quote:JAAAA!!!!
Op dinsdag 1 april 2003 11:16 schreef ayla1 het volgende:
Nog even voor de zekerheid, je bedoeld toch onderstaande?
Als er nog meer liefhebbers zijn meldt het hier dan even.
Jullie horen vanavond van me.
18 Mei bij mij thuis. Komt dat iedereen goed uit en is dat te doen?
Ik heb een lekkere grote eettafel waaraan we kunnen werken.
Mijn mannetje is dan vrij en kan met eventuele andere mannen en ukkies naar de kinderboerderij. En als er geen andere mannen zijn gaat hij zijn gang wel ![]()
Er moet dan wel naamachine meegenomen worden want die heb ik dus niet.
Misschien kunnen we dan in de ochtend afspreken dan zorg ik voor broodjes tussen de middag.
Heb een paar donkerblauwe meegenomen in maatje 17.
Ze hadden ze alleen in de normale kindermaten, dus ik heb de kleinste maar meegenomen, maar ik kan ze altijd ruilen hoor.
Alle maten zijn te krijgen in de kleuren rood, wit of donkerblauw.
Nu jouw adres nog.
Onze oudste had ze 24 jaar geleden ook al aan, ik heb zelfs het eerste paar nog op zolder liggen.
Heel Vroeger droegen ze die slofjes in de klompjes.
quote:geweldig !!!!
Op dinsdag 1 april 2003 18:08 schreef ayla1 het volgende:
Knorretje ik heb ze.Heb een paar donkerblauwe meegenomen in maatje 17.
Ze hadden ze alleen in de normale kindermaten, dus ik heb de kleinste maar meegenomen, maar ik kan ze altijd ruilen hoor.Alle maten zijn te krijgen in de kleuren rood, wit of donkerblauw.
Nu jouw adres nog.
In je profiel staat je mailadres niet, misschien wil je mij mailen met de kosten dan stuur ik je mijn adresgegevens en maak ik het geld over.
Echt toppie.
quote:klinkt prima
Op dinsdag 1 april 2003 12:53 schreef jessie het volgende:
Nog even over de dag en plaats.18 Mei bij mij thuis. Komt dat iedereen goed uit en is dat te doen?
Ik heb een lekkere grote eettafel waaraan we kunnen werken.
Mijn mannetje is dan vrij en kan met eventuele andere mannen en ukkies naar de kinderboerderij. En als er geen andere mannen zijn gaat hij zijn gang wel
Er moet dan wel naamachine meegenomen worden want die heb ik dus niet.
Misschien kunnen we dan in de ochtend afspreken dan zorg ik voor broodjes tussen de middag.
quote:oeps, zag nu je mailtje pas. Heb inmiddels hem beantwoord
Op dinsdag 1 april 2003 19:22 schreef Knorretje het volgende:[..]
geweldig !!!!
![]()
In je profiel staat je mailadres niet, misschien wil je mij mailen met de kosten dan stuur ik je mijn adresgegevens en maak ik het geld over.
Echt toppie.
speciaal voor Ayla (de voering moet nog even goed van dat geel/oranje vestje, maar ik wou het je niet langer onthouden):

en helemaal op eigen kracht (maar dankzij je eerdere hulp):
ze zijn nogal groot, dus je kunt het beste met rechts klikken en dan "save target as". De afwerking heb ik overigens anders gedaan dan in het patroon, omdat ik niets snapte van die kreeftensteek en omdat ik het handiger vond om te voeren, omdat het dan echt een jasje wordt. Have fun! Als je iets niet snapt, gewoon aan Ayla vragen
.
quote:lois als het niet lukt regel we gewoon een tweede meet op een datum die jou wel uitkomt
Op donderdag 3 april 2003 09:04 schreef Lois het volgende:
Als 18 mei lukt hier dan zou ik graag ook komen als Jessie dat goed vind.
Ik wil heel graag dat voedingskussen maken.
In de winkels zie ik eigenlijk alleen maar Knippie-Baby en Burda/Diana staan..
nu zag ik jullie 't hebben over BizzKids e.d. Waar haal ik die?
Lois kom jij ook nog?
Knorretje? Ik kan me voorstellen als jou hoofd er niet naar staat!!!!!!!! En als je wel wil ben je natuurlijk welkom he!!!!
Anders zijn we saampies Phileine. Maar is ook gezellig toch
quote:Ik heb hem bij een stoffenwinkel gezien.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:15 schreef E.T. het volgende:
Even snel vraagje tussendoor..In de winkels zie ik eigenlijk alleen maar Knippie-Baby en Burda/Diana staan..
Ik heb een nieuwe naaimachine
nu nog een rechte naad leren naaien
quote:BIZZKIDS, ROOS. ABRACADABRA, EVA, NINA EN KOKO ETC zijn allemaal verkrijgbaar bij de betere stoffenzaak en anders op de markt
Op dinsdag 6 mei 2003 12:15 schreef E.T. het volgende:
Even snel vraagje tussendoor..In de winkels zie ik eigenlijk alleen maar Knippie-Baby en Burda/Diana staan..
quote:Tnx.
Op woensdag 7 mei 2003 22:19 schreef Knorretje het volgende:[..]
BIZZKIDS, ROOS. ABRACADABRA, EVA, NINA EN KOKO ETC zijn allemaal verkrijgbaar bij de betere stoffenzaak en anders op de markt
quote:Ik vrees dat je het moeilijk gaat krijgen om nog een bizzkids te krijgen, die vliegen snel over de toonbank en zijn er vrij beperkt op de markt. Stenzo, roos etc gaat je wel lukken. ROOS zijn losse patronen en hangen meestal in de kraam ook genaaid als voorbeeld. Je kunt bij dezelfde kraam meestal ook de duurdere kwaliteitstoffen kopen die er gebruikt worden in de bizzkids, ROOS etc. ROOS, Bizzkids, stenzo etc zijn er trouwens nie (of niet veel) in de hele kleine maatjes. Weet niet wat voor maat je zoekt of wat voor soort patroon je zoekt. Wie weet heb ik hier iets liggen.
Op woensdag 7 mei 2003 22:23 schreef E.T. het volgende:[..]
Tnx.
Ga morgen even snel naar de markt hier.. zal daar ff rondvragen..
Moet alleen nog een keer op zoek naar een knappe stoffenzaak hier in de buurt (Capelle, Rotterdam)
quote:hoe lang is de wieg, de breedte en de hoogte dan kunnen we een berekening maken
Op dinsdag 13 mei 2003 13:40 schreef jessie het volgende:
Zo ik heb net mooie stof gekocht voor de wieg. Roze en en groen, klinkt misschien minder mooi als dat het is. Het is linnen. En daarbij een soort doorzichtige stogf om erop te wetten om een rand en een strik ofzo te maken. De bedoeling is dat de kap roze word en de binnenkant van de wieg groen. ik heb anderhalve meter groen en 2 meter roze, hopelijk is dit genoeg, de stof is 1.50 breed. Het lijkt me nu weer weinig als ik de wieg zo zie. Maar anders moet de kap maar groen en de binnenkant roze. Hopelijk kunnen jullie me helpen zondag, want ik ben zo weg van de stof maar ik heb zulke linkerhanden haha. De commode ga ik in dezelfde kleuren verven dus dat word wel wat. Heb ook groene en roze draad erbij gekocht en een soort spul wat je kan strijken zodat je neit hoeft te zomen. Of het handig is weet ik niet. Nu alleen nog elastiek om de binnenbekleding omd e rand te laten zetten. Dat haal ik wel even bij de hema ofzo. En dan heb ik alles denk ik.
Heb er echt zin in!!!!!!!
quote:tuurlijk komen we
Op dinsdag 13 mei 2003 20:28 schreef jessie het volgende:
Oh gelukkig, ben hier heeeel blij mee!!!!!
Ik hoop zo dat het gaat lukken wat ik in me hoofd heb. Jullie komen zondag ook he!!!! Verplicht op de bank zitten met koppie koffie, niks doen en kletsen
Maar goed dat zie ik allemaal zondag wel
Verder ben ik benieuwd naar de patroontjes van de anderen, hoop dat ik nog wat mee kan snaaien
.
quote:en anders kom je toch gewoon om ons een keertje irl te zien en ons te helpen
Op dinsdag 13 mei 2003 22:07 schreef phileine het volgende:
Ik ben even stilgevallen qua projectjes geloof ik. Moet nog wat lakentjes verven en dan ben ik er wel. Moet alleen nog een boxkleed hebben, dus dat kan ik dan mooi zondag gaan doen. Iemand nog een goed idee van wat voor stof ik dat maak? Ik dacht zelf gewoon katoen met volumevlies ertussen.Verder ben ik benieuwd naar de patroontjes van de anderen, hoop dat ik nog wat mee kan snaaien
.
quote:Uiteraard, al was dat de enige reden. Maar ik ben helemaal niet meer zo handig de laatste tijd (vooral als het op denkwerk aankomt) en als iets niet lukt ga ik gelijk huilen. Maar daar moeten jullie dan maar niet op letten
Op dinsdag 13 mei 2003 22:08 schreef E.T. het volgende:[..]
en anders kom je toch gewoon om ons een keertje irl te zien en ons te helpen
quote:Dan helpen wij jou wel.....
Op dinsdag 13 mei 2003 22:19 schreef phileine het volgende:[..]
Uiteraard, al was dat de enige reden. Maar ik ben helemaal niet meer zo handig de laatste tijd (vooral als het op denkwerk aankomt) en als iets niet lukt ga ik gelijk huilen. Maar daar moeten jullie dan maar niet op letten
.
van de wal in de sloot, that is
quote:Ik heb daar een 1 persoonsdekbed voor kapot geknipt, hoesjes voor er om heen en klaar is klara
Op dinsdag 13 mei 2003 22:07 schreef phileine het volgende:
Moet alleen nog een boxkleed hebben, dus dat kan ik dan mooi zondag gaan doen. Iemand nog een goed idee van wat voor stof ik dat maak? Ik dacht zelf gewoon katoen met volumevlies ertussen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |