BooBooSan | zondag 7 januari 2001 @ 08:16 |
Wie speelt dit briljante spel? And if not, waarom niet? | |
Strolie75 | zondag 7 januari 2001 @ 10:49 |
Ik wil wel, maar mijn PC (PII-350) wil niet echt...tijd voor een nieuwe ![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zondag 7 januari 2001 @ 10:56 |
Eerste reden.: Het is vanuit hetzelfde oogpunt als de Quake en doom versies en dat trekt me niet. Tweede reden.: Ik heb een pentium 300 mhz en die trekt het niet. | |
BooBooSan | zondag 7 januari 2001 @ 12:33 |
quote:Ja de systeem eisen zijn hoog, hoger als bij elk ander spel waar ik ooit van gehoord heb, maar ik heb er geen last van. ![]() quote:Eh, hoe kom je daar dan in godsnaam bij? Als ik een vergelijk zou moeten maken (moeilijk) dan zou het eerder met een spel als Zelda zijn! De engine van Quake 3 wordt gebruikt, maar verder heeft het er totaal NIETS mee te maken. Gelukkig... *BooBooSan houdt helemaal niet van Quake I, II of III! | |
Chandler | zondag 7 januari 2001 @ 12:37 |
ik houd het nog steeds bij Unreal Tournament ![]() | |
Strolie75 | zondag 7 januari 2001 @ 12:45 |
Shogun: Total War | |
#ANONIEM | zondag 7 januari 2001 @ 14:07 |
Shogun binnen 8 uur uitgespeeld.. | |
Strolie75 | zondag 7 januari 2001 @ 14:09 |
Op Easy zeker... Via Internet is het toch echt ietsje moeilijker... | |
#ANONIEM | zondag 7 januari 2001 @ 14:25 |
allermoeilijkste niveau, ik kan niet internetten omdat mijn firewall alle spelletjes niet doorlaat ![]() Nou dan ga ik alice maar eens downloaden | |
Jordy-B | zondag 7 januari 2001 @ 17:56 |
Ik heb het gisteravond even gespeeld, en ik vond 't geweldig... De ontwerpers hebben er waarschijnlijk een paar kilo'tjes wiet doorheen gejaagd, want ik heb nog nooit zulke vreende dingen gezien ![]() en het draait ook lekker vlot (PIII 900 | |
#ANONIEM | zondag 7 januari 2001 @ 17:57 |
GRMBL... Ik denk nu echt dat ik aan een nieuwe pc toe ben... Ik heb zelfs geen USB! | |
iroQuai | zondag 7 januari 2001 @ 19:20 |
![]() ![]() | |
#ANONIEM | zondag 7 januari 2001 @ 19:28 |
Dat is een beetje vaag want open GL is een multiplayer optie ... Vandaar misschien, omdat cracks niet over multiplayers te spelen zijn | |
Jordy-B | maandag 8 januari 2001 @ 00:58 |
quote:Doet nie zo raar... OpenGl is 'n aansturing van je video (zo ongeveer...) Je kunt meestal kiezen tussen Software, D3D en OpenGL... Cracks zijn vaak niet mplayer te spelen, omdat je daar een geldige CD-code voor nodig hebt... (voor dat spelen) | |
BooBooSan | dinsdag 9 januari 2001 @ 09:53 |
Het is geen multiplayer game. Single player only. Het is trouwens gebaseert op Alice in Wonderland van Lewis Carol, maar niet in de Walt Disney uitvoering... hehehe :> Het spel word waarschijnlijk verfilmd door Wes Craven van o.a. Nightmare on Elm Street. Die American McGee is overigens level designer van o.a. Quake dus behalve de engine is dat ook een connectie met Quake, maar nogmaals het is een totaal ander speltype. Er zijn best veel mensen bij wie dit spel niet draait, op Amerikaanse forums lees ik ook regelmatig dat mensen er problemen mee hebben. Het heeft soms ook iets met bepaalde DirectX bestanden te maken geloof ik, weet het verder ook niet precies. Anyway, je kunt altijd eerst de demo proberen. Als die het doet, nou dan loopt het volledige spel ook. Ik zit nu zelf trouwens hopeloos vast en ik ben bijna op het einde. | |
zovty | dinsdag 9 januari 2001 @ 10:19 |
quote:Was America McGuy niet ontslagen bij ID omdat de kwaliteit van z'n werk wat achterbleef bij de verwachtingen? | |
BooBooSan | dinsdag 9 januari 2001 @ 10:28 |
Is dat zo? Geen idee, zo goed ben ik nou ook niet op de hoogte. Als het iid zo is heeft het hem waarschijnlijk aan het denken gezet en heeft ie nu alles uit de kast getrokken voor dit spel. | |
Jordy-B | dinsdag 9 januari 2001 @ 14:06 |
het is in ieder geval een heel verschil met Daikatana, van die andere ex-ID medewerker... | |
Gellarboy | vrijdag 2 februari 2001 @ 18:50 |
Heb het gekocht. Echt ontzettend vet. Gisteravond 23:30u, grote koptelefoon op, 3D sound aan... Op een gegeven moment heb ik het maar uitgezet omdat ik het te eng vond! Overal gekraag, gehijg, geschreeuw en een super surrealistisch decor... Ontzettend stoer. | |
Guus Muisarm | vrijdag 2 februari 2001 @ 19:30 |
ff op gamezone gekeken. Quake 3 engine ![]() En een multiplayer optie zodat je duitsers kunt schieten online | |
the-O | vrijdag 2 februari 2001 @ 19:35 |
kan iemand mij vertellen waar ik de demo kan vinden? | |
BooBooSan | zaterdag 3 februari 2001 @ 12:16 |
Dit is de demo. | |
the-O | zaterdag 3 februari 2001 @ 13:08 |
dank booboo met 160 kb/s binnengezogen, lekkere snelle server | |
the-O | zaterdag 3 februari 2001 @ 13:37 |
oops ik geloof dat mijn systeem (p2400/128/16mbvideo) dit niet lekker trekt, tijd voor een g-force kaart ik krijg allemaal van die scherven door mijn beeld, had ik ook al met het mooie laatste voyager spel, iemand geld teveel? | |
Re | zaterdag 3 februari 2001 @ 13:57 |
Ontzettend gaaf spel zeg... beetje simple gameplay maar daar heb ik hem niet voor gekocht.. wat een graphics zeg... toch nog plezier van mijn Matrox G400 wilde eerst niet opstarten doordat OpenGl het niet deed, opzich vreemd want daar had ik die kaart nu voor gekocht... zelf uitgevogeld dat je niet 32 bits kleuren maar 16 bits op je monitor settings moet instellen... dan in de game gewoon weer op 32 bits zettenspel loopt als een trein en dat op een C400 echt de meest gave graphics game die ik ooit gezien heb en alles tot nu toe nog met alleen messen werpen gekilled, heerlijk geluidje | |
BooBooSan | zaterdag 3 februari 2001 @ 13:59 |
Yw, maar jammer dat ie niet draait bij je. Misschien heb je hier iets aan? Heb je de laatste versie van OpenGL wel op je systeem? Kun je daarmee nakijken via i-net en eventueel gelijk upgraden. [edit]Hmzzz, ik had het dus tegen the-O. [Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 03-02-2001 14:03] | |
Guus Muisarm | zaterdag 3 februari 2001 @ 14:31 |
p2-350 met voodoo3-2000 16Mb kaart. Totaal geen problemen. Kan je ook first person view aanzetten ergens ? | |
Rocknet.nl | zaterdag 3 februari 2001 @ 15:22 |
Was misschien leuk geweest als iemand verteld had dat die OpenGL niet voor NT is, maar alleen voor 95 en 98 !!!!![]() | |
Smots | maandag 13 mei 2002 @ 12:10 |
De muziek van American McGee's Alice. | |
Forau_Diavolina | maandag 13 mei 2002 @ 12:16 |
Zeer goed spel, al meerdere malen uitgespeeld heerlijk gewoon! Kent er iemand meer spellen/films/oid in deze stijl??? | |
Skull | maandag 13 mei 2002 @ 12:28 |
He toevallig. Dit spel had ik nooit uitgespeeld. Afgelopen week nogmaals geprobeerd. Ik kwam verder maar weer niet uitgespeeld en weer dezelfde conclusie. De graphics en atmosfeer van het spel zijn (vooral in het begin) fenomenaal. Maar naarmate het spel vordert gaat de nieuwigheid er een beetje van af en lijkt het een beetje of de inspiratie op was geraakt of zo. Wat dan overblijft is de gameplay van het spel. En dat is nou juist een erg zwak punt. Helaas. Ik was dus in het level dat je stenen moet hoppen en dat er van die vuurspuwende vissen zijn. Dat was dus naar mijn idee ontiegelijk saai en irritant. Ik ben er maar mee gekapt en ben Jedi Knight II gaan halen. Ben nu op level 13 en ik moet zeggen, ik heb een goede keuze gemaakt | |
Disorder | dinsdag 29 april 2003 @ 01:13 |
Ja, ik weet 't. Misschien een wat loze topickick maar ik ben net weer opnieuw begonnen met spelen. Wat een ongelooflijk mooi spel. Surrealistisch, spooky en die muziek. Die muziek is zo verschrikkelijk mooi! Echt topwerk van Chris (NIN). Dan heb ik het nog niet eens over dat prachtige stemwerk. Die kat klinkt zo verschrikkelijk sarcastisch en wijs, en Alice klinkt gewoon zoals Alice moet klinken. Ik hoop, nee ik bid voor een vervolg. Jammer genoeg zijn de heren van Carbon 6 (waar American McGee nu werkt) bezig met een game die een klein beetje in het verlengde ligt van Alice. Ze werken nu aan een game over the wizard of Oz. Dat kan ook weer erg mooi worden en bied in ieder geval genoeg ruimte voor prachtige surrealistische landschappen en decors. Als ze daarna maar een vervolg maken op Alice met nog meer van die mooie omgevingen en ditmaal met nieuwe lichttechnieken en enge realistische schaduwen. | |
Lucille | dinsdag 29 april 2003 @ 09:45 |
Deze kick ik naar Games toe. | |
Cheiron | dinsdag 29 april 2003 @ 09:48 |
Heb toen hij net uit was de demo gespeeld, en een maand of 2 geleden lag ij voor 6,99 Euro bij de mediamarkt. Meegenomen.. maar nog niet gespeeld ![]() | |
Khadgar | dinsdag 29 april 2003 @ 09:53 |
Kheb hem laatst uit de 5 euro bak gehaald, daarvoor speelde ik een backup exemplaar. Tis wel geniaal spel, maar ik krijg er vrij vlot koppijn van. Die muziek is net niet varierend genoeg. | |
V. | dinsdag 29 april 2003 @ 10:23 |
Heb hem hier in een winkeltje voor 4,95 zien liggen (en Undying ook) Maar dat zijn ze dus wel waard? V. | |
Strolie75 | dinsdag 29 april 2003 @ 10:28 |
quote:Ik vond van wel, heb hem inmiddels gespeeld. Hele leuke platformer, ziet er grafisch ook geweldig uit. Is gebouwd met behulp van de Quake 3 Arena engine geloof ik. | |
Forau_Diavolina | dinsdag 29 april 2003 @ 10:28 |
Welk winkeltje? Ik moet undying ook nog een keer hebben ![]() | |
V. | dinsdag 29 april 2003 @ 10:33 |
quote:Den Uyl in de Leeuwenstraat in H'sum (speelgoedwinkel) V. | |
Khadgar | dinsdag 29 april 2003 @ 11:01 |
Mijn Alice komt bij Intertoys hier in den haag vandaan. | |
Disorder | dinsdag 29 april 2003 @ 11:43 |
quote:Waarom niet? | |
V. | donderdag 1 mei 2003 @ 12:15 |
Ik heb gejokt... hij was geen 4,95, maar 4, 98... V. |