abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9396792
ik vind het geen overdreven reactie, je was maandag al jarig, als ze nog steeds niks van zich hebben laten horen zou ik ook een boos mailtje hebben gestuurd. Als het echt goeie vrienden van je zijn dan is het niet normaal dat ze niet aan je denken op je verjaardag
pi_9396832
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:07 schreef Solomon het volgende:
Nou, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar ik zou van geen van m'n vrienden verwachten dat ze eraan zouden denken.
Een aantal die ver weg wonen sturen wel een kaartje of bellen ff oid, maar vrienden waar ik veel mee om ga niet.

Maar ik denk dat dit bij vrouwen heel anderse ligt.

Wij deden ieder jaar iets voor elkaars verjaardag..Surprise party's, telefoontjes, ecards, smsjes....

En nu opeens laten ze alle2 niks van zich horen

Pittige tijden!
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:10:49 #28
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9396884
we gingen op mijn verjaardag (tweede kerstdag) naar familie toe, komen we binnen, gebeurt niks, komt mijn tante naar me toe (1 van de 3) en zegt gefeliciteerd. Hoor ik op de achtergrond: edwin, we zijn wat vergeten...was de helft van de familie gewoon me verjaardag vergeten....
das lpas lullig...
put
your
clothes
on!
pi_9396927
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:10 schreef Jerruh het volgende:
we gingen op mijn verjaardag (tweede kerstdag) naar familie toe, komen we binnen, gebeurt niks, komt mijn tante naar me toe (1 van de 3) en zegt gefeliciteerd. Hoor ik op de achtergrond: edwin, we zijn wat vergeten...was de helft van de familie gewoon me verjaardag vergeten....
das lpas lullig...
Ja, inderdaad...grrrrrr
Pittige tijden!
pi_9397032
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:10 schreef Jerruh het volgende:
das lpas lullig...
Daar wordt je idd niet vrolijk van!
Ik heb meestal ook pech iedereen is lekker op vakantie dus denken ze niet aan mij. Gelukkig heb ik hier ook niet zo'n behoefte aan.
Maar na een keer weten ze het hopelijk voor altijd
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:15:15 #31
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9397033
Kan ik idd niet warm of koud van worden als iemand mijn verjaardag vergeet.

Het is maar een dag hoor, misschien kom thet niet ff niet uit, of zijn ze het gewoon vergeten. Zo speciaal vind ik het niet, je kan beter het gehele jaar goed aangeven wat iemand voor je betekent ipv speciaal op 1 dag.

Ik baal d'r alitjd van als ik jarig ben, iedereen die op belt met dezelfde kul, ja he gefeliciteerd he. ja je bent nummer zoveel al vandaag

Catch You On The Flip Side
pi_9397149
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:15 schreef Aequitas het volgende:
Kan ik idd niet warm of koud van worden als iemand mijn verjaardag vergeet.

Het is maar een dag hoor, misschien kom thet niet ff niet uit, of zijn ze het gewoon vergeten. Zo speciaal vind ik het niet, je kan beter het gehele jaar goed aangeven wat iemand voor je betekent ipv speciaal op 1 dag.

Ik baal d'r alitjd van als ik jarig ben, iedereen die op belt met dezelfde kul, ja he gefeliciteerd he. ja je bent nummer zoveel al vandaag

Ja daar gaat het ook niet om. het is gewoon zo dat ik veel voor hen heb gedaan op HUN verjaardag.... Allemaal dingetjes geregeld enzo..
En dan hoor ik helemaal niks, en dan ga je dat vergelijken en dan denk je toch.. waarom doe ik dat allemaal..
Pittige tijden!
pi_9397317
Ik kan me wel voorstellen dat je erg teleurgesteld bent in je vriendinnen, je verjaardag is toch niet zomaar iets, en je verwacht als je regelmatig met elkaar omgaat toch wel wat van ze te horen. Heb je nu nog niks van ze gehoord? Dan zou ik zelf even opbellen, dat is beter dan een kwade mail sturen, dan kan je er tenminste samen over praten, en dan hoor je gelijk wat de reden is dat ze niks hebben laten horen. Hebben ze eigenlijk vorig jaar wel aan je verjaardag gedacht, of kende je hun toen nog niet? Want als dit zeg maar je eerste verjaardag is met hun samen, dan kan het wel zo zijn dat ze gewoon niet weten wanneer je jarig was.
pi_9397441
dr lopen hier een aantal knap sociaal gestorode mensen rond... ik ken niemand die het geen ene kont boeit als zijn of haar verjaardag door zijn of haar beste vrienden wordt vergeten...

een verjaardag is toch iets speciaals en je hoopt toch altijd dat je vrienden wat speciaals voor je gedaan hebben!

en als het je geen ene malle moet interesseerd is er iets goed fout met je...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:47:04 #35
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9398074
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:29 schreef mabit het volgende:
dr lopen hier een aantal knap sociaal gestorode mensen rond... ik ken niemand die het geen ene kont boeit als zijn of haar verjaardag door zijn of haar beste vrienden wordt vergeten...

een verjaardag is toch iets speciaals en je hoopt toch altijd dat je vrienden wat speciaals voor je gedaan hebben!

en als het je geen ene malle moet interesseerd is er iets goed fout met je...

Je mag ook me naam noemen hoor,

En ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik liever zie dat mensen iets voor je doen/organiseren/er voor je zijn op andere momenten dan allemaal geforceerd op je verjaardag.

Kijk dat jij me dan sociaal gestoort vindt, och dat moet jij weten. mijn mening is dat je zelf dan ook niet zo stabiel bent.

woensdag 26 maart 2003 @ 21:49:22 #36
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9398173
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:18 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ja daar gaat het ook niet om. het is gewoon zo dat ik veel voor hen heb gedaan op HUN verjaardag.... Allemaal dingetjes geregeld enzo..
En dan hoor ik helemaal niks, en dan ga je dat vergelijken en dan denk je toch.. waarom doe ik dat allemaal..

Nouja als het een gewoonte is, tja dan is het wel lullig. maar maak er niet zo probleem van, ik bedoel als ze eht bewust doen dan is de verstandhouding toch al verslechtert, en als ze het vergeten zijn kan je ze alleen maar kwetsen door gelijk boos te worden.
pi_9399041
Wat komt het verhaal mij toch bekend voor. Ik had 2 vrienden die het zelfde deden, maar daar kwam nog bij dat ze alleen belden als ze MIJ nodig waren. Na een flinke discussie heb ik NOOIT weer wat van ze gehoord.

Gewoon vragen waarom ze niet hebben gebeld en ook zeggen hoe jij je er onder voelt. Het minste wat ze kunnen doen is even wat van zich laten horen. Zelf ben ik vergeet-achtig op dat gebied, dus ik zorg er gewoon voor dat ik het niet vergeet.

MenMpje nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren

woensdag 26 maart 2003 @ 22:33:38 #38
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9399696
Sletten zijn het zeg ik je.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9399754
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:18 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ik snap dat je het kut vind dat ze niets van zich hebben laten horen, maar ik vind ook weer niet dat je de dingen op een weegschaal moet gaan leggen.... Ik bedoel, als jij voor hun verjaardag dingen regelt, moet je dat doen omdat je het wíl en niet omdat je er iets voor terug verwacht...
Maar een belletje had er inderdaad wel vanaf gekund.... Wat voor vrienden zijn het dan ga je je afvragen.
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_9400662
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:15 schreef AMADEUZ het volgende:
Wat komt het verhaal mij toch bekend voor. Ik had 2 vrienden die het zelfde deden, maar daar kwam nog bij dat ze alleen belden als ze MIJ nodig waren. Na een flinke discussie heb ik NOOIT weer wat van ze gehoord.

Gewoon vragen waarom ze niet hebben gebeld en ook zeggen hoe jij je er onder voelt. Het minste wat ze kunnen doen is even wat van zich laten horen. Zelf ben ik vergeet-achtig op dat gebied, dus ik zorg er gewoon voor dat ik het niet vergeet.

MenMpje nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren

dank je
Pittige tijden!
pi_9401637
Ik denk dat het moeilijk is om meningen van anderen te krijgen, want het is maar net wat je gewend bent. Ik zou er zelf niet zo mee zitten, dan komt de felicitatie wel als ik ze weer zie, maar als je het altijd zo gewend bent dat je heel veel moeite doet op de dag zelf en opeens gebeurt dat niet...dan is het wel wat anders.

Wacht gewoon even af wat de reden is, je hebt al van je laten horen, dus misschien beginnen zij er wel over als je ze weer ziet.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9493451
hebben die "vrienden" ondertussen als iets laten horen of nog steeds niet?
  maandag 31 maart 2003 @ 21:11:26 #43
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9493566
Mijn eerste reactie is dat ik het lullig vind. Mijn tweede reactie is dat ik het verhaal ken. Mijn moeder is namelijk eens vergeten om te bellen op de verjaardag van mijn opa (aan mijn vaders kant), mijn oma werd zo enorm boos dat ze de hele relatie tussen mijn moeder en haar heeft verbroken.. alleen om een verjaardag. Dit is natuurlijk een (nog?) overdrevere reactie maar eigenlijk betekend het niks. Je stuurt ze toch ook geen woedende mail als ze een keer een CD vergeten mee te nemen?

Denk er gewoon even rustig over na .

maandag 31 maart 2003 @ 21:13:17 #44
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9493627
Als het niet erger is. Ik ken mensen al bijna twintig jaar en weet nog niet wanneer ze jarig zijn.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_9493714
Als mensen bij mij niet de week van tevoren 60 keer melden dat ze bijna jarig zijn vergeet ik het ook.

Beetje jammer...

maandag 31 maart 2003 @ 21:51:11 #46
42381 CvB
handles your hunger better
pi_9494701
Ik ben eens m'n vaders varjaardag vergeten....
Vind ik
pi_9501029
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:50 schreef MenMpje het volgende:
Hallo Fokkers,

24 maart was ik jarig. Ik heb van al mn vrienden/kennisen/familie wel wat gehoord, al was het maar een smsje.
Behalve van twee vriendinnen (Nance en Carlijn). Toevallig (?) gaan ik Nance en Carlijn altijd om met zijn 3'en. Echt zo'n groepje van 3 dus.
En nu heb ik van hun beiden niks gehoord op mijn verjaardag. We hebben absoluut geen ruzie gehad ofzo. Dat kan het dus niet zijn.

Misschien gewoon vergeten, of dachten dat het niet nodig was wat van zich te laten horen?? Ik ging me bijna afvragen of dat wel normaal was, dat ik van hun eiste dat ze iets van zich zou den laten horen op mijn verjaardag. Kijk, niet ieder persoon dat mij toevallig kent hoeft dat te doen, maar dit zijn echt goede vrienden!!!

Nu heb ik dus een aardig kwade mail gestuurd naar hen, waarin ik heb gezegd dat ik het dus niet leuk vind dat ze niks van zich hebben laten horen, en dat het me zwaar tegenviel.

Wat ik graag wil weten is, of jullie vinden dat ik overdreven gereageerd heb??

(naar mijn weten is het normaal dat je op een verjaardag van vrienden iets van je laat horen, maar ik kan het fout hebben??)

ok, stel ik me aan of voel ik me terecht lullig, en ben ik hun terecht ff zat?

Mazzel, MenMpje.

Sjah ik vergeet ook altijd verjaardagen, hoor net ook dat een vriend van mij (al 15 jaar) morgen jarig is. Helemaal vergeten, maar aan de andere kant als ik mijn vrienden er niet eens in de paar weken en voor mijn verjaardag af en toe aan herinneren door te zeggen... tering nog maar 5 dagen en dan ben ik alweer een jaar ouder. dan vergeten ze het ook, kan dus ook aan jouw liggen als je het er bijv. nooit over hebt is het lastig omdat te onthouden hoor
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_9502908
quote:
Hallo Fokkers,

24 maart was ik jarig. Ik heb van al mn vrienden/kennisen/familie wel

quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:52 schreef IndemnitY het volgende:
Je was vandaag jarig?
quote:
Lambo of Rekt
pi_9570710
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 08:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je was er niet bij, dus dan kun je er niet over oordelen!
Neej, ze had het verhaal eerder geschreven en had dus iets verkeerds met de datum gedaan, dat heeft ze later aangepast Dus op het moment dat ik het zei, zei ik het niet verkeerd
pi_9571916
ik vergat vorig jaar zelfs bijna mijn eigen verjaardag
x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')