Ja, ja hier weer een leuk topic. Ik ben van mening dat de vrouwen uit de provincie namelijk veel spannende zijn en meer 'in' zijn voor leuke sexy dingen dan vrouwen uit steden -die toch wel alles hebben meegemaakt en zijn opgevoed in de stad en het leven -keiharde leven- in de stad. Ahhh, snap je het nog?
quote:Grappemaker, keiharde leven in de stad....
Op donderdag 27 maart 2003 11:25 schreef amsterdamman het volgende:
en zijn opgevoed in de stad en het leven -keiharde leven- in de stad.
quote:Zuid Holland natuurlijk
Op donderdag 27 maart 2003 11:35 schreef von_manstein het volgende:
Welke provincie bedoel je ???
opgewondenheid ligt aan de persoon zelf, niet aan de regio
[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 27-03-2003 11:38]
quote:Leren ze je dat niet in de provincie?
Op donderdag 27 maart 2003 11:32 schreef no3big het volgende:
ik wist niet dat er in nederland maar 1 stad was en dat de rest "de provincie" is
quote:LOL
ik wist niet dat er in nederland maar 1 stad was en dat de rest "de provincie" is
quote:Ach voor de mannetjes die nog nooit meer gezien hebben dan snelweg, de camping in Salou en Amsterdam valt dit niet onder algemene kennis..
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:37 schreef blieblie het volgende:
Ik wordt zo onderhand een beetje iebel van die Amsterdamman-topics. Of het is een leuke poging om je te kunnen evenaren met users/kloons like BHFH en Kikkerlikker, of je bent gewoon een flauwe newbie. MAAR ASJEBLIEFT, CUT THE CRAP!!!
Ja Ik ben een vrouw met niet hele grote borsten, ook niet klein, die ook snel opgewonden raakt ook al kom ik uit de grote stad....
2 topic antwoorden in 1
quote:Leuk land dat Amsterdam, voor vakanties en zo, maar ik zou er niet willen wonen. De mensen van die cultuur hebben toch wel rare opvattingen.
Op donderdag 27 maart 2003 11:25 schreef amsterdamman het volgende:
Dan vrouwen uit de hoofdstad?Ja, ja hier weer een leuk topic. Ik ben van mening dat de vrouwen uit de provincie namelijk veel spannende zijn en meer 'in' zijn voor leuke sexy dingen dan vrouwen uit steden -die toch wel alles hebben meegemaakt en zijn opgevoed in de stad en het leven -keiharde leven- in de stad. Ahhh, snap je het nog?
quote:Wat is iebel? Maar goed: blijkbaar worden mijn vragen niet in dankbaarheid afgenomen. Dus ik zal mij gaan inhouden. Ik vraag omdat ik vaak 's avonds nog in de kroeg zit en dan discussies over deze onderwerpen krijg. Dus ik denk: kom, ik deel het met andere.
Ik wordt zo onderhand een beetje iebel van die Amsterdamman-topics. Of het is een leuke poging om je te kunnen evenaren met users/kloons like BHFH en Kikkerlikker, of je bent gewoon een flauwe newbie. MAAR ASJEBLIEFT, CUT THE CRAP!!!
toch even een vraagje: als jij je zo irriteerd aan mijn topics, waarom reageer je dan? Ik bedoel: je hoef niet te reageren, je kan het ook negeren. Maar hierbij: ik zal tot juni geen nieuwe topics starten.
Zo iedereen blij.
quote:Trek je niet zoveel aan van anderen hier op Fok, het is maar FOK!
Op donderdag 27 maart 2003 11:46 schreef amsterdamman het volgende:[..]
Wat is iebel? Maar goed: blijkbaar worden mijn vragen niet in dankbaarheid afgenomen. Dus ik zal mij gaan inhouden. Ik vraag omdat ik vaak 's avonds nog in de kroeg zit en dan discussies over deze onderwerpen krijg. Dus ik denk: kom, ik deel het met andere.
toch even een vraagje: als jij je zo irriteerd aan mijn topics, waarom reageer je dan? Ik bedoel: je hoef niet te reageren, je kan het ook negeren. Maar hierbij: ik zal tot juni geen nieuwe topics starten.
Zo iedereen blij.
quote:1. ik vin je vragen best als maar 1 kant of wal raken. En niet zo zinloos cyberspace aant vervuilen zijn. Daarnaast kunnen ze makkelijk in 1 topic en niet in 20.
Op donderdag 27 maart 2003 11:46 schreef amsterdamman het volgende:[..]
Wat is iebel? Maar goed: blijkbaar worden mijn vragen niet in dankbaarheid afgenomen. Dus ik zal mij gaan inhouden. Ik vraag omdat ik vaak 's avonds nog in de kroeg zit en dan discussies over deze onderwerpen krijg. Dus ik denk: kom, ik deel het met andere.
Zo iedereen blij.
En klik es voor de fun op je naam boven je icoon, en kijk es naar de ongelooflijke rotzooi die je neergooit.
Zijn gewoon allemaal vragen waar je zelf ook wel bij kan verzinnen waar het thuishoort.
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 27-03-2003 11:50]
quote:agree
quote:Dat denken ook alleen Amsterdammers
Maakt het nou uit! Ik val niet op grieten uit NL. Jij hebt blijkbaar ook een voorkeur ... gefeliciteerd
Maar waarom zouden vrouwen van de provincie zo anders zijn dan vrouwen uit "dé" stad? We lopen hier niet meer op klompen achter paard met kar aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Powder op 27-03-2003 12:06]
quote:'
Op donderdag 27 maart 2003 11:49 schreef blieblie het volgende:[..]
1. ik vin je vragen best als maar 1 kant of wal raken. En niet zo zinloos cyberspace aant vervuilen zijn. Daarnaast kunnen ze makkelijk in 1 topic en niet in 20.
2. omdat ik elke keer weer een titel zie in mijn activelist waarvan ik denkmet erachter jouw nick. Daarnaast kan ik natuurlijk wel het hele forum deruit gaan filteren, maar das ook weer zoiets.
En klik es voor de fun op je naam boven je icoon, en kijk es naar de ongelooflijke rotzooi die je neergooit.
Zijn gewoon allemaal vragen waar je zelf ook wel bij kan verzinnen waar het thuishoort.
Tja, jij heb zelf de muis in de hand, en je kan zelf keuzes maken. Dus: jammer voor je, joh!
En dat jij het rotzooi vind, tja, dat mag jij vinden.
Nwa, dat vind jij, nogmaals: dat is jou goed recht.
MAAR GA NIET VOOR MIJ BEPALEN WAT IK WIL VRAGEN! EN OF DEZE VRAGEN WEL OF NIET ZINVOL ZIJN.:(
dus ga ik gewoon lekker door met vragen stellen.
Dat ligt toch puur aan de vrouw zelf? En wie weet dat nou beter dan een vrouw zelf? En zeker over het item borsten...
Ik kan snel opgewonden raken maar dat kan ook weer aan de partner liggen die ik heb, ik heb namelijk een partner
quote:Het is absoluut niet mijn bedeoling geweest om iets te gaan generaliseren. Het zijn gewoon vragen die ik zelf stel. de topic over grotere borsten meen ik wel echt. Het zijn echt vragen die een kern van waarheid bevatten. natuurlijk ligt het aan de vrouw ook zelf. Maar door middel van deze vragen, hoop ik soms een duidelijk beeld te krijgen over bepaalde vragen en meningen.
Op donderdag 27 maart 2003 12:12 schreef Muurbloempje het volgende:
Het is alleen zo dat topics van jou erg generaliserend overkomen....vrouwen met grote borsten geiler, vrouwen uit provincie opgewonder dan...Dat ligt toch puur aan de vrouw zelf? En wie weet dat nou beter dan een vrouw zelf? En zeker over het item borsten...
Ik kan snel opgewonden raken maar dat kan ook weer aan de partner liggen die ik heb, ik heb namelijk een
partner
![]()
quote:Neem je ook niks kwalijk hoor, maar omdat ik uit eigen ervaring spreek en zelf een vrouw ben kan ik zeggen dat ik het er niet mee eens ben... maar dan heb ik het puur over mezelf...
Op donderdag 27 maart 2003 12:19 schreef amsterdamman het volgende:[..]
Het is absoluut niet mijn bedeoling geweest om iets te gaan generaliseren. Het zijn gewoon vragen die ik zelf stel. de topic over grotere borsten meen ik wel echt. Het zijn echt vragen die een kern van waarheid bevatten. natuurlijk ligt het aan de vrouw ook zelf. Maar door middel van deze vragen, hoop ik soms een duidelijk beeld te krijgen over bepaalde vragen en meningen.
Maar oke, tuurlijk mag en moet je topics openen als jij dat wilt maar denk eraan dat dit FOK is en dat je tegenreacties kan verwachten of nog erger soms... en dan is het aan jou om te kijken wat je er wel/niet mee doet!
vanuit een zonnig Zuid Holland
eizo@538mail.nl
Kan je vertellen dat we in het oosten niet op klompen in de discotheken staan, niet alle gozers 48 kratten bier opzuipen, de meisjes geen gevarendriehoek bij dr kutjes hebben, en dat de meisjes waar ik het bed mee heb gedeeld zeker wel wisten hoe ze me moesten berijden
Conclusie, onzin...
quote:Hé, zit jij ook al te generaliseren?
Op donderdag 27 maart 2003 12:53 schreef Trancemaster het volgende:
God, weer een typisch geval van een westerling...
Ik als westerse weet heus wel dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt, mijn moeder is een geboren enschedese dusse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |