Je gevoel kan tijdelijk even weg zijn, heb ik ook wel eens perioden gehad in mijn relatie, maar uiteindelijk komt dat wel weer terug..
Sterkte!
quote:Hmmz tja ik heb het zelf 2 x van de andere kant meegemaakt. Tja of het nu nog zin heeft om het een kans te geven dat weet ik niet want nu is het allemaal denk ik te geforceerd zeg maar. Het had dan beter als je het nog wilde proberen gewoon door moeten gaan en kijken of je over een maand wel meer voor hem voelde dat is nu vrees ik telaat omdat hij nu ook niet meer weet wat hij moet doen. ( had ik ook )
Op woensdag 26 maart 2003 13:24 schreef DutchTaco het volgende:
Hallo, dit is de eerste keer dat ik iets post hier. Ik heb een 'liefdesprobleempje'. Ongeveer een maand geleden heb ik via een vriend van mij een jongen leren kennen. Al vrij snel zijn we met elkaar gegaan. We gingen leuke dingen doen en zo en ik voelde me (tot afgelopen vrijdag) heel verliefd. Maar van het ene moment op het andere is dat gevoel helemaal foetsie. Het is zijn eerste serieuze relatie en ik heb al meer ervaring (vrij negatieve ervaringen) in de liefde. (Ik ben 23 en hij 25). Gisteren was hij bij mij en heb ik het uitgemaakt. Nou ja, half want helemaal zeker van mijn beslissing was ik niet. En nog steeds niet.
Ik ben bang om mij te binden aan iemand. Maar hij is ook gewoon heel lief en gek op mij.
Uch... dit lijkt wel een cliché-probleem. Maar kan iemand mij vertellen of het uberhaupt zin heeft om dit soort dingen nog een tweede kans te geven?
2) Tuurlijk kun je eerst "bonden" voordat je doorgaat. Het kan zijn dat hij alleen een fysieke relatie wil en dat is dan niet goed. Je moet voor jezelf die vrees van commitment wel aan willen gaan. Maar je gevoel kan ineens omgaan, dat gebeurt wel eens. Dat moet je dan duidelijk aan hem kenbaar maken want hem aan het lijntje houden is niet goed. Na een maand is snel maar het kan...
Probeer een beslissing te maken maar zorg niet dat je iets doet wat je eigenlijk niet wilt. Je verstand kan nog zoveel zeggen, maar je gevoel moet het er wel mee eens zijn.
suc6
quote:Als je denkt dat je verliefd ben dan ben je het in mijn ogen niet echt.
Op woensdag 26 maart 2003 13:44 schreef DutchTaco het volgende:
Wat is het verschil dan tussen DENKEN dat je verliefd bent en het ook echt ZIJN?
Je bent verliefd of niet.
Als je twijfelt dan ben je het niet. Als je steeds bij hem wilt zijn, hem wil zien, je op je gemak voelt bij hem en steeds in spanning bent wat hij te melden heeft en alles van hem wil weten dan is dat verliefdheid. (in mijn ogen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |