abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9439023
quote:
SCH: Afschuwelijke foto trouwens van Simon Fortuyn met zijn vrouw 'die voor de gelegenheid heel bewust een bontjas draagt'. Ik heb een hekel aan kotssmileys maar voor deze heks maak ik een uitzondering
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:51 schreef SCH het volgende:
Ja, vertel dat de vrouw van Simon Fortuyn maar. Weerzinwekkende vertoning zeg.
Is dit jennen, SCH? Is dit humoristisch bedoeld? Of meen je dit echt? Ik kan het niet goed plaatsen. Ben je bereid dit toe te lichten?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:10:50 #252
24099 Tia_Tijger
Demonisator :)
pi_9439189
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:11 schreef Kozzmic het volgende:

Van de Ziedende Bintjes, naar Droevendaal, naar Jack Boogers, naar GroenLinks, naar Den Uyl. Allemaal schuldig aan de moord op Fortuyn.

Ik kwam eind jaren 80 ook wel eens in Droevendaal omdat een broer van een vriend er woonde. In de jaren 90 ben ik verschillende malen in Wageningen geweest omdat vrienden van mij er studeerden en woonden. Ik kwam ook wel eens in De Wilde Wereld. Een goede vriend van mij heeft samengewerkt met Volkert.

Aha, dan ben jij dus ook zo'n radicaal die bezig is terroristische acties te beramen!

Als je tenminste volgens figuren als Siebelt redeneerd

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 21:45:35 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_9439913
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, vertel dat de vrouw van Simon Fortuyn maar. Weerzinwekkende vertoning zeg.

Wie zegt dat het bewust gedaan werd??

Je hebt weer last van waanideeën.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 22:24:26 #254
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_9440922
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:29 schreef Nuoro het volgende:

[..]

Levenslang krijgt 'ie sowieso niet. En mocht dat wel het geval zijn, dan wordt dat vonnis in hoger beroep alsnog nietig verklaart.

Justitie zit sowieso in een lastig parket, want immers, leggen ze hem een straf op die 'te laag' uitvalt in de ogen van de op wraak beluste Fortuyn aanhangers, dan breekt gegarandeerd de pleuris uit, geven ze hem echter wel levenslang -om diezelfde aanhangers 'gedeisd' te houden-, dan verkrachten ze in feite het Nederlands rechtsysteem, want deze moord mag dan wel een politieke 'lading' hebben, in strikte zin kun je hier absoluut niet spreken van een 'politieke moord'. In principe is er namelijk geen enkel verschil tussen deze moord op Fortuyn en om het even welke moord gepleegd door een doorgedraaid persoon op wie dan dan ook. Alleen de 'schaal' is anders. Da's op zich niet genoeg voor levenslang, me dunkt.

Hoezo niet?
Moord is genoeg voor levenslang....

Lucy de B heeft het ook gekregen een paar dagen geleden, en dat met alleen maar indirect bewijs.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_9441030
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:02 schreef rroloff het volgende:

[..]

[..]

Is dit jennen, SCH? Is dit humoristisch bedoeld? Of meen je dit echt? Ik kan het niet goed plaatsen. Ben je bereid dit toe te lichten?

Wat moet ik er aan toelichten? Ik vind het zielig dat mensen zich verlagen tot dit soort acties bij zo'n serieuze zaak. Dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd? Vind jij het getuigen van fatsoen? Het dragen van bont is sowieso moorddadig maar om je op deze manier te laten kennen en de strijd aan te gaan met de verdachte. Ik begrijp dat niet. Het getuigt niet van veel zelfrespect.

Ik snap niet waarom je zo verbaasd bent dat ik er zo over denk. Zo'n uitzonderlijke mening is dat toch niet?

pi_9441053
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:45 schreef schatje het volgende:
Wie zegt dat het bewust gedaan werd??

Je hebt weer last van waanideeën.
Dat zei Simon Fortuyn gisteren op tv, dus hou je insinuaties maar voor je
pi_9441066
Nee .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: