Deze werd gebruikt voor een video met daarop alleen de videos van alle songs geloof ik (nou ja, zoek maar op IMDB)
quote:Hoeveel "Black Albums" zijn er verkocht, lijkt me zeker wel meer dan 1 miljoen ...
Op woensdag 26 maart 2003 18:53 schreef Zander het volgende:
Echte pioniers. ja:"Intravenus de Milo, which was the group's seventh record and released in 1974, is still known to be the first album to ever reach the status of bronze, which a band can only attain if one million copies of an album are returned."
quote:Hebben we hier over dezelfde intergalactische rockband or what?
Op woensdag 26 maart 2003 19:02 schreef Dethroned het volgende:[..]
Wel lief hoor
quote:Lees eens goed wil je
Hoeveel "Black Albums" zijn er verkocht, lijkt me zeker wel meer dan 1 miljoen ...
Wel lief hoor, spinal tap, maar niet Beste Band...
quote:
"Intravenus de Milo, which was the group's seventh record and released in 1974, is still known to be the first album to ever reach the status of bronze, which a band can only attain if one million copies of an album are returned."
quote:oeps
Op woensdag 26 maart 2003 19:03 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Lees eens goed wil je
[..]
nee ik zit hier maar een beetje gaar te doen
ik zal ff wat nummers downen ....
quote:Spinal Tap zijn de goden... net zoals Ozzy maar Spinal Tap was eerder.
Hoeveel "Black Albums" zijn er verkocht, lijkt me zeker wel meer dan 1 miljoen ...
Wel lief hoor, spinal tap, maar niet Beste Band...
Hebben jullie nog titels die der echt uitspringen ?
quote:the Majesties of Rock (ik weet niet ofdat ik hier een link mag zetten naar een nummer)
Op woensdag 26 maart 2003 19:08 schreef Dethroned het volgende:
Hmm niet zoveel nummers beschikbaar .....Hebben jullie nog titels die der echt uitspringen ?
quote:Big Bottom, Sex Farm, Stonehenge.
Hmm niet zoveel nummers beschikbaar .....Hebben jullie nog titels die der echt uitspringen ?
quote:Mooi, die 3 ben ik nu oa aan het downen. Moet dadelijk alleen weg.
Op woensdag 26 maart 2003 19:09 schreef Wodan het volgende:[..]
Big Bottom, Sex Farm, Stonehenge.
quote:Tonight I'm Gonna Rock You Tonight
Similar Artists: Soundgarden Gwar Green Jelly Whitesnake Mercyful Fate Metallica Guns N' Roses Saxon Accept W.A.S.P. Raven Vinnie Vincent Nitro Danzig Ozzy Osbourne Dio Twisted Sister Mötley Crüe Anthrax Stormtroopers of Death Bad News
Roots and Influences: Venom Alice Cooper Scorpions Black Sabbath Judas Priest Manowar Aerosmith Van Halen Led Zeppelin Kiss Saturday Night Live Band The Blues Brothers Cheech & Chong Weird Al Yankovic The Rutles Status Quo Iron Maiden
Followers: Bad News Gwar Soundgarden Green Jelly The Upper Crust The Gories Rosemary's Billycoat
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 26-03-2003 19:23]
quote:En vond je het wat?
Op woensdag 26 maart 2003 19:10 schreef Dethroned het volgende:[..]
Mooi, die 3 ben ik nu oa aan het downen. Moet dadelijk alleen weg.
Hoop dat het de moeite waard is....
quote:Hallo, dit is een Spinal Tap topic.
Op woensdag 26 maart 2003 22:52 schreef Wizler het volgende:![]()
Bad Religion !!!!!
![]()
Maar is heel die band nu gewoon een grap ofzo? Als ik het topic verpest moet men mij daar ff op attenderen, dan zal ik mijn post weer weghalen
quote:Die zijn ook geïnspireerd door Spinal Tap.
Op donderdag 27 maart 2003 00:08 schreef Adfundum het volgende:
Tss, is iedereen Pink floyd en Led Zeppelin alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |