Maar als een (relatief) "vreemde" dat zou doen, trek ik me er niet zo veel (lees: meestal niets) van aan. Heb ik wel geleerd in de loop der tijd!
Zo, nu ga ik echt echt echt weer aan t werk.
*internet explorer dichtklikt*
quote:idd alleen de mensen waar ik iets om geef vind ik wel belangrijk
Op woensdag 26 maart 2003 13:39 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als mijn vrienden iets kwetsends zouden zeggen, zou het wel even in mijn hoofd door blijven "malen" ja.Maar als een (relatief) "vreemde" dat zou doen, trek ik me er niet zo veel (lees: meestal niets) van aan. Heb ik wel geleerd in de loop der tijd!
Nu ben ik over het algemeen zeker van mezelf en ik trek het me niet veel meer aan, zeker niet als het onbekende mensen zijn.... ik zou het eerder hebben bij dierbaren van me
verder áls die wel gelijk heeft...so be it. iedereen heeft zijn voor- en nadelen, en als je dat nadeel opeens erg vindt, kan je er toch wat aan veranderen als dat mogelijk is? als dat niet mogelijk is, met bijvoorbeeld uiterlijk ofzo, dan vind ik dat die persoon niet eens het recht van spreken heeft over jou uiterlijk, alsof diegene perfect is
maar succes met het verwerken van de klote opmerking
quote:Ja, precies. Ik vind het niet zo erg als ik van een vreemde een kutopmerking krijg. Het zijn meer de opmerkingen van vrienden en kennissen waar ik zo lang over blijf nadenken. Daar blijf ik over malen dus.
Op woensdag 26 maart 2003 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
Aarghh, ik zie steeds weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren. Tja, ik denk dat het wel uitmaakt wie iets zegt over je. Kijk als een iemand die heel dicht bij me staat een kutopmerking maakt, dan raakt me dat wel. Doet een willekeurige vreemde dat, dan maakt me dat niets uit. Ligt er ook aan wat voor opmerking het is, waar ie over gaat en zo.Zo, nu ga ik echt echt echt weer aan t werk.
*internet explorer dichtklikt*
Niet iedereen kan je leuk/lief/aardig vinden.
quote:mij aan m'n dikke ballen...
Op woensdag 26 maart 2003 13:50 schreef Flierp het volgende:
zal mij totaal aan mijn reet roesten . .wat een ander denkt !
(dat telt niet voor mensen die me nauw aan het hart liggen, maar die hebben eigenlijk al geen kutopmerkingen te maken)
Ps: je weet zowieso toch niet wat anderen van jou denken, je kan ze enkel voor de kop kijken, niet erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |