quote:Niet alleen in de beste band ooit, maar ook zeker de knapste man ooit...
Op dinsdag 1 april 2003 21:00 schreef Tijn het volgende:
Omdat mn Derek Smalls-sfeerrapportage niet erg met open armen werd ontvangen in het topic over je Favoriete bassist(en), post ik 'em bij deze hier nog maar een keer
Weer een bewijs dat niet alleen de muziek, maar vooral ook het imago van Spinal Tap zeer invloedrijk is geweest.
quote:En vergeet Lemmy van Motörhead niet!
Op dinsdag 1 april 2003 21:02 schreef Zander het volgende:
Merk ook de treffende gelijkenis tussen Derek Smalls en Nick Mason van Pink Floyd op:Weer een bewijs dat niet alleen de muziek, maar vooral ook het imago van Spinal Tap zeer invloedrijk is geweest.
aha.....ahaaaa
Een bas met twee halzen, drums met twee stokken.
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar toch...
quote:En Bad News had daar backstage een hospitality tent voor de pers staan ter grootte van een 2 persoons koepeltentje omringd door kratten bier.
Op donderdag 27 maart 2003 15:42 schreef Ulx het volgende:
Sorry, maar de Rutles halen het niet bij Spinal Tap. De Rutles zijn natuurlijk wel beter dan:Bad News
Maar Bad News heeft WEL op Donington gestaan.
Wat een flutfestival overigens zonder Spinal Tap.
quote:Dan zit je er flink naast, makker.
Op dinsdag 1 april 2003 20:20 schreef peaceman het volgende:[..]
Hmm, ik wil niet miereneuken, maar de titel van het Topic is Beste band ooit...., dus mag iedereen namen noemen dunkt me.......dat de topicstarter toevallig Spinal Tap de beste band ooit vind oke, maar als het topic alleen daar over mocht gaan had er moeten staan: de beste band ooit: Spinal tap
quote:Nee, want ik maak nooit grapjes.
Op dinsdag 1 april 2003 20:55 schreef MuadDib het volgende:[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je Spinal Tap vergelijkt met een 1-april-grap?
quote:Ach, lezen, lezen. Lezen is niet echt the way of rock he. Gelukkig hoeft dat ook niet, want met plaatjes kijken kom je een heel eind!
Op dinsdag 1 april 2003 20:24 schreef rvand het volgende:[..]
Advies: Lees alle reacties en je zult overtuigd worden.
*** EXTRA EXTRA! *** Nigel's Trademark: een solo op 2 gitaren en een viool TEGELIJK! (DivX videoclip, 7.4 MB)
quote:WOW zag je dat? Hij stemde z'n viool terwijl ie 2(!!) gitaren bespeelde. De man is een genie!
Op woensdag 2 april 2003 16:28 schreef Tijn het volgende:
Nigel Tufnel zoals we 'em allemaal in onze harten hebben:
*** EXTRA EXTRA! *** Nigel's Trademark: een solo op 2 gitaren en een viool TEGELIJK! (DivX videoclip, 7.4 MB)
En wederom was ook het imago van Tap zeer invloedrijk, Jeff Beck heeft zijn kapsel direct bij Tufnel afgekeken:
quote:Inderdaad! Wat een techniek, wat een gehoor, wat een souplesse!
Op woensdag 2 april 2003 16:33 schreef ullie het volgende:[..]
WOW zag je dat? Hij stemde z'n viool terwijl ie 2(!!) gitaren bespeelde. De man is een genie!
Trouwens, erg slecht van de mensen backstage om z'n viool niet op orde te maken natuurlijk (en z'n boterhammen waren ook al te klein waardoor ze braken als je ze dubbelvouwde... hoe kan iemand zo nou werken?), maar een artiest in harten nieren als Nigel laat zich daardoor niet uit het veld slaan!
quote:Als ik heel eerlijk ben, vond ik Nigel beter in zijn listen to what the flower people say-periode. Maar ja, je weet wat drugs met de mens doen.
Op woensdag 2 april 2003 16:38 schreef Tijn het volgende:[..]
Inderdaad! Wat een techniek, wat een gehoor, wat een souplesse!
Trouwens, erg slecht van de mensen backstage om z'n viool niet op orde te maken natuurlijk (en z'n boterhammen waren ook al te klein waardoor ze braken als je ze dubbelvouwde... hoe kan iemand zo nou werken?), maar een artiest in harten nieren als Nigel laat zich daardoor niet uit het veld slaan!
quote:Tsja... z'n gitaar/sitar-combo-instrument was natuurlijk een ware revolutie in de geschiedenis van de rockmuziek, maar ik weet niet of ik het "beter" zou willen noemen. Dat zou impliceren dat 'ie later slechter is geworden namelijk.
Op woensdag 2 april 2003 16:48 schreef Mahavishnu het volgende:[..]
Als ik heel eerlijk ben, vond ik Nigel beter in zijn listen to what the flower people say-periode. Maar ja, je weet wat drugs met de mens doen.
quote:Maar misschien is dat ook zo. Volgens mij heeft Nigel de dood van zijn eerste drummer nooit goed kunnen verwerken.
Op woensdag 2 april 2003 17:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Tsja... z'n gitaar/sitar-combo-instrument was natuurlijk een ware revolutie in de geschiedenis van de rockmuziek, maar ik weet niet of ik het "beter" zou willen noemen. Dat zou impliceren dat 'ie later slechter is geworden namelijk.
Kutgrasmaaiers.
quote:Who knows. Who knows.
Op woensdag 2 april 2003 18:41 schreef Tijn het volgende:
Impliceer je dat de ongelukken met de exploderende drummers wellicht geen ongelukken waren?
"Most of us who are lucky enough to own one (mine was built in 1953 or 1954) turn them up to 11 cause they sound so damn good." Nigel's now famous phrase have even been recognized by the Oxford English Dictionary
En kijk eens onderaan!!!
[Dit bericht is gewijzigd door aphx op 03-04-2003 01:06]
quote:Ja of die motoragent van the village people.
Op dinsdag 1 april 2003 21:05 schreef Tijn het volgende:[..]
En vergeet Lemmy van Motörhead niet!
http://home.online.no/~tsommers/images/Kjendiser/Lemmy%20stort.jpg
quote:The Village People is natuurlijk niks anders dan een flauw persiflage op Spinal Tap.
Op donderdag 3 april 2003 01:05 schreef Skull het volgende:[..]
Ja of die motoragent van the village people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |