thnx
quote:Valt niet af te leren. Mijn 13 jaar oude kat vertikt al 13 jaar om water uit een bakje te drinken en wil met alle geweldig bij nacht en ontij uit de kraan drinken. 't Went vanzelf hoor, gewoon leren om na het wakker worden meteen maar weer in slaap te vallen en het je nachtrust niet te laten verstoren.
Op woensdag 26 maart 2003 21:53 schreef webwatcher het volgende:
Ik word er niet goed van, willen de hele tijd snachts mijn slaapkamer op om aan de kraan te gaan zuipen... waarom doen ze dit.. kun je dit tegen gaan? afleren.. ik vind het niet erg dat ze aan de kraan drinken.. maar om mij snachts om 03:00 wakker te maken.. nou nee!thnx
quote:misschien een aquarium pompje pakken en een artificiele kraan maken
Op woensdag 26 maart 2003 21:55 schreef webwatcher het volgende:
ze hebben tonnen aan water en eten... maar de kraan daar flippen ze van
sindsdien moet ik nu elke dag met hem vechten om de kraan
en ik maar denken dat dat beesie van me zo gek is als een deur...
maar het komt dus wel vaker lees ik nu...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Mijn allereerste kat, Cremer, vndeling, was gek om de druppelende kraan.
Kon werkelijk úúúúren op een klein randje wasbak zitten om de druppels eerst te bekijken, en vervolgens proberen te vangen, en in zijn wanhoop, de druppels uit het putje te willen halen met zijn nageltjes.
quote:whhahaha de verhalen die ik hier te lezen krijg worden steeds erger...
Op woensdag 26 maart 2003 22:35 schreef Aventura het volgende:
Meneer Ozzy hier belieft ook alleen water uit de kraan..uit een bakje is gewoon te min voor meneertje. Gelukkig komt hij nooit 'snachts zeuren.
Ik zie trouwens ook wel eens zwartje pootafdrukjes op de WC-bril. Volgens mij drinkt-ie gewoon uit het spoelwater..YUK
[Dit bericht is gewijzigd door BaBy-G op 26-03-2003 22:42]
quote:Idd
Op woensdag 26 maart 2003 22:48 schreef MSXUser het volgende:
Heel veel katten vinden stromend water fascinerend. Prachtig om te zien
quote:mijn kat komt echt niet in de buurt van water...maar ja das ook een mietje
Op donderdag 27 maart 2003 10:28 schreef MrLucca het volgende:[..]
Idd
Ik lach me kapot met die beestjes
quote:YUK, pas je op dat er geen toiletblokje ingangt of de wc is schoongemaakt met WC-eend, bleek of andere sporen van schadelijke stoffen?
Op woensdag 26 maart 2003 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zie trouwens ook wel eens zwartje pootafdrukjes op de WC-bril. Volgens mij drinkt-ie gewoon uit het spoelwater..YUK
Gelukkig maak ik niet zo vaak schoon in huis dus de kans dat 'ie schadelijke stoffen binnenkrijgt is niet zo groot...
(voor zover je mijn schijt niet schadelijk vindt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |