abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9406903
Dan vrouwen uit de hoofdstad?

Ja, ja hier weer een leuk topic. Ik ben van mening dat de vrouwen uit de provincie namelijk veel spannende zijn en meer 'in' zijn voor leuke sexy dingen dan vrouwen uit steden -die toch wel alles hebben meegemaakt en zijn opgevoed in de stad en het leven -keiharde leven- in de stad. Ahhh, snap je het nog?

wat is dit?
pi_9406960
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:25 schreef amsterdamman het volgende:
en zijn opgevoed in de stad en het leven -keiharde leven- in de stad.
Grappemaker, keiharde leven in de stad....
Mietjes zijn het die op het platte land direct om hun moeder zouden gaan roepen.
pi_9407015
ik wist niet dat er in nederland maar 1 stad was en dat de rest "de provincie" is
pi_9407072
Welke provincie bedoel je ???
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:37:08 #5
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9407104
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:35 schreef von_manstein het volgende:
Welke provincie bedoel je ???
Zuid Holland natuurlijk

opgewondenheid ligt aan de persoon zelf, niet aan de regio

[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 27-03-2003 11:38]

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:37:27 #6
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_9407111
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:32 schreef no3big het volgende:
ik wist niet dat er in nederland maar 1 stad was en dat de rest "de provincie" is
Leren ze je dat niet in de provincie?
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_9407120
Ik wordt zo onderhand een beetje iebel van die Amsterdamman-topics. Of het is een leuke poging om je te kunnen evenaren met users/kloons like BHFH en Kikkerlikker, of je bent gewoon een flauwe newbie. MAAR ASJEBLIEFT, CUT THE CRAP!!!
pi_9407132
quote:
LOL
ja wat een eigendunk he
(limbo uit DE provincie van het land)
________
Blaat
pi_9407145
quote:
Ach voor de mannetjes die nog nooit meer gezien hebben dan snelweg, de camping in Salou en Amsterdam valt dit niet onder algemene kennis..
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:40:01 #10
23058 Muurbloempje
pi_9407173
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:37 schreef blieblie het volgende:
Ik wordt zo onderhand een beetje iebel van die Amsterdamman-topics. Of het is een leuke poging om je te kunnen evenaren met users/kloons like BHFH en Kikkerlikker, of je bent gewoon een flauwe newbie. MAAR ASJEBLIEFT, CUT THE CRAP!!!

Ja Ik ben een vrouw met niet hele grote borsten, ook niet klein, die ook snel opgewonden raakt ook al kom ik uit de grote stad.... 2 topic antwoorden in 1

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9407255
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:25 schreef amsterdamman het volgende:
Dan vrouwen uit de hoofdstad?

Ja, ja hier weer een leuk topic. Ik ben van mening dat de vrouwen uit de provincie namelijk veel spannende zijn en meer 'in' zijn voor leuke sexy dingen dan vrouwen uit steden -die toch wel alles hebben meegemaakt en zijn opgevoed in de stad en het leven -keiharde leven- in de stad. Ahhh, snap je het nog?

Leuk land dat Amsterdam, voor vakanties en zo, maar ik zou er niet willen wonen. De mensen van die cultuur hebben toch wel rare opvattingen.
pi_9407333
quote:
Wat is iebel? Maar goed: blijkbaar worden mijn vragen niet in dankbaarheid afgenomen. Dus ik zal mij gaan inhouden. Ik vraag omdat ik vaak 's avonds nog in de kroeg zit en dan discussies over deze onderwerpen krijg. Dus ik denk: kom, ik deel het met andere.

toch even een vraagje: als jij je zo irriteerd aan mijn topics, waarom reageer je dan? Ik bedoel: je hoef niet te reageren, je kan het ook negeren. Maar hierbij: ik zal tot juni geen nieuwe topics starten.
Zo iedereen blij.

wat is dit?
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:49:23 #13
23058 Muurbloempje
pi_9407372
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:46 schreef amsterdamman het volgende:

[..]

Wat is iebel? Maar goed: blijkbaar worden mijn vragen niet in dankbaarheid afgenomen. Dus ik zal mij gaan inhouden. Ik vraag omdat ik vaak 's avonds nog in de kroeg zit en dan discussies over deze onderwerpen krijg. Dus ik denk: kom, ik deel het met andere.

toch even een vraagje: als jij je zo irriteerd aan mijn topics, waarom reageer je dan? Ik bedoel: je hoef niet te reageren, je kan het ook negeren. Maar hierbij: ik zal tot juni geen nieuwe topics starten.
Zo iedereen blij.

Trek je niet zoveel aan van anderen hier op Fok, het is maar FOK! ... plaats gewoon wat je wilt maar je kan gewoon kritiek verwachten.... ik ben het niet met je eens, maar dat hoeft toch ook niet...
pi_9407378
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:46 schreef amsterdamman het volgende:

[..]

Zo iedereen blij.

1. ik vin je vragen best als maar 1 kant of wal raken. En niet zo zinloos cyberspace aant vervuilen zijn. Daarnaast kunnen ze makkelijk in 1 topic en niet in 20.
2. omdat ik elke keer weer een titel zie in mijn activelist waarvan ik denk met erachter jouw nick. Daarnaast kan ik natuurlijk wel het hele forum deruit gaan filteren, maar das ook weer zoiets.

En klik es voor de fun op je naam boven je icoon, en kijk es naar de ongelooflijke rotzooi die je neergooit.
Zijn gewoon allemaal vragen waar je zelf ook wel bij kan verzinnen waar het thuishoort.

[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 27-03-2003 11:50]

pi_9407395
quote:
agree
pi_9407457
quote:
Dat denken ook alleen Amsterdammers
Some people are chicken, other people eat chicken
  donderdag 27 maart 2003 @ 11:58:45 #17
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9407564
Wat een gezeur over wie van waar meer sexie is

Maakt het nou uit! Ik val niet op grieten uit NL. Jij hebt blijkbaar ook een voorkeur ... gefeliciteerd

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:03:20 #18
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9407661
Aangezien ik uit de " provincie" kom zou ik je vraag eigenlijk wel bevestigend moeten beantwoorden hè...

Maar waarom zouden vrouwen van de provincie zo anders zijn dan vrouwen uit "dé" stad? We lopen hier niet meer op klompen achter paard met kar aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Powder op 27-03-2003 12:06]

WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
pi_9407694
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:49 schreef blieblie het volgende:

[..]

1. ik vin je vragen best als maar 1 kant of wal raken. En niet zo zinloos cyberspace aant vervuilen zijn. Daarnaast kunnen ze makkelijk in 1 topic en niet in 20.
2. omdat ik elke keer weer een titel zie in mijn activelist waarvan ik denk met erachter jouw nick. Daarnaast kan ik natuurlijk wel het hele forum deruit gaan filteren, maar das ook weer zoiets.

En klik es voor de fun op je naam boven je icoon, en kijk es naar de ongelooflijke rotzooi die je neergooit.
Zijn gewoon allemaal vragen waar je zelf ook wel bij kan verzinnen waar het thuishoort.

'

Tja, jij heb zelf de muis in de hand, en je kan zelf keuzes maken. Dus: jammer voor je, joh!
En dat jij het rotzooi vind, tja, dat mag jij vinden.
Nwa, dat vind jij, nogmaals: dat is jou goed recht.

MAAR GA NIET VOOR MIJ BEPALEN WAT IK WIL VRAGEN! EN OF DEZE VRAGEN WEL OF NIET ZINVOL ZIJN.:(

dus ga ik gewoon lekker door met vragen stellen.

wat is dit?
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:12:35 #20
23058 Muurbloempje
pi_9407830
Het is alleen zo dat topics van jou erg generaliserend overkomen....vrouwen met grote borsten geiler, vrouwen uit provincie opgewonder dan...

Dat ligt toch puur aan de vrouw zelf? En wie weet dat nou beter dan een vrouw zelf? En zeker over het item borsten...

Ik kan snel opgewonden raken maar dat kan ook weer aan de partner liggen die ik heb, ik heb namelijk een partner

pi_9407958
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:12 schreef Muurbloempje het volgende:
Het is alleen zo dat topics van jou erg generaliserend overkomen....vrouwen met grote borsten geiler, vrouwen uit provincie opgewonder dan...

Dat ligt toch puur aan de vrouw zelf? En wie weet dat nou beter dan een vrouw zelf? En zeker over het item borsten...

Ik kan snel opgewonden raken maar dat kan ook weer aan de partner liggen die ik heb, ik heb namelijk een partner

Het is absoluut niet mijn bedeoling geweest om iets te gaan generaliseren. Het zijn gewoon vragen die ik zelf stel. de topic over grotere borsten meen ik wel echt. Het zijn echt vragen die een kern van waarheid bevatten. natuurlijk ligt het aan de vrouw ook zelf. Maar door middel van deze vragen, hoop ik soms een duidelijk beeld te krijgen over bepaalde vragen en meningen.
wat is dit?
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:33:39 #22
23058 Muurbloempje
pi_9408200
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:19 schreef amsterdamman het volgende:

[..]

Het is absoluut niet mijn bedeoling geweest om iets te gaan generaliseren. Het zijn gewoon vragen die ik zelf stel. de topic over grotere borsten meen ik wel echt. Het zijn echt vragen die een kern van waarheid bevatten. natuurlijk ligt het aan de vrouw ook zelf. Maar door middel van deze vragen, hoop ik soms een duidelijk beeld te krijgen over bepaalde vragen en meningen.

Neem je ook niks kwalijk hoor, maar omdat ik uit eigen ervaring spreek en zelf een vrouw ben kan ik zeggen dat ik het er niet mee eens ben... maar dan heb ik het puur over mezelf...

Maar oke, tuurlijk mag en moet je topics openen als jij dat wilt maar denk eraan dat dit FOK is en dat je tegenreacties kan verwachten of nog erger soms... en dan is het aan jou om te kijken wat je er wel/niet mee doet!

vanuit een zonnig Zuid Holland

pi_9408302
voor peroonselijke commentaar kan je me altijd mailen op: iedereen trouwens:

eizo@538mail.nl

wat is dit?
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:53:15 #24
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_9408571
God, weer een typisch geval van een westerling...

Kan je vertellen dat we in het oosten niet op klompen in de discotheken staan, niet alle gozers 48 kratten bier opzuipen, de meisjes geen gevarendriehoek bij dr kutjes hebben, en dat de meisjes waar ik het bed mee heb gedeeld zeker wel wisten hoe ze me moesten berijden

Conclusie, onzin...

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:08:46 #25
23058 Muurbloempje
pi_9408901
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:53 schreef Trancemaster het volgende:
God, weer een typisch geval van een westerling...
Hé, zit jij ook al te generaliseren? Alsof alle westerlingen zo zijn... Jij mag dat ook niet doen hoor

Ik als westerse weet heus wel dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt, mijn moeder is een geboren enschedese dusse...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')