quote:Word die nog verkocht
Op donderdag 8 mei 2003 15:45 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag heb ik Fahrenheit op van Cristian Dior... Geen nieuwe geur of echt onbekend, maar hij is wel oke.. niet mijn favoriet. Maar voor buitenstaanders een aangename geur.
quote:* Steve-o Fahrenheit aanhanger is
Op donderdag 8 mei 2003 15:45 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Vandaag heb ik Fahrenheit op van Cristian Dior... Geen nieuwe geur of echt onbekend, maar hij is wel oke.. niet mijn favoriet. Maar voor buitenstaanders een aangename geur.
jaah oeeeh diez fijn heb ik ook op hmmm
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:24 schreef roobje het volgende:
Ik heb vandaag 'Givenchy' op, kent iemand dat ? Ik had een testertje gekregen toen ik ander geurtje haalde. Best een lekker geurtje, ga hem denk ik binnenkort halen
Jazeker ken ik de Givenchy, ik heb de Pi en de
Pour home... Als ik ik je een tip moet geven ga voor de Givenchy Pour Home dat is die met die grote bardeau rode dop, die is veeeeeell lekkerder.
Net lekker gedouchet, en Mont Blanc opgedaan. En meteen zullen bij sommige mensen een lichtje op gaan.. En ja dit luchtje is vernoemd naar de beroemde berg Mont Blanc en de meeste bloemen en zeldzame bloemen zitten dus in dit geurtje verwerkt..
Lekker fris en een heerlijk vrij gevoel krijg je bij dit geurtje, aanbovolen om te dragen voor de gehele dag.
Ik heb nu trouwens Dolce e Gabbana op, ook een te lekker luchtje, helaas dat mn pa m'n in italie gekochte 100ml flesje in de badkamer op de grond heeft laten vallen, nu heb ik maar de 30nl gekocht, die verdomme hier in NL bijna net zo duur was.
quote:same here..
Op woensdag 26 maart 2003 10:32 schreef gebruikersnaam het volgende:zelf stink ik nu naar de J.P gaultier. een heerlijk luchtje overgens.
quote:Dat kan van alles zijn, ik zou Armani - Sensi eens proberen. Cacharel - Anais zou het ook kunnen zijn, omdat je zegt dat het naar viooltjes ruikt. En omdat het sterk ruikt denk ik Armani - Sensi en deze is ook behoorlijk duur. Óf Cacharel - Eden... ik zou zeggen probeer de vrouwen geurtjes van [b]Cacharel[b] maar eens, die ruiken bijna allemaal naar bloemen...
Op zaterdag 10 mei 2003 12:11 schreef juuultje het volgende:
Heeeeeel soms ruik ik een superlekker luchtje bij een vrouw... maar ik heb nooit het lef om te vragen wat voor luchtje het is.
Het gaat volgens mij om een wat duurder luchtje (de dames die die geur ophebben zien dr rijk uit)
't Is een behoorlijk sterke geur (ik zou wat minder opdoen daarom) en ruikt naar bloemen , violen of zo denk ik....
Ik wil zo graag weten wat dat voor luchtje is, wie heeft een idee?
Trouwens, ik ben al een paar keer naar douglas geweest om verschillende luchtjes te ruiken en heb er ook naar gevraagd maar daar weten ze het ook niet.
't is niet zo'n bekend geurtje volgens mij.
Ohja, normaal heb ik Eternety op van Calvin K.
Hm... wie oh wie kan me helpen!!!
quote:zijn eau de toilettes goedkoper in italie dan?
Op zaterdag 10 mei 2003 11:57 schreef -THaVinNY- het volgende:
over die Pie zijn nog rare verhalen te vertellen, er zijn verschillende versies van dat luchtje te vinden, laatste keer dat ik Tax Free parfum shoppen was kwam ik bij een zaakje ontzettend lekkere Pie tegen, maar daar was ie wel duur, dus ik verder zoeken kwam bij 2 andere winkels zelfde fles tegen, maar net een andere gestyled doosje, stukje goedkoper, maar de geur was veel minder.Ik heb nu trouwens Dolce e Gabbana op, ook een te lekker luchtje, helaas dat mn pa m'n in italie gekochte 100ml flesje in de badkamer op de grond heeft laten vallen, nu heb ik maar de 30nl gekocht, die verdomme hier in NL bijna net zo duur was.
* Erosjuhhh gaat als dat zo is ff niks kopen in nederland want
* Erosjuhhh rot over 5 weke toch op naar italie voor paar weken
quote:ik ga dus echt in italie daar heen en daar parfum kopen ipv hier..
Op zaterdag 10 mei 2003 13:10 schreef -THaVinNY- het volgende:
over algemeen zijn ze niet goedkoper in italie, maar als je toch een tijdje in italie gaat touren dan zou ik San Marino maar een bezoekje brengen, dat is een van die ministaatjes in italie, dus Tax Free. Tis een klein stadje(eigenlijk dorpje) maar er zitten iets van 20 parfumwinkeltjes en je betaald er gewoon veel minder(tax is hoog over dit soort producten) en daarnaast is het zo dat je altijd nog een beetje kan afdingen etc. ik heb daar die 100ml Dolce & Gabbana voor 28 euro gekocht, de retailprijs is 65 euro. tel uit je winst
quote:helemaal top, hier kan ik zeker wat mee, dank je wel!!!
Op zaterdag 10 mei 2003 12:28 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat kan van alles zijn, ik zou Armani - Sensi eens proberen. Cacharel - Anais zou het ook kunnen zijn, omdat je zegt dat het naar viooltjes ruikt. En omdat het sterk ruikt denk ik Armani - Sensi en deze is ook behoorlijk duur. Óf Cacharel - Eden... ik zou zeggen probeer de vrouwen geurtjes van [b]Cacharel[b] maar eens, die ruiken bijna allemaal naar bloemen...
Miracle - Lancôme Ik vind um niet meer zo lekker nu ik um vaker gedragen heb, daarom ben ik um ook leeg aant maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |