quote:Wij deden ieder jaar iets voor elkaars verjaardag..Surprise party's, telefoontjes, ecards, smsjes....
Op woensdag 26 maart 2003 21:07 schreef Solomon het volgende:
Nou, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar ik zou van geen van m'n vrienden verwachten dat ze eraan zouden denken.
Een aantal die ver weg wonen sturen wel een kaartje of bellen ff oid, maar vrienden waar ik veel mee om ga niet.Maar ik denk dat dit bij vrouwen heel anderse ligt.
En nu opeens laten ze alle2 niks van zich horen
quote:Ja, inderdaad...grrrrrr
Op woensdag 26 maart 2003 21:10 schreef Jerruh het volgende:
we gingen op mijn verjaardag (tweede kerstdag) naar familie toe, komen we binnen, gebeurt niks, komt mijn tante naar me toe (1 van de 3) en zegt gefeliciteerd. Hoor ik op de achtergrond: edwin, we zijn wat vergeten...was de helft van de familie gewoon me verjaardag vergeten....
das lpas lullig...
quote:Daar wordt je idd niet vrolijk van!
Op woensdag 26 maart 2003 21:10 schreef Jerruh het volgende:
we gingen op mijn verjaardag (tweede kerstdag) naar familie toe, komen we binnen, gebeurt niks, komt mijn tante naar me toe (1 van de 3) en zegt gefeliciteerd. Hoor ik op de achtergrond: edwin, we zijn wat vergeten...was de helft van de familie gewoon me verjaardag vergeten....
das lpas lullig...
Het is maar een dag hoor, misschien kom thet niet ff niet uit, of zijn ze het gewoon vergeten. Zo speciaal vind ik het niet, je kan beter het gehele jaar goed aangeven wat iemand voor je betekent ipv speciaal op 1 dag.
Ik baal d'r alitjd van als ik jarig ben, iedereen die op belt met dezelfde kul, ja he gefeliciteerd he. ja je bent nummer zoveel al vandaag
quote:Ja daar gaat het ook niet om. het is gewoon zo dat ik veel voor hen heb gedaan op HUN verjaardag.... Allemaal dingetjes geregeld enzo..
Op woensdag 26 maart 2003 21:15 schreef Aequitas het volgende:
Kan ik idd niet warm of koud van worden als iemand mijn verjaardag vergeet.Het is maar een dag hoor, misschien kom thet niet ff niet uit, of zijn ze het gewoon vergeten. Zo speciaal vind ik het niet, je kan beter het gehele jaar goed aangeven wat iemand voor je betekent ipv speciaal op 1 dag.
Ik baal d'r alitjd van als ik jarig ben, iedereen die op belt met dezelfde kul, ja he gefeliciteerd he. ja je bent nummer zoveel al vandaag
een verjaardag is toch iets speciaals en je hoopt toch altijd dat je vrienden wat speciaals voor je gedaan hebben!
en als het je geen ene malle moet interesseerd is er iets goed fout met je...
quote:Je mag ook me naam noemen hoor,
Op woensdag 26 maart 2003 21:29 schreef mabit het volgende:
dr lopen hier een aantal knap sociaal gestorode mensen rond... ik ken niemand die het geen ene kont boeit als zijn of haar verjaardag door zijn of haar beste vrienden wordt vergeten...een verjaardag is toch iets speciaals en je hoopt toch altijd dat je vrienden wat speciaals voor je gedaan hebben!
en als het je geen ene malle moet interesseerd is er iets goed fout met je...
En ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik liever zie dat mensen iets voor je doen/organiseren/er voor je zijn op andere momenten dan allemaal geforceerd op je verjaardag.
Kijk dat jij me dan sociaal gestoort vindt, och dat moet jij weten. mijn mening is dat je zelf dan ook niet zo stabiel bent.
quote:Nouja als het een gewoonte is, tja dan is het wel lullig. maar maak er niet zo probleem van, ik bedoel als ze eht bewust doen dan is de verstandhouding toch al verslechtert, en als ze het vergeten zijn kan je ze alleen maar kwetsen door gelijk boos te worden.
Op woensdag 26 maart 2003 21:18 schreef MenMpje het volgende:[..]
Ja daar gaat het ook niet om. het is gewoon zo dat ik veel voor hen heb gedaan op HUN verjaardag.... Allemaal dingetjes geregeld enzo..
En dan hoor ik helemaal niks, en dan ga je dat vergelijken en dan denk je toch.. waarom doe ik dat allemaal..
Gewoon vragen waarom ze niet hebben gebeld en ook zeggen hoe jij je er onder voelt. Het minste wat ze kunnen doen is even wat van zich laten horen. Zelf ben ik vergeet-achtig op dat gebied, dus ik zorg er gewoon voor dat ik het niet vergeet.
MenMpje nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren
quote:Ik snap dat je het kut vind dat ze niets van zich hebben laten horen, maar ik vind ook weer niet dat je de dingen op een weegschaal moet gaan leggen.... Ik bedoel, als jij voor hun verjaardag dingen regelt, moet je dat doen omdat je het wíl en niet omdat je er iets voor terug verwacht...
Op woensdag 26 maart 2003 21:18 schreef MenMpje het volgende:[..]
Ja daar gaat het ook niet om. het is gewoon zo dat ik veel voor hen heb gedaan op HUN verjaardag.... Allemaal dingetjes geregeld enzo..
En dan hoor ik helemaal niks, en dan ga je dat vergelijken en dan denk je toch.. waarom doe ik dat allemaal..
quote:dank je
Op woensdag 26 maart 2003 22:15 schreef AMADEUZ het volgende:
Wat komt het verhaal mij toch bekend voor. Ik had 2 vrienden die het zelfde deden, maar daar kwam nog bij dat ze alleen belden als ze MIJ nodig waren. Na een flinke discussie heb ik NOOIT weer wat van ze gehoord.Gewoon vragen waarom ze niet hebben gebeld en ook zeggen hoe jij je er onder voelt. Het minste wat ze kunnen doen is even wat van zich laten horen. Zelf ben ik vergeet-achtig op dat gebied, dus ik zorg er gewoon voor dat ik het niet vergeet.
MenMpje nog van harte gefeliciteerd en nog vele jaren
![]()
![]()
Wacht gewoon even af wat de reden is, je hebt al van je laten horen, dus misschien beginnen zij er wel over als je ze weer ziet.
Denk er gewoon even rustig over na .
Beetje jammer...
quote:Sjah ik vergeet ook altijd verjaardagen, hoor net ook dat een vriend van mij (al 15 jaar) morgen jarig is. Helemaal vergeten, maar aan de andere kant als ik mijn vrienden er niet eens in de paar weken en voor mijn verjaardag af en toe aan herinneren door te zeggen... tering nog maar 5 dagen en dan ben ik alweer een jaar ouder. dan vergeten ze het ook, kan dus ook aan jouw liggen als je het er bijv. nooit over hebt is het lastig omdat te onthouden hoor
Op woensdag 26 maart 2003 20:50 schreef MenMpje het volgende:
Hallo Fokkers,24 maart was ik jarig. Ik heb van al mn vrienden/kennisen/familie wel wat gehoord, al was het maar een smsje.
Behalve van twee vriendinnen (Nance en Carlijn). Toevallig (?) gaan ik Nance en Carlijn altijd om met zijn 3'en. Echt zo'n groepje van 3 dus.
En nu heb ik van hun beiden niks gehoord op mijn verjaardag. We hebben absoluut geen ruzie gehad ofzo. Dat kan het dus niet zijn.Misschien gewoon vergeten, of dachten dat het niet nodig was wat van zich te laten horen?? Ik ging me bijna afvragen of dat wel normaal was, dat ik van hun eiste dat ze iets van zich zou den laten horen op mijn verjaardag. Kijk, niet ieder persoon dat mij toevallig kent hoeft dat te doen, maar dit zijn echt goede vrienden!!!
Nu heb ik dus een aardig kwade mail gestuurd naar hen, waarin ik heb gezegd dat ik het dus niet leuk vind dat ze niks van zich hebben laten horen, en dat het me zwaar tegenviel.
Wat ik graag wil weten is, of jullie vinden dat ik overdreven gereageerd heb??
(naar mijn weten is het normaal dat je op een verjaardag van vrienden iets van je laat horen, maar ik kan het fout hebben??)
ok, stel ik me aan of voel ik me terecht lullig, en ben ik hun terecht ff zat?
Mazzel, MenMpje.
quote:
Hallo Fokkers,24 maart was ik jarig. Ik heb van al mn vrienden/kennisen/familie wel
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 20:52 schreef IndemnitY het volgende:
Je was vandaag jarig?
quote:
quote:Je was er niet bij, dus dan kun je er niet over oordelen!
Op dinsdag 1 april 2003 08:28 schreef EggsTC het volgende:[..]
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |