quote:of je was een lieve jongen die gruwelijk slecht kuste en al je meisjes hadden medelijden met jou en gaven jou complimentjes om je niet te kwetsen.
Op dinsdag 1 april 2003 13:10 schreef GWD het volgende:- edit -
Ik heb 100en complimeten gehad over mijn zoen kunsten dus geloof me nou maar
ontopic>>>
zoenen kun je alleen leren door het te doen (gaat vanuit je gevoel en dat kun je nie leren)
quote:hehe, zou ook kunnen, dat verklaard waarom ze deden of ze geil waren en me de kleren van het lijf scheurde zodat ze niet meer hoefden te zoenen
Op dinsdag 1 april 2003 13:14 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
of je was een lieve jongen die gruwelijk slecht kuste en al je meisjes hadden medelijden met jou en gaven jou complimentjes om je niet te kwetsen.
ontopic>>>
zoenen kun je alleen leren door het te doen (gaat vanuit je gevoel en dat kun je nie leren)
quote:o.a.
Op dinsdag 1 april 2003 13:19 schreef GWD het volgende:[..]
hehe, zou ook kunnen, dat verklaard waarom ze deden of ze geil waren en me de kleren van het lijf scheurde zodat ze niet meer hoefden te zoenen
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:25 schreef SuperUli het volgende:[..]
Laat haar leiden lijden? Zo heb ik dat ook geleerd
..
gewoon laten gebeuren en een beetje het zelfde doen als wat zij doet.. daarna zelf gaan variëren in bewegingen en ritme
Ik zou niet weten hoe je moet uitleggen hoe het dan wél moet. Just go with flow ofzo. .
quote:Toppertje!!!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 21:46 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
was een keer in discotheek en een jongen en meisje zaten vol in de zaal te vrijen met elkaar. opzich al aandacht trekken, zoiets doe je in een hoekje of buiten. maar het ergste was dat ze helemaal niet konden zoenen. het was te snel, diep en hard en zonder gevoel. (niet alleen mijn mening maar ook van de resten van mijn vrienden/vriendinnen. dus ben ik er maar naar toe gegaan samen met vriendin en heb ze gezegd dat als ze midden in de zaal zitten te kleffen dat ze het goed moesten doen en hebben het ff voor gedaan
. binnen 10 seconden waren ze weg en lachte iedereen ze uit, whieeeeeeee.
Maar ff terug naar t onderwerp: zoenen is nooit t zelfde, variëren is een must!! Speel een beetje met haar mond/tong, zachtjes de tong of de lippen vastpakken is ook heel leuk en lekker. Plagen is belangrijk in de sexualiteit, maar niet teveel en ook niet te lang. Ik zou zeggen veel plezier met uitproberen!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Gnoefdepoef op 02-04-2003 15:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |