Iemand ervaring met zo'n breuk? Duurt dat lang? Ik wil zo ondertussen wel weer eens normaal lopen, dat gedoe met die krukken schiet namelijk echt niet op
quote:Ik heb ooit wel eens kuit en scheenbeen gebroken gehad, ook op meerdere plaatsen, maar toen kreeg ik er pinnen in en na 4 weken loopgips... Ik weet neit hoe dat met jouw been zal zijn
Op woensdag 26 maart 2003 17:49 schreef bassieman het volgende:
Grrrr, eerste keer skiën, tweede dag en ja hoor, terwijl ik sta te wachten opmijn vriendin komt er een fransman aan die me niet meer kan ontwijken ... mijn linker onderbeen op 5 plaatsen gebroken.
plaat van mijn knie tot mijn enkel in mijn been, 8 dagen in het ziekenhuis in frankrijk en nu nog steeds thuis en ik mag nog steeds niet op dat been staan.Iemand ervaring met zo'n breuk? Duurt dat lang? Ik wil zo ondertussen wel weer eens normaal lopen, dat gedoe met die krukken schiet namelijk echt niet op
Sterkte in ieder geval!
Beterschap
oh ja, ik heb geen ervaring met zo'n breuk als die van jou maar reken maar op fysiotherapie als hij zo fors gebroken en zeker 6 weken geneestijd
veel beterschap iig!
quote:Voor jou hetzelfde, schadeclaim indienen
Op woensdag 26 maart 2003 18:02 schreef Sylvana het volgende:
Mijn skies waren niet goed afgesteld, dus toen ik viel gingen ze niet uit
En inderdaad schade-claim indienen wegen het wegnemen van levens-vreugde. Je vakantie aan gort en een fransman die eerst moet leren skien voordat hij de piste opmag. (ik woon dus wel in Amerika )
quote:toen ik in de kempervennen was ( jaar of 8 geleden) was er alleen nog een borstelbaan, geen echte sneeuwbaan
Op woensdag 26 maart 2003 18:03 schreef F1908 het volgende:
een borstelbaan in center parcs? welk park is dat dan?
ik weet dat alleen de kempervennen een echte sneeuwbaan heeft
Uiteraard is er al een brief naar de verzekeringsmaatschappij van die fransman (die trouwens zelf een meervoudige knie fractuur over heeft gehouden aan dit akkefietje) waarin hij toch wel voor de nodige kosten aansprakelijk wordt gesteld.
We zullen verder wel zien
quote:achja, krukken... ik loop er al 4 maanden op
Ik wil zo ondertussen wel weer eens normaal lopen, dat gedoe met die krukken schiet namelijk echt niet op
quote:Das wel lang
Op woensdag 26 maart 2003 20:04 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
achja, krukken... ik loop er al 4 maanden op
al heeft dat wel een andere reden
quote:Verrassend genoeg niet eigenlijk. Ik heb eerst een paar minuten in de sneeuw gelegen maar pas toen ik in het medisch centrum was begon het zeer te doen. Ik denk dat de shock enzo er wel toe bij heeft gedragen dat ik geen pijn had. Het rare gevoel van mijn botten voelen bewegen was er wel maar dat deed gelukkig geen pijn.
Op woensdag 26 maart 2003 20:05 schreef Phuturistixxx het volgende:
Deed dat nou zeer?
Na de operatie wel veel pijn gehad maar gelukkig zijn ze in frankrijk niet zo moeilijk met morfine.
Kun je jezelf nog wel een beetje bezighouden thuis?
Beterschap!
quote:Nou, ik heb maar drie weken gips gehad, dit omdat er een titanium plaat intzit van mijn knie tot mijn enkel maar helaas mag ik mijn linkerbeen niet belasten, dus niet lopen, staan of wat dan ook
Op woensdag 26 maart 2003 20:23 schreef Lois het volgende:
Oi dat is echt heel vervelend, zo lang in het gips.Kun je jezelf nog wel een beetje bezighouden thuis?
Beterschap!
Tsja, jezelf thuis bezighouden? ... de videotheek heb ik gehad, de ps2 is klaar en ik wil wel weer gaan werken maar stalen trappen oplopen met twee krukken is het echt niet.
Grappige is wel dat die plekken waar het gebroken is uiteindelijk sterker gaan worden dan de rest van het bot, helaas heb ik daar dus momenteel nog geen r**t aan.
quote:veel te lang
Op woensdag 26 maart 2003 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Das wel lang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |