quote:Dat zeggen we, Spinal Tap!
Op donderdag 27 maart 2003 14:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de beste band bestaat niet
Rvand heeft natuurlijk wel helemaal gelijk, The Rutles mogen we ook niet uitvlakken.
quote:gaaf die willik ook
Op donderdag 27 maart 2003 13:48 schreef Tijn het volgende:[..]
"In a 1984 interview, Nigel revealed that his Gibson guitar pickups were modified to go to 11 as well, meaning that with both his amp and guitar turned all the way up, he could hit 22"
Overigens hebben ze later nog heftiger model van Marshall gekregen:
"In 1990, Marshall released its JCM900 amp, with the knobs going to 20 (GW2), although Nigel says the company later gave him a special model that goes to infinity (complete with the infinity symbol - an eight on its side - and a dial that keeps spinning around as if it were broken)."
Voor mij zijn het winnaars
le-zen
quote:Ik heb me eerlijk gezegd altijd kapot geërgerd aan die overdreven bewondering voor Spinal Tap. Alsof Break like the Wind niet één grote herhaaloefening is van Let it Rot van The Rutles. Luister maar eens naar de uitloopgroef op beide elpees (de vinylversies dus): Precies hetzelfde!!!!!! En heb je ze al eens achterstevoren gedraaid? Gewoon gejat dus.
Op donderdag 27 maart 2003 14:51 schreef Zander het volgende:[..]
Dat zeggen we, Spinal Tap!
Rvand heeft natuurlijk wel helemaal gelijk, The Rutles mogen we ook niet uitvlakken.
En dan die Nigel Tuffnel nog beweren dat dat intro van dat Stinkin up the great Outdoors helemaal niet lijkt op Piggy in the Middle van The Rutles; 'Ik speel tumtumtumtumtumtumtumTUMTUMta en McQuickly speelt tumtumtumtumtumtumTUMTUMTUMta...'
Yeah Right.....
quote:ik dacht dat er naar mijn mening gevraagd werd
Op donderdag 27 maart 2003 15:06 schreef Vork het volgende:
Mensen, Ontopic gaarne! Dit gaat niet over Spinvis of The offspring, maar over de beste band ooit, te weten Spinal Tap!le-zen
maargoed :/
quote:geweldig toch?
Op donderdag 27 maart 2003 15:06 schreef rvand het volgende:[..]
En dan die Nigel Tuffnel nog beweren dat dat intro van dat Stinkin up the great Outdoors helemaal niet lijkt op Piggy in the Middle van The Rutles; 'Ik speel tumtumtumtumtumtumtumTUMTUMta en McQuickly speelt tumtumtumtumtumtumTUMTUMTUMta...'
Yeah Right.....
quote:Ach, tis misschien niet hun meest innovatieve werk, maar zo verklaart David: "it's part of a new maturity we find ourselves trapped in".
Op donderdag 27 maart 2003 15:06 schreef rvand het volgende:[..]
Alsof Break like the Wind niet één grote herhaaloefening is van Let it Rot van The Rutles.
quote:Zet er dan een duidelijke titel boven! Das hetzelfde als in RLS een topic zetten die heet: BMW M5 met dan een compleet jankverhaal erin
Op donderdag 27 maart 2003 15:06 schreef Vork het volgende:
Mensen, Ontopic gaarne! Dit gaat niet over Spinvis of The offspring, maar over de beste band ooit, te weten Spinal Tap!le-zen
quote:Of mensen moeten gewoon de eerste post eens goed lezen
Op donderdag 27 maart 2003 15:14 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Zet er dan een duidelijke titel boven! Das hetzelfde als in RLS een topic zetten die heet: BMW M5 met dan een compleet jankverhaal erin
quote:Ik moet toegeven dat de live-optredens van Spinal Tap wel van ongeëvenaarde klasse zijn. Zelden zo'n goeie recensie gelezen als deze: http://www.rollingstone.com/news/newsarticle.asp?nid=14015&sf=spinal+tap
Op donderdag 27 maart 2003 15:12 schreef Betse het volgende:[..]
geweldig toch?
quote:
If I could sum up this review in one word, it would be: Spinal Tap rawks!!!
I saw these great T-shirts. One girl's said, ''I didn't climb to the top of the food chain to become a vegetarian,'' and this guy's said, ''I hear voices in my head and they don't like you.''
quote:Dan is het wel irritant dat een topic over Spinal Tap nu al 6 pagina's heeft en een topic over The Rutles nog maar 1...
Op donderdag 27 maart 2003 15:20 schreef Zander het volgende:
Hmm, nu je het zegt: 'Listen to the Flower People' vertoont ook wel enige overeenkomsten met 'I am the Waitress' van the Rutles. Nou ja, wie is er nou niet beinvloed door Stig, Dirk, Barry en Nasty...
quote:Pas op dat het geen zelfvervulende prophesie wordt! Wat je wil horen, kun je natuurlijk overal in horen. Blijf bij jezelf en wankel niet te snel. Spinal Tap is wel degelijk origineel, daar kun je niet aan twijfelen!
Op donderdag 27 maart 2003 15:20 schreef Zander het volgende:
Hmm, nu je het zegt: 'Listen to the Flower People' vertoont ook wel enige overeenkomsten met 'I am the Waitress' van the Rutles.
Dit zeggende uiteraard zonder iets af te doen aan de genialiteit van The Rutles.
Bad News
Maar Bad News heeft WEL op Donington gestaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 27-03-2003 16:04]
quote:Tijd voor een leesbrilletje.
Op donderdag 27 maart 2003 15:14 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Zet er dan een duidelijke titel boven! Das hetzelfde als in RLS een topic zetten die heet: BMW M5 met dan een compleet jankverhaal erin
"Can I point at it ?"
"No."
"Can I look at it ?"
"NO."
Tap
.
geweldige band inderdaad, Spinal Tap.
quote:Als het om dit soort bands gaat moet je ook eens naar Twisted Sister (van Dee Snider) luisteren.
Op donderdag 27 maart 2003 15:42 schreef Ulx het volgende:
Sorry, maar de Rutles halen het niet bij Spinal Tap. De Rutles zijn natuurlijk wel beter dan:Bad News
Maar Bad News heeft WEL op Donington gestaan.
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 27-03-2003 19:55]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |