quote:Wel.
Op woensdag 26 maart 2003 14:27 schreef tha_dark het volgende:[..]
site doet het niet
Je hebt dus een .bin file , dit is eigenlijk gewoon een "kopie" van een cd (die game van jouw dus) ,dit noemt nero een image zeg maar.
Wat je dus nu nodig hebt om van die .bin file een "game" te maken is de .cue file.
Met Nero ga je naar File --> Burn Image --> Browse --> klik je .cue file aan (het beste is natuurlijk om in dezelfde directory als je .bin file je .cue file te hebben) en --> burnen die shit !
Als t ie klaar is heb jij je game en kun je em installeren en los gaan
Dan begint 'ie meestal gelijk met de autorun, anders even setup o.i.d. starten op je virtuele schijf.
quote:Dankje.
Op woensdag 26 maart 2003 14:50 schreef Takemenow het volgende:
Zal ik het dan maar duidelijk uitleggen ?Je hebt dus een .bin file , dit is eigenlijk gewoon een "kopie" van een cd (die game van jouw dus) ,dit noemt nero een image zeg maar.
Wat je dus nu nodig hebt om van die .bin file een "game" te maken is de .cue file.
Met Nero ga je naar File --> Burn Image --> Browse --> klik je .cue file aan (het beste is natuurlijk om in dezelfde directory als je .bin file je .cue file te hebben) en --> burnen die shit !
Als t ie klaar is heb jij je game en kun je em installeren en los gaan
[Dit bericht is gewijzigd door tha_dark op 26-03-2003 14:56]
quote:Ach .. misschien gewoon een kopie van een spel van een maat van m ofzow
Op woensdag 26 maart 2003 14:52 schreef SwOoSh het volgende:
is dit niet in strijd met de policy...want downloade van spellen is toch nie toegestaan
quote:*zucht*
Op woensdag 26 maart 2003 14:52 schreef tha_dark het volgende:[..]
Dankje.
Ik heb het gevoel dat het nu gaat lukken.
Ik ga het even proberen
60 manieren tegelijk proberen.
quote:jij weet zelf ook wel beter
Op woensdag 26 maart 2003 14:54 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ach .. misschien gewoon een kopie van een spel van een maat van m ofzow
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |