misschien zit er een bepaalde stof in waar ze niet tegen kan?
Fok!bejaarde
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:40:16 #9
30307 Disher
Sors Salutis
pi_9410639
Ik wou dat alle meiden een breezer allergie hadden.
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:41:17 #10
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_9410652
nou zuip dat spul dan niet maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_9410659
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:39 schreef no3big het volgende:
kzie het probleem niet als ze van bacardi pijn krijgt drinkt ze toch gewoon een van de andere 10000000 drankjes
idd no big deal
is toch smerig spul, en als je het ECHT graag wilt drinken laat je onderzoeken door de dokter waardoor dit komt, misschien is ze gewoon allergisch voor 1 van de bestanddelen.
pi_9410668
Ik word al misselijk van 1 slok passoa, maar dat zit meer tussen de oren denk ik
pi_9410669
rietje doorgeslikt?
"Signature?? I don't need no stinking signature!!"
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:44:37 #14
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9410709
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:40 schreef Vork het volgende:
Heeft ze dat probleem ook met andere soorten en/of merken rum?
Dat weten we eigenlijk niet, omdat in de meeste situatie er alleen Bacardi beschikbaar is als er rum aanwezig is... Moet ik dus helaas een antwoord op schuldig blijven...

En nee mijn vriendin is geen Breezerchick (ga het niet eens typen op de breezer methode, omdat ik het dat niet eens waard vind). In dit geval wil ik alleen het probleem even aanwijzen met de verschillende drankjes die Bacardi maakt.

pi_9410734
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:44 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Dat weten we eigenlijk niet, omdat in de meeste situatie er alleen Bacardi beschikbaar is als er rum aanwezig is... Moet ik dus helaas een antwoord op schuldig blijven...

En nee mijn vriendin is geen Breezerchick (ga het niet eens typen op de breezer methode, omdat ik het dat niet eens waard vind). In dit geval wil ik alleen het probleem even aanwijzen met de verschillende drankjes die Bacardi maakt.

wat een bullshit, als iemand allergisch is voor Melk is dat de schuld van Campina

Flikker toch op

donderdag 27 maart 2003 @ 14:46:18 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9410735
quote:

Het kan een rum-allergie zijn, het kan ook zijn dat de samenstelling van bacardi gewoon niet goed valt. De makkelijkste oplossing is gewoon om die zooi niet te drinken denk ik.

En anders eens een allergietest laten doen als je het zeker wilt weten.

pi_9410751
quote:

[..]

Je zou haast denken dat ze er een of ander giftig stofje aan toevoegen om het verslavend te maken, ala nicotine ofzo, en kan je vriendin daar niet tegen ofzo
pi_9410772
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:46 schreef Vork het volgende:
En anders eens een allergietest laten doen als je het zeker wilt weten.
Zo makkelijk gaat dat niet volgens mij, volgens mij zijn er (nog) geen testjes die al je allergieen opleveren...
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:51:25 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9410821
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:48 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Zo makkelijk gaat dat niet volgens mij, volgens mij zijn er (nog) geen testjes die al je allergieen opleveren...
Er zijn een hele hoop allergiëen al wel te achterhalen en overgevoelige reacties van het lichaan op een bepaalde stif zijn wel te meten. Hoe zoiets in z'n werk gaat weet ik ook niet, want ik ben geen dokter.

Grote kans trouwens dat de reactie gewoon tussen de oren zit.

pi_9410839
Doe het is eens 'stiekem' ergens doorheen. Kijken of het niet psychisch is. Of andersom; zeggen dat ergens Bacardi in zit zonder dat het erin zit.
pi_9410843
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:35 schreef WaSTeiL het volgende:

Same here, al heb ik dan wel vooral elders last. Ik krijg overal pijn, maar eigenlijk vooral in de rug, schouders en armen. En ja, pijn... het is eigenlijk zoiets als spierpijn. Het lijkt alsof de boel op slot komt te zitten. Een gevoel alsof je spieren worden vastgezet en verzwaard.
pi_9410924
Geen problemen mee.

De baco'tje lopen lekker binnen hier. Geen pijntje te bekennen.
eeeeeeeeeeeeeeeh .....Nou ja, todat het mannetje met de hamer komt dan

________
Blaat
pi_9410973
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:52 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Same here, al heb ik dan wel vooral elders last. Ik krijg overal pijn, maar eigenlijk vooral in de rug, schouders en armen. En ja, pijn... het is eigenlijk zoiets als spierpijn. Het lijkt alsof de boel op slot komt te zitten. Een gevoel alsof je spieren worden vastgezet en verzwaard.

ja dat gevoel ken ik een beetje. MIjn benen voelen zwaar, maar dat is alleen bij de 1e (en soms de 2e). Komt dat niet omdat je lichaam even een 'alcoholboost' krijgt na bijv. een lange tijd niet gedronken te hebben ?
________
Blaat
  donderdag 27 maart 2003 @ 14:59:54 #24
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_9410975
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:52 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Zom oschrijft mijn vriendin het ook.. als een soort spierpijn...
pi_9411232
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:59 schreef hollandse_drop het volgende:

[..]

ja dat gevoel ken ik een beetje. MIjn benen voelen zwaar, maar dat is alleen bij de 1e (en soms de 2e). Komt dat niet omdat je lichaam even een 'alcoholboost' krijgt na bijv. een lange tijd niet gedronken te hebben ?

Geen idee of zoiets bestaat, ik heb er verder nooit last van. Ik drink bier (meestal van hoge gisting), wijn en whiskey en soms met flinke tussenpozen.
Ik heb alleen last van Bacardi, Smirnoff Ice en tonic.
Van Smirnoff Ice krijg ik koppijn, een beetje de Bacardi probs en keelpijn. Van tonic krijg ik keelpijn en na een paar glazen ben ik goed ziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')