abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9386091
Soms als ik een kutopmerking van een vriend/in krijg, kan ik daar soms dagen van van slag zijn. Daar kan ik dan heel lang overnadenken en helemaal als ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb het helemaal als zo'n opmerking in mijn ogen totaal onterecht is, terwijl ik dan gewoon moet denken "krijg de klere maar". Meestal wil ik toch wel aardig gevonden worden en als ik merk dat iemand me niet leuk vindt, dan kan ik daar best mee zitten. Eigenlijk is het erg stom, want je kunt natuurlijk niet verwachten dat de hele wereld je leuk vindt. Zou ook niet echt gezond zijn. Hebben jullie dit nou ook? Of ben ik gewoon een teer zieltje.
The sky is unlimited!
pi_9386120
Vroeger had ik dat wel af en toe maar nu helemaal niet meer.
Ze mogen me of ze mogen me niet klaar.

BlaBlaBla
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:39:22 #3
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_9386128
nog nooit last van gehad...mensen wel van mij
[<knip Censuur op Fok!>]
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:39:29 #4
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_9386130
Als mijn vrienden iets kwetsends zouden zeggen, zou het wel even in mijn hoofd door blijven "malen" ja.

Maar als een (relatief) "vreemde" dat zou doen, trek ik me er niet zo veel (lees: meestal niets) van aan. Heb ik wel geleerd in de loop der tijd!

Smell the flowers while you can....
pi_9386143
Ik had dat ook altijd op precies dezelfde manier, maar op het een of andere moment was het weg. Het kan me niet meer zo heel veel interesseren wat mensen van me denken. Zolang mijn vrienden maar goed met me overweg kunnen.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:41:08 #6
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9386146
ach je moet maar zo denken, niet iedereen kan me en hoeft me aardig te vinden.Maar een kut opmerking van je vriendin of vriend is natuurlijk wel ff slikken....
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  Moderator woensdag 26 maart 2003 @ 13:41:19 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_9386150
Aarghh, ik zie steeds weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren. Tja, ik denk dat het wel uitmaakt wie iets zegt over je. Kijk als een iemand die heel dicht bij me staat een kutopmerking maakt, dan raakt me dat wel. Doet een willekeurige vreemde dat, dan maakt me dat niets uit. Ligt er ook aan wat voor opmerking het is, waar ie over gaat en zo.

Zo, nu ga ik echt echt echt weer aan t werk.

*internet explorer dichtklikt*

Breitling - Instruments for Professionals
pi_9386160
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:39 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als mijn vrienden iets kwetsends zouden zeggen, zou het wel even in mijn hoofd door blijven "malen" ja.

Maar als een (relatief) "vreemde" dat zou doen, trek ik me er niet zo veel (lees: meestal niets) van aan. Heb ik wel geleerd in de loop der tijd!

idd alleen de mensen waar ik iets om geef vind ik wel belangrijk
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:42:16 #9
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9386164
Niet meer, jarenlang wel gehad wat mensen allemaal wel niet van mij dachten en ook op werk, mogen ze me wel en als ze me negeren ligt dat dan aan mij etccc...etc.....etc...... Altijd erg onzeker geweest en deels lag dat aan gebeurtenissen in mijn leven!

Nu ben ik over het algemeen zeker van mezelf en ik trek het me niet veel meer aan, zeker niet als het onbekende mensen zijn.... ik zou het eerder hebben bij dierbaren van me

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:42:35 #10
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9386171
Dat kan me nu echt helemaal niks meer schelen!
Ik heb me daar vroeger erg druk om gemaakt, is toen zelfs een beetje uit de hand gelopen....maar nu interesseerd het me gewoon niet.
Als ik me maar prettig voel!
Life suxx, deal with it!
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:42:37 #11
50300 CIXX
Rotterdam
pi_9386173
alleen as me fam., vriendin, of vrienden zoiets zeggen ... anders : krijg de ****** maar!
Hardcore is my life, is my style!
pi_9386180
Opzich vind ik het wel belangrijk wat anderen van mij denken, maar hoe ouder je wordt hoe minder het gaat tellen .toen ik 16 was had ik er meer last van ..dan nu ik 23 ben ..heb ik zoiets van ..neem me maar lekker zoals ik ben ..en als je het niet leuk vindt ..nou rot dan maar lekker op toch. Je leeft om te leven ..en niet om je druk te maken over wie wat van je vindt toch..
Ach Flikker toch op........
pi_9386184
niemand vindt een rotopmerking leuk maar als die gewoon onterecht is, moet je er niet teveel over nadenken! denk maar aan wat die kerel/vrouw als mankementen heeft, en lekker in je knuistje lachen erom

verder áls die wel gelijk heeft...so be it. iedereen heeft zijn voor- en nadelen, en als je dat nadeel opeens erg vindt, kan je er toch wat aan veranderen als dat mogelijk is? als dat niet mogelijk is, met bijvoorbeeld uiterlijk ofzo, dan vind ik dat die persoon niet eens het recht van spreken heeft over jou uiterlijk, alsof diegene perfect is

maar succes met het verwerken van de klote opmerking

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:43:44 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_9386192
Ik trek me dat altijd heel erg aan... Dat zit nou eenmaal in me... Soms is dat best vervelend. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter en kan ik gewoon in mezelf denken dat het onzin is wat ze zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_9386227
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
Aarghh, ik zie steeds weer nieuwe dingen waar ik op wil reageren. Tja, ik denk dat het wel uitmaakt wie iets zegt over je. Kijk als een iemand die heel dicht bij me staat een kutopmerking maakt, dan raakt me dat wel. Doet een willekeurige vreemde dat, dan maakt me dat niets uit. Ligt er ook aan wat voor opmerking het is, waar ie over gaat en zo.

Zo, nu ga ik echt echt echt weer aan t werk.

*internet explorer dichtklikt*

Ja, precies. Ik vind het niet zo erg als ik van een vreemde een kutopmerking krijg. Het zijn meer de opmerkingen van vrienden en kennissen waar ik zo lang over blijf nadenken. Daar blijf ik over malen dus.
The sky is unlimited!
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:45:39 #16
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9386231
Het scheelt wie het zegt, waarover het gaat en hoe ik me op dat moment voel. Van mensen die ik niet goed ken, en hun mij dus ook niet, trek ik me vrij weinig aan. Van bekenden of dierbaren trek ik me commentaar veel eerder aan.

Niet iedereen kan je leuk/lief/aardig vinden.

WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:46:13 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9386243
Vroeger trok ik me dat wel heel erg aan, opmerkingen van anderen. Nu totaal niet meer, ik kan het allemaal wat beter relativeren. Meestal denk ik: en wie ben JIJ dan wel niet, om dit tegen mij kunnen zeggen/over mij te denken.
pi_9386254
Alleen van mensen die dicht bij me staan.

Voor de rest zal het me een rotzorg zijn.

pi_9386289
Nee. Er zijn altijd wel mensen die je niet mogen, gewoon omdat je bent wie je bent. Jammer dan. Er zijn ook zat mensen die ik niet mag om dezelfde reden. Je daar druk om maken is tijdverspilling.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_9386311
Alleen als het gezegd wordt door mensen waar ik belang aan hecht, zoals sommige familieleden (ouders/oma), of hele goeie vrienden, verder schuif ik het net zo hard weer van me af.
pi_9386329
zal mij totaal aan mijn reet roesten . .wat een ander denkt !
Religion : Mankind's worst invention !
pi_9386380
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:50 schreef Flierp het volgende:
zal mij totaal aan mijn reet roesten . .wat een ander denkt !
mij aan m'n dikke ballen...

(dat telt niet voor mensen die me nauw aan het hart liggen, maar die hebben eigenlijk al geen kutopmerkingen te maken)

woensdag 26 maart 2003 @ 13:55:15 #23
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_9386433
Als je je daar druk over maakt... Wat heb je eraan nee, hoor, maakt mij niet uit, zal er misschien wel over nadenken maar verders neee
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_9386699
Nee

Ps: je weet zowieso toch niet wat anderen van jou denken, je kan ze enkel voor de kop kijken, niet erin

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9387011
Laat het meestal niet zo merken. Trek mn schouders op en zeg meestal iets van, ja en dan? oid. Maar diep van binnen tsjah voel je het toch wel erg hard aan komen als je het ook nog eens hoort van je vrienden. "Van je vrienden moet je het hebben."
En inderdaad trek ik me er wel veel van aan. Sommige personen dan niet maar als echt een close friend een iets mindere opmerking tegenover mij zou maken, zou het me wel degelijk raken, al laat ik het niet merken. Blijft ook dagen, weken, maanden lang door mn hoofd dollen (ligt eraan wat voor opmerking het was ) Ach ja .. it sucks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')