Na een paar weken begon er van alles te spelen. Hij raakte zijn baan kwijt, en vervolgens ook zijn auto. Het bedrijf was failliet en de lease-auto's moesten terug. Hij belde me op en ik heb hem ergens opgehaald. Daar stond ie met zijn legerzak vol spullen.
Bijna iedere dag was hij bij mij thuis. Als ik naar zijn huis vroeg dan was het allemaal onduidelijk. Ik mocht eerst pas komen als het laminaat er lag. Na een paar weken vertelde hij weer dat hij in een woning woonde die gesloopt moest worden en hij moest er binnen een paar weken uit. Gek genoeg werd er geen vervangende woonruimte aangeboden.
Geld kwam er ook niet meer binnen. Ik vind het op zich niet zo erg om voor iemand te betalen die in de shit zit, maar dit liep op een gegeven moment de spuigaten uit. Zo erg dat ik mijn pakjes sigaretten ging verstoppen omdat hij ze anders oprookte. Als ik op mijn werk zat zat hij bij mij thuis. Heeft 3 weken geduurd voor hij een eerste sollicitatiegesprek had.
Hij is inmiddels weg. Ik heb hem eruit gezet. Toen wist ik nog niet wat ik nu weet. Dat hij er meerdere vriendinnen op nahoudt. Dat het merendeel van deze vriendinnen geld van hem krijgt.
Alles is gelogen. Van het eerste tot het laatste woord.
Ik begrijp niet dat ik er zo ingetuint ben. Naar mijn geld kan ik fluiten, maar het maakt mij kotsziek te weten dat ik niet de enige ben waar hij dit mee flikt.
Dat moest ik ff kwijt.
Iig, ik hoef je niet te vertellen dat je stom bent geweest... toch?
Veel sterkte en geluk toegewenst na deze naaistreek
ik ken het gevoel trouwens wel een beetje, ben zelf ook nogal goedgelovig...
Ik vindt het ook niet zo heel slim om iemand die je via Internet hebt onmoet in huis te nemen maar goed.
Ik hoop dat ze die klootzak pakken.
quote:Er is niets om hem op te pakken. Er staat geen lening ofzo zwart op wit. Het was een profiteur; die zijn rol heel goed speelde. Hij wist het precies te brengen zodat ie er mee weg kwam.
Op woensdag 26 maart 2003 19:12 schreef CyberCreation het volgende:
Ja das erg jammer....Ik vindt het ook niet zo heel slim om iemand die je via Internet hebt onmoet in huis te nemen maar goed.
Ik hoop dat ze die klootzak pakken.
Maar tis idd wel een bèètje naief om zo op iemand te vertrouwen die je via Internet hebt leren kennen.
Sterkte!
Die moet je echt met een groot stuk hout eens iets afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |