Ik heb ook een witte broek waar een klein streepje zwarte markeerstift op terecht is gekomen. Mijn dank is groot als iemand mij hierbij kan helpen.
Ik kan zelf wel e.a proberen maar dan heb ik kans dat ik het alleen maar erger maak.
F1908
Voorkomen is iig altijd beter dan genezen
quote:Hey mike! werkt die meuk nu echt? want ik vind die lui die dat aanprijzen nu eenmaal niet geloof waardig meer
Op donderdag 27 maart 2003 13:37 schreef Peewee het volgende:
Quick and Brite,..
SPOTS 0N CLOTHES: Wet your fabric and apply QB paste full strength to the stain. Fold material, trapping cleaner and stain between layers of material, then rub briskly until stain loosens. Put fabric into washer or wipe off with damp terry cloth. For really tough pre-washed stains, mix 3/4 cup QB liquid to 1 gallon hot water and soak over night. When stain has loosened, put material into your washer. WITH ALL FABRICS, CHECK FOR COLOR-FAST FIRST AND FOLLOW MANUFACTURER'S SPECIFICATIONS
http://www.quicknbrite.com/
Markeerstift: Probeer alcohol, anders toch maar een nieuwe broek kopen, of een stoer gat/scheur rond de vlek knippen!
Suc6!
quote:Ossegalzeep
Op donderdag 27 maart 2003 13:40 schreef Natemy het volgende:
Smeer: Insmeren met ossengalzeep (supermarkt) en wassen.Markeerstift: Probeer alcohol, anders toch maar een nieuwe broek kopen, of een stoer gat/scheur rond de vlek knippen!
Suc6!
quote:me schoonmoeder zweert bij die troep..het schijnt behalve allejezus duur te zijn ook nog te werken
Op donderdag 27 maart 2003 13:39 schreef F1908 het volgende:[..]
Hey mike! werkt die meuk nu echt? want ik vind die lui die dat aanprijzen nu eenmaal niet geloof waardig meer
-edit- vanish heet die rotzooi geloof ik die ze gebruikt
quote:vanish is hetzelfde maar dan voor in de wasmesjien..en die haal je in de supermarkt
Op donderdag 27 maart 2003 13:43 schreef F1908 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nog toeWaar haal ik dat quick n brite?
quote:blokker had ze (dacht ik) maar ze hebben nu ook vanish (een fake-quick n brite)
Op donderdag 27 maart 2003 13:43 schreef F1908 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nog toeWaar haal ik dat quick n brite?
quote:C1000 en Jan Linders hebben het ook zover ik weet.
Op donderdag 27 maart 2003 13:46 schreef rei het volgende:[..]
blokker had ze (dacht ik) maar ze hebben nu ook vanish (een fake-quick n brite)
k heb t ook al eens gedaan met een shirtje (katoen) daar zat zwarte benzinestift in.. is nu zo goed als verdwenen (als je heeeel goed kijkt zie je het nog een beetje..)
oh ja.. alleen op witte stof doen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |