quote:Afgekeken van Stonehenge.
Op zondag 30 maart 2003 18:37 schreef Vampier het volgende:
LOLDie zwaardjes
die van the ring
die molde mensen!
quote:Inderdaad... net zo'n slechte props
Op maandag 31 maart 2003 01:46 schreef Wodan het volgende:[..]
Afgekeken van Stonehenge.
quote:Absoluut
Op maandag 31 maart 2003 16:40 schreef Vork het volgende:[..]
eeh
natuurlijk slaand op Spinal Tap
quote:Als je het zo interperteert dan wel natuurlijk
Op maandag 31 maart 2003 16:44 schreef Betse het volgende:
Absoluut
Brute
Bandnatuurlijk slaand op Spinal Tap
quote:Dat kan niet anders.
Op maandag 31 maart 2003 16:44 schreef Betse het volgende:[..]
Absoluut
Brute
Bandnatuurlijk slaand op Spinal Tap
quote:Hmm, ik wil niet miereneuken, maar de titel van het Topic is Beste band ooit...., dus mag iedereen namen noemen dunkt me.......dat de topicstarter toevallig Spinal Tap de beste band ooit vind oke, maar als het topic alleen daar over mocht gaan had er moeten staan: de beste band ooit: Spinal tap
Op donderdag 27 maart 2003 15:06 schreef Vork het volgende:
Mensen, Ontopic gaarne! Dit gaat niet over Spinvis of The offspring, maar over de beste band ooit, te weten Spinal Tap!le-zen
quote:Bij Spinal Tap is dat niet nodig. Iedereen met een beetje inzicht weet dat het hier maar om één band kan gaan, Spinal Tap.
Op dinsdag 1 april 2003 20:20 schreef peaceman het volgende:[..]
....had er moeten staan: de beste band ooit: Spinal tap
quote:Misschien is het wel de beste band ooit, maar het gaat erom dat er mensen verweten wordt dat ze offtopic gaan door York omdat ze andere bands noemen, terwijl de titel wat dat betreft niet duidelijk genoeg is.
Op dinsdag 1 april 2003 20:24 schreef rvand het volgende:[..]
Bij Spinal Tap is dat niet nodig. Iedereen met een beetje inzicht weet dat het hier maar om één band kan gaan, Spinal Tap.
Advies: Lees alle reacties en je zult overtuigd worden.
quote:Leer dan ook eens om de inhoud te lezen, yeaceman. Iig eerste post.
Op dinsdag 1 april 2003 20:27 schreef peaceman het volgende:[..]
Misschien is het wel de beste band ooit, maar het gaat erom dat er mensen verweten wordt dat ze offtopic gaan door York omdat ze andere bands noemen, terwijl de titel wat dat betreft niet duidelijk genoeg is.
quote:Wat is er mis met het lezen van iig de openingspost voor je post?
Op dinsdag 1 april 2003 20:27 schreef peaceman het volgende:
Misschien is het wel de beste band ooit, maar het gaat erom dat er mensen verweten wordt dat ze offtopic gaan door York omdat ze andere bands noemen, terwijl de titel wat dat betreft niet duidelijk genoeg is.
quote:dat heb ik wel gedaan, maar ik blijf bij mijn mening dat het verwijt van Vork niet terrecht is, want de TITEL van het topic is niet duidelijk en dus kun je mensen niks verwijten als ze andere bands gaan noemen, dat is het ENIGE punt wat is stel.
Op dinsdag 1 april 2003 20:33 schreef Litpho het volgende:[..]
Wat is er mis met het lezen van iig de openingspost voor je post?
Al zou je het al verkeerd begrepen hebben vanwege de (overigens overduidelijke) titel, dan begrijp je het toch wel na het lezen van de openingspost ?
quote:Natuurlijk wel. Andere bands zijn niet Spinal Tap, dus niet de beste band ooit.
Op dinsdag 1 april 2003 20:37 schreef peaceman het volgende:
dat heb ik wel gedaan, maar ik blijf bij mijn mening dat het verwijt van Vork niet terrecht is, want de TITEL van het topic is niet duidelijk en dus kun je mensen niks verwijten als ze andere bands gaan noemen, dat is het ENIGE punt wat is stel.
Quod Erat Demonstrandum.
quote:Het gaat er niet om of ik het begrijp, het gaat erom dat ik begrijp als anderen, zoals gebeurd is, het verkeerd begrepen hebben.... ik heb toch geen andere bands genoemd? of wel soms?
Op dinsdag 1 april 2003 20:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lees jij altijd alleen de titel ?.
Al zou je het al verkeerd begrepen hebben vanwege de (overigens overduidelijke) titel, dan begrijp je het toch wel na het lezen van de openingspost ?
quote:Zelden is de waarheid zo ontroerend simpel en mooi.
Op dinsdag 1 april 2003 20:41 schreef Litpho het volgende:[..]
Natuurlijk wel. Andere bands zijn niet Spinal Tap, dus niet de beste band ooit.
quote:je gaat me toch niet vertellen dat je Spinal Tap vergelijkt met een 1-april-grap?
Op dinsdag 1 april 2003 20:53 schreef rvand het volgende:
Ik vind het bizar dat juist VANDAAG deze discussie weer opgerakeld moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |