quote:Http://www.spinaltap.com staan mp3's.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:45 schreef Betse het volgende:
whahaha...
* Betse lacht zich doodMaar er gaat natuurlijk nix boven de genialiteit van Spinal Tap...
Ik heb nog nooit wat van ze gehoord, maar dat hoeft ook niet. Ik weet het nu ook al....
quote:Damn right.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:12 schreef Betse het volgende:
owh tis niet nodig om ze te horen om hun genialiteit te kunnen herkennen
quote:Ik ben zelfs een beetje jaloers op mensen die nog nooit iets van Spinal Tap gehoord hebben. Die hebben tenminste nog echt iets om naar uit te kijken. Dus houen zo!
Op vrijdag 28 maart 2003 15:12 schreef Betse het volgende:
owh tis niet nodig om ze te horen om hun genialiteit te kunnen herkennen
quote:Niet? Ow
Op vrijdag 28 maart 2003 00:15 schreef OphiOn het volgende:
Opeth is de beste band ever! De muziek en de lyrics gaan verder dan wat zelfs klassieke muziek kan bereiken! Voor mij althans.
quote:Je zult best wel gelijk krijgen in een Opeth topic, maar hier gaat het over
Op vrijdag 28 maart 2003 15:29 schreef OphiOn het volgende:[..]
Niet? Ow
mijn persoonlijk beste band zijn (zeker na vorige week) de Peppers
quote:* Vampier rent gillend de kamer uit!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:19 schreef greatgonzo het volgende:
meest invloedrijk zijn zeker de beatles geweest.mijn persoonlijk beste band zijn (zeker na vorige week) de Peppers
Queen. Die bestonden heel lang door zich telkens aan te passen, of veranderen van stijl.
quote:Zal es wat proberen dan.
Het is best moeilijk he, Spinal Tap
Bij Spinal Tap moet ik trouwens meteen denken aan een heel extreme deathmetal/grindcore band of technische progressieve band
quote:Oh, ok.
Http://www.spinaltap.com staan mp3's
Beats the hell out of doodsverwensingen. .
quote:Tja, het blijkt inderdaad wel weer wie er hier alleen naar de titel kijken en als een kip zonder kop hun berichtjes neerplanten... Dit is toch echt een topic over Spinal Tap.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:31 schreef Vampier het volgende:[..]
* Vampier rent gillend de kamer uit!!!
quote:Dat is mij vroeger een keer gebeurd. Was geen pretje.
Op vrijdag 28 maart 2003 21:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
zeer pijnlijk zijn of haar kleine teen breken.
Ontopic: Westlife.
quote:Ik haal hierbij de vervloeking van ons aller AudreyHepburn aan. Sterkte.
Op zaterdag 29 maart 2003 12:59 schreef SmashBro het volgende:
Dat is mij vroeger een keer gebuerd. Was geen pretje.Ontopic: Westlife.
Logisch natuurlijk, Spinal Tap had brandhout gemaakt van alle die kuthippie artiesten daar. Maar ondertussen mochten The Who, die tweederangs Spinal Tap klonen, er wel optreden. Waardeloos!
En wat ik nog niet eerder had gehoord. Op een bepaald moment gaat het bijna regenen. En dan zegt een van die presentatoren iets als "If we really concentrate maybe the Rain will Stop". Dan volgt er een shot waarin je het publiek massaal hoort scanderen. En dan denk je natuurlijk dat ze schreeuwen: 'Stop The Rain! Stop The Rain!'.
Dat denk je, maar dat is niet zo, want luister maar eens heel goed:
'Spi-Nal-Tap! Spi-Nal-Tap!'
Echt bloedzonde, want Woodstock had legendarisch kunnen worden als Spinal Tap daar gespeeld had.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |