abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9508621
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 13:10 schreef GWD het volgende:

- edit -
Ik heb 100en complimeten gehad over mijn zoen kunsten dus geloof me nou maar

of je was een lieve jongen die gruwelijk slecht kuste en al je meisjes hadden medelijden met jou en gaven jou complimentjes om je niet te kwetsen.

ontopic>>>
zoenen kun je alleen leren door het te doen (gaat vanuit je gevoel en dat kun je nie leren)

pi_9508798
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 13:14 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

of je was een lieve jongen die gruwelijk slecht kuste en al je meisjes hadden medelijden met jou en gaven jou complimentjes om je niet te kwetsen.

ontopic>>>
zoenen kun je alleen leren door het te doen (gaat vanuit je gevoel en dat kun je nie leren)

hehe, zou ook kunnen, dat verklaard waarom ze deden of ze geil waren en me de kleren van het lijf scheurde zodat ze niet meer hoefden te zoenen
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_9519526
met je tong
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_9520874
Op iemands lip bijten (zachtjes) is ook wel heeeeel erg aan te raden!
pi_9521391
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 13:19 schreef GWD het volgende:

[..]

hehe, zou ook kunnen, dat verklaard waarom ze deden of ze geil waren en me de kleren van het lijf scheurde zodat ze niet meer hoefden te zoenen

o.a.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_9522366
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:25 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Laat haar leiden lijden? Zo heb ik dat ook geleerd ..

dinsdag 1 april 2003 @ 23:38:45 #82
44546 EmilioW
Eigenlijk zonder de W
pi_9525849
Probeer het niet te eentonig te maken.
zuig af en toe op haar lip of iets dergelijks..
En geen boer laten onder tussen.
Zoutloos
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:58:28 #83
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_9526315
eerste keer zoenen(tongen) (is al heel lang geleden trouwens) overkomt je gewoon.. pas daarna ga je dingen proberen

gewoon laten gebeuren en een beetje het zelfde doen als wat zij doet.. daarna zelf gaan variëren in bewegingen en ritme

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
pi_9526518
Jeetje, dit is toch iets wat je niet kunt uitleggen?
Dat snelle rondjes draaien moet je iig niet doen, want dat geroer in je waffel is dus echt niks. .

Ik zou niet weten hoe je moet uitleggen hoe het dan wél moet. Just go with flow ofzo. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 2 april 2003 @ 01:26:07 #85
52179 Gnoefdepoef
rrrrrrrwwwwww
pi_9527617
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:46 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

was een keer in discotheek en een jongen en meisje zaten vol in de zaal te vrijen met elkaar. opzich al aandacht trekken, zoiets doe je in een hoekje of buiten. maar het ergste was dat ze helemaal niet konden zoenen. het was te snel, diep en hard en zonder gevoel. (niet alleen mijn mening maar ook van de resten van mijn vrienden/vriendinnen. dus ben ik er maar naar toe gegaan samen met vriendin en heb ze gezegd dat als ze midden in de zaal zitten te kleffen dat ze het goed moesten doen en hebben het ff voor gedaan . binnen 10 seconden waren ze weg en lachte iedereen ze uit, whieeeeeeee.

Toppertje!!!!!!

Maar ff terug naar t onderwerp: zoenen is nooit t zelfde, variëren is een must!! Speel een beetje met haar mond/tong, zachtjes de tong of de lippen vastpakken is ook heel leuk en lekker. Plagen is belangrijk in de sexualiteit, maar niet teveel en ook niet te lang. Ik zou zeggen veel plezier met uitproberen!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Gnoefdepoef op 02-04-2003 15:12]

you only life ones, so make life worth living En zoals Youp ooit schreef: We moeten meer zuipen, meer feesten en meer vrijen!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')